saknar!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    saknar!

    ååh jag blir tokig! min pojkvän har nu varit borta i 2½ vecka...han åkte den 20 september och kommer hem 19 oktober...så nu är det alltså 1½ vecka kvar tills han kommer hem och jag håller på att gå under..hur kan de vara så svårt att vara utan nån en månad?!
    just nu är han i nordkorea av alla ställen på jorden...han åkte transibiriska järnvägen så han har varit i moskva, mongoliet, kina och nu är han i nordkorea..efter det ska han till sydkorea och sen kommer han hem...han sa innan han åkte att eftersom det är så dyrt att ringa så skulle han inte göra det men skicka nåt sms i veckan iaf...han har skickat flera sms om dan och i lördags ringde han...sen ringde han söndag, måndag och natten till tisdag...nu kommer vi inte höras förrän i början av nästa vecka eftersom dom måste lämna ifrån sig telefonerna i nordkorea....så därför känns saknaden ännu värre när vi inte ens kan prata eller skicka sms! men jag tror att han saknar mig också...i söndags när vi pratade berättade han att han i lördags, efter att vi pratat i telefon så funderade han allvarligt på att åka hem för att han saknade mig så mycket...han hade inte roligt där utan mig....ååh vad jag saknar han! men nu kanske han tänker efter innan han åker iväg utan mig nästa gång hahaha vet egentligen inte riktigt vad jag ville me dehär..ville väl mest skriva av mig...
    hoppas ni mår bra allihopa! vi mår bra, har varit lite förkylda och febriga men annars mår vi jättebra! Isabella saknar Johan jättemycket också hon har varit ledsen på kvällarna och gråtit: "jag vill åka till johan! jag längtar efter han!" o sen pratar hon mycket om honom, när hon pratar i sin leksakstelefon så pratar hon alltid med johan nu och så har hon sagt: mamma, du får säga till mig när johan har kommit hem så kan vi åka dit och pussa och kramas med han haha min lilla sötnos
    Mamma till Isabella som får hela världen att le!

    http://www.metrobloggen.se/forssell
  2. 1
    saknar! ååh jag blir tokig! min pojkvän har nu varit borta i 2½ vecka...han åkte den 20 september och kommer hem 19 oktober...så nu är det alltså 1½ vecka kvar tills han kommer hem och jag håller på att gå under..hur kan de vara så svårt att vara utan nån en månad?!
    just nu är han i nordkorea av alla ställen på jorden...han åkte transibiriska järnvägen så han har varit i moskva, mongoliet, kina och nu är han i nordkorea..efter det ska han till sydkorea och sen kommer han hem...han sa innan han åkte att eftersom det är så dyrt att ringa så skulle han inte göra det men skicka nåt sms i veckan iaf...han har skickat flera sms om dan och i lördags ringde han...sen ringde han söndag, måndag och natten till tisdag...nu kommer vi inte höras förrän i början av nästa vecka eftersom dom måste lämna ifrån sig telefonerna i nordkorea....så därför känns saknaden ännu värre när vi inte ens kan prata eller skicka sms! men jag tror att han saknar mig också...i söndags när vi pratade berättade han att han i lördags, efter att vi pratat i telefon så funderade han allvarligt på att åka hem för att han saknade mig så mycket...han hade inte roligt där utan mig....ååh vad jag saknar han! men nu kanske han tänker efter innan han åker iväg utan mig nästa gång hahaha vet egentligen inte riktigt vad jag ville me dehär..ville väl mest skriva av mig...
    hoppas ni mår bra allihopa! vi mår bra, har varit lite förkylda och febriga men annars mår vi jättebra! Isabella saknar Johan jättemycket också hon har varit ledsen på kvällarna och gråtit: "jag vill åka till johan! jag längtar efter han!" o sen pratar hon mycket om honom, när hon pratar i sin leksakstelefon så pratar hon alltid med johan nu och så har hon sagt: mamma, du får säga till mig när johan har kommit hem så kan vi åka dit och pussa och kramas med han haha min lilla sötnos
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad härligt att du längtar efter honom Det är kärlek det!

    Bara vetskapen av NordKorea...fy vad sorgligt...men tiden går oftast fortare äv vad man tror...I know!

    Kramis j
  4. 2
    Vad härligt att du längtar efter honom Det är kärlek det!

    Bara vetskapen av NordKorea...fy vad sorgligt...men tiden går oftast fortare äv vad man tror...I know!

    Kramis j
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    jaa, jag fattar inte riktigt varför dom skulle åka dit av alla ställen på jorden haha men men, han är ju sån...gillar äventyr =P
  6. 3
    jaa, jag fattar inte riktigt varför dom skulle åka dit av alla ställen på jorden haha men men, han är ju sån...gillar äventyr =P

Liknande trådar

  1. Jag saknar ~Maj~
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 17:32
  2. Katten saknar husse jag saknar
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 20:01
  3. Nån som saknar mig?....
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 20:01
  4. Åh vad jag saknar er!
    By Therese & Theodor in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 15:30
  5. Jag saknar,
    By Aipolas in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar