läcker vätska från bröstet
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    läcker vätska från bröstet

    redan?? kände häromdan nåt blött på armen när jag kom åt ena bröstet, och idag var det en blöt prick på tröjan. hade bebisen tänkt å komma snart eller? här går det undan tydligen. blev lite halvt äcklad faktiskt först, men jag antar jag får vänja mig... det är inte min kropp längre, det är bebisens. =)
  2. 1
    läcker vätska från bröstet redan?? kände häromdan nåt blött på armen när jag kom åt ena bröstet, och idag var det en blöt prick på tröjan. hade bebisen tänkt å komma snart eller? här går det undan tydligen. blev lite halvt äcklad faktiskt först, men jag antar jag får vänja mig... det är inte min kropp längre, det är bebisens. =)
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Det är inget konstigt med det. Jag har sluppit läcka, men om jag klämmer lite på bröstvårtan så kommer det fram lite på mig med.
    Jag tycker det är coolt hur kroppen förbereder sig.
  4. 2
    Det är inget konstigt med det. Jag har sluppit läcka, men om jag klämmer lite på bröstvårtan så kommer det fram lite på mig med.
    Jag tycker det är coolt hur kroppen förbereder sig.
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Tack för den frågan, jag har läckt jättelänge och undrat över det men inte frågat. Fast jag måste nog ta upp det med BM nästa gång ändå för jag tycker det ser ut att vara lite blodblandat ibland. Obehagligt.
  6. 3
    Tack för den frågan, jag har läckt jättelänge och undrat över det men inte frågat. Fast jag måste nog ta upp det med BM nästa gång ändå för jag tycker det ser ut att vara lite blodblandat ibland. Obehagligt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Varför blev du äcklad?

    Det är klart att det är din kropp, bebisen lånar lite plats bara .
  8. 4
    Varför blev du äcklad?

    Det är klart att det är din kropp, bebisen lånar lite plats bara .
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    har oxå läckt nu i typ 2 veckor, blev skapligt chockad först, är ju så långt kvar lixom !
    ibland är det bara "blött", som vatten men ibland är det tjockt och vitt.
  10. 5
    har oxå läckt nu i typ 2 veckor, blev skapligt chockad först, är ju så långt kvar lixom !
    ibland är det bara "blött", som vatten men ibland är det tjockt och vitt.

Liknande trådar

  1. Brun vätska ur bröstet
    By Rädd!! in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 10:40
  2. Brun vätska från bröstet
    By Annanas in forum Kropp & hälsa
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 08:47
  3. Kom vätska i bröstet
    By Slalommamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 07:55
  4. Vätska ur bröstet
    By Nummer 3 på g? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 15:54
  5. vätska ur ena bröstet?
    By Emma in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 17:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar