2 sömnlösa nätter!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    2 sömnlösa nätter!

    min lilla Alexia håller på ta dö på sin mamma! Fy! har sovit 4h på två nätter... sätter jag mig ner så somnar jag sittandes. hon har hållt låda hela natten somnade vid tolv tiden i natt och vaknat med 15-20min intervaller... gapat gnytt krånglat... sen bestämde hon sig för att leka 2.30 i natt och så var det med det! ända fram till 5! hon somnade om en timme sen vaknade hon vid 7.30!

    Vore ju enkelt att säga att gå och sov med henne men... jag har ju en 3åring hemma som är utvilad och i start groparna vid 8.00!

    Idag ska vi gå på MC-donald´s och Nicki´s äventyrslek... ikväll kommer jag tuppa av!


    Kram/ zombie mamman sissi
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    2 sömnlösa nätter! min lilla Alexia håller på ta dö på sin mamma! Fy! har sovit 4h på två nätter... sätter jag mig ner så somnar jag sittandes. hon har hållt låda hela natten somnade vid tolv tiden i natt och vaknat med 15-20min intervaller... gapat gnytt krånglat... sen bestämde hon sig för att leka 2.30 i natt och så var det med det! ända fram till 5! hon somnade om en timme sen vaknade hon vid 7.30!

    Vore ju enkelt att säga att gå och sov med henne men... jag har ju en 3åring hemma som är utvilad och i start groparna vid 8.00!

    Idag ska vi gå på MC-donald´s och Nicki´s äventyrslek... ikväll kommer jag tuppa av!


    Kram/ zombie mamman sissi
  3. Elle med KJ & M
    #2

    Vi kanske kan ringa

    varandra på natten så att vi håller oss vakna.. (skämtar bara)
    Socialt sett är man inget vidare vid vakna nätter. Man vill bara sova sova sova...
    Orkar knappt var upp till 2130.
  4. 2
    Vi kanske kan ringa varandra på natten så att vi håller oss vakna.. (skämtar bara)
    Socialt sett är man inget vidare vid vakna nätter. Man vill bara sova sova sova...
    Orkar knappt var upp till 2130.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Skickar styrkekramar till dig! Här hemma har jag haft 4- och 5-åringen hemma hela veckan för diverse förkylningssaker; halsont på morgonen, feber 1 dag, hostan kommer nu och för någon dag sedan var de täppta i näsan. *suck* Dessutom har Meija fått för sig att hon inte ska sova hela natten utan börja med nattamål. NU! När hon är nästan 5 månader. Alltså, det är INTE schysst. :-( Så inatt när lillan sov hela naten så hostade 5-åringen hela natten så där försvann kvalitativ nattsömn igen. För 5 natten i rad! Men jag har haft tur att gubben var hemma igår så jag kunde få sova några extra timmar på förmiddagen iallafall. Annars hade jag gått upp i atomer. *gäspar* Kram
  6. 3
    Skickar styrkekramar till dig! Här hemma har jag haft 4- och 5-åringen hemma hela veckan för diverse förkylningssaker; halsont på morgonen, feber 1 dag, hostan kommer nu och för någon dag sedan var de täppta i näsan. *suck* Dessutom har Meija fått för sig att hon inte ska sova hela natten utan börja med nattamål. NU! När hon är nästan 5 månader. Alltså, det är INTE schysst. :-( Så inatt när lillan sov hela naten så hostade 5-åringen hela natten så där försvann kvalitativ nattsömn igen. För 5 natten i rad! Men jag har haft tur att gubben var hemma igår så jag kunde få sova några extra timmar på förmiddagen iallafall. Annars hade jag gått upp i atomer. *gäspar* Kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Både till Sissi och Elle!

    Fyyy jag lider med er! Att inte få sova är verkligen tortyr!! Vide har oxå väldigt många uppvaknanden per natt och jag blir smått stollig när man har sövt om honom för femte gången och han piper igen efter en liten stund..

    Håll ut!!!
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  8. 4
    Både till Sissi och Elle! Fyyy jag lider med er! Att inte få sova är verkligen tortyr!! Vide har oxå väldigt många uppvaknanden per natt och jag blir smått stollig när man har sövt om honom för femte gången och han piper igen efter en liten stund..

    Håll ut!!!

Liknande trådar

  1. Sömnlösa nätter
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 09:52
  2. Sömnlösa nätter
    By LaLee in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 19:58
  3. Sömnlösa nätter
    By stumpo in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 09:39
  4. Vad gör ni sömnlösa nätter?
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 08:00
  5. Sömnlösa nätter...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 16:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar