Det är lite tyst i tråden
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Det är lite tyst i tråden

    och inte är jag den som skriver mest för att hålla konversationen uppe. Vi har fullt upp med andra projekt. Ni kan titta på vad vi gör på http://xhm.vanrillaer.net/

    Skriv gärna en kommentar om ni tittar in.
    Birks & Kalles mamma
  2. 1
    Det är lite tyst i tråden och inte är jag den som skriver mest för att hålla konversationen uppe. Vi har fullt upp med andra projekt. Ni kan titta på vad vi gör på http://xhm.vanrillaer.net/

    Skriv gärna en kommentar om ni tittar in.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Jösses Amalia, vilket projekt, när skall ni vara färdiga? Lycka till, jag inte ett dugg avis på allt jobb ;-) Det blir finfint när det blir klart. Hur stort blir det totalt?
  4. 2
    Jösses Amalia, vilket projekt, när skall ni vara färdiga? Lycka till, jag inte ett dugg avis på allt jobb ;-) Det blir finfint när det blir klart. Hur stort blir det totalt?
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    Först till något helt annat!! Jag har sett Sofia!! Hon är verkligen supersöt!

    Sedan över till huset. Vi hoppas bli klara till jul, fast vi vet inte säkert vilken jul... Nåja huset blir 150 kvadratmeter när det är klart.
  6. 3
    Först till något helt annat!! Jag har sett Sofia!! Hon är verkligen supersöt!

    Sedan över till huset. Vi hoppas bli klara till jul, fast vi vet inte säkert vilken jul... Nåja huset blir 150 kvadratmeter när det är klart.
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Kan tänka mig det, jag har bara sett bild på henne. Så de gjorde besök på jobbet? Det tog en evighet att ladda ner hela presentationen i powerpoint som han hade gjort och skickat två gånger...

    Ja vi får se vilken jul det blir färdigt, men det verkar ju gå framåt så så lång väntan borde det inte bli.
    Så får ni också lite mer utrymme, det är aldrig fel :-)

    och som du säger så ser det ut som det skulle ligga några jular framåt i tiden ;-)

    En fråga om hjälp, detta är väl Holländska, kan du översätta åt mig? Förstår inte varför tipset kom på holländska när resten av texten var på svenska... Någon rond skall man öppna för att tjäna extra (Bertie Botts Bönor kanske)?

    Tack för att du har registrerat Harry Potter och Fången från Azkaban.

    Här följer ditt speltips:

    Op en rond Zweinstein zijn veel voorwerpen waarop je een spreuk kunt uitspreken. Je kunt hiermee extra Smekkies verdienen en zelfs toegang krijgen tot geheime gebieden!

    :-)
  8. 4
    Kan tänka mig det, jag har bara sett bild på henne. Så de gjorde besök på jobbet? Det tog en evighet att ladda ner hela presentationen i powerpoint som han hade gjort och skickat två gånger...

    Ja vi får se vilken jul det blir färdigt, men det verkar ju gå framåt så så lång väntan borde det inte bli.
    Så får ni också lite mer utrymme, det är aldrig fel :-)

    och som du säger så ser det ut som det skulle ligga några jular framåt i tiden ;-)

    En fråga om hjälp, detta är väl Holländska, kan du översätta åt mig? Förstår inte varför tipset kom på holländska när resten av texten var på svenska... Någon rond skall man öppna för att tjäna extra (Bertie Botts Bönor kanske)?

    Tack för att du har registrerat Harry Potter och Fången från Azkaban.

    Här följer ditt speltips:

    Op en rond Zweinstein zijn veel voorwerpen waarop je een spreuk kunt uitspreken. Je kunt hiermee extra Smekkies verdienen en zelfs toegang krijgen tot geheime gebieden!

    :-)
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Op en rond Zweinstein zijn veel voorwerpen waarop je een spreuk kunt uitspreken. Je kunt hiermee extra Smekkies verdienen en zelfs toegang krijgen tot geheime gebieden!

    I och runt Zweinstein finns flera föremål som du kan kasta en trollformel på för att tjäna extra bönor och till och med ges tillträde till hemliga områden
  10. 5
    Op en rond Zweinstein zijn veel voorwerpen waarop je een spreuk kunt uitspreken. Je kunt hiermee extra Smekkies verdienen en zelfs toegang krijgen tot geheime gebieden!

    I och runt Zweinstein finns flera föremål som du kan kasta en trollformel på för att tjäna extra bönor och till och med ges tillträde till hemliga områden

Liknande trådar

  1. Funerar lite angående tråden nedanför.
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-05, 22:25
  2. klurar lite på tråden nedan...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 62
    Senaste inlägg: 2011-06-04, 23:27
  3. Hej hej (lite tyst..)
    By An&Am in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 09:18
  4. Lite tyst ...
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 20:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar