Hoppgunga
_0807 Julibarn
  1. anonymt namn
    #1

    Hoppgunga

    Är det någon som har börjat med hoppgunga, för er som fick barn tidigt i månaden alltså?
  2. 1
    Hoppgunga Är det någon som har börjat med hoppgunga, för er som fick barn tidigt i månaden alltså?
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Nej, Liv föddes ju den 29, så jag inser ju att det är alldeles för tidigt, men ser verkligen fram emot att få testa den :-) Hon älskar ju att stå upp å liksom försöka hoppa i mitt knä
  4. 2
    Nej, Liv föddes ju den 29, så jag inser ju att det är alldeles för tidigt, men ser verkligen fram emot att få testa den :-) Hon älskar ju att stå upp å liksom försöka hoppa i mitt knä
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Nej, men jag har köpt en Graco gunga med bord runtom. Provade att sätta Mina i den men det såg bara löjligt ut. Nu är ju hon iofs född 8/8 men jag kan tänka mig att barn behöver vara åtmindstone 3-4 månader innan dom klarar hålla upp både huvud och överkropp nån längre stund.

    e
  6. 3
    Nej, men jag har köpt en Graco gunga med bord runtom. Provade att sätta Mina i den men det såg bara löjligt ut. Nu är ju hon iofs född 8/8 men jag kan tänka mig att barn behöver vara åtmindstone 3-4 månader innan dom klarar hålla upp både huvud och överkropp nån längre stund.

    e
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Nej men ska köpa en sån senare Har läst att man inte ska börja innan 6 månader.
  8. 4
    Nej men ska köpa en sån senare Har läst att man inte ska börja innan 6 månader.

Liknande trådar

  1. Hoppgunga ?
    By Yvonne67 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-02-08, 14:52
  2. Hoppgunga
    By alacs in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 11:13
  3. hoppgunga
    By soffan_85 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 22:54
  4. Hoppgunga
    By anonymt namn in forum _0805 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 21:44
  5. Hoppgunga
    By anonymt namn in forum _0806 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar