Hur beräkna Bf?
Gravidsnack
  1. anonymt namn
    #1

    Hur beräkna Bf?

    Hej! Tog ut min hormonspiral 2 sep, har inte haft någon som helst blödning, varken direkt efter eller senare. OM det nu skulle vara så att jag blivit gravid direkt, hur räknar jag då? Har ju ingen "sista-mensens-första-dag" att gå på.
  2. 1
    Hur beräkna Bf? Hej! Tog ut min hormonspiral 2 sep, har inte haft någon som helst blödning, varken direkt efter eller senare. OM det nu skulle vara så att jag blivit gravid direkt, hur räknar jag då? Har ju ingen "sista-mensens-första-dag" att gå på.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Det går nog inte beräkna utan bara att testa dig med jämna mellanrum, men... eftersom det var en hormonspiral kan det dröja länge innan ägglossningen kommer igång.

    Hör av dig till ditt mvc och prata med dom.

    Lycka till!
  4. 2
    Det går nog inte beräkna utan bara att testa dig med jämna mellanrum, men... eftersom det var en hormonspiral kan det dröja länge innan ägglossningen kommer igång.

    Hör av dig till ditt mvc och prata med dom.

    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Du kan ju blivit gravid i princip en vecka efter att du tog ut spiralen men det är nog säkrast med ett vul för att se hur stor fostret är .
  6. 3
    Du kan ju blivit gravid i princip en vecka efter att du tog ut spiralen men det är nog säkrast med ett vul för att se hur stor fostret är .

Liknande trådar

  1. Beräkna bf
    By Anonym in forum _1005 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 22:46
  2. Beräkna lön??
    By Prosan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 11:57
  3. Beräkna BF?
    By emwi o pyret in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 18:37
  4. hur beräkna...
    By sarah* in forum Föräldraledighet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-08, 13:18
  5. Beräkna mat
    By Jennie med H in forum Mat & dryck
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 12:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar