Bakteriell vaginos
Kropp & hälsa
  1. anonymt tjej
    #1

    Bakteriell vaginos

    Var på cellprov nyss, det var ok, men visade på bakteriell vaginos, som jag inte märkt av. Ska inte sånt lukta väldigt illa?

    Jag fick nån slags kräm som ska upp i slidan 5 kvällar på raken. Nu läste jag på paketet att vaginos ofta går i hand med könssjukdomar som klamydia och gonnorre och att de bör uteslutas...usch, kan detta betyda att jag har könssjukdom??? (har haft oskyddat sex, klantigt och dumt, jag vet)

    Jag blev ganska skraj!
  2. 1
    Bakteriell vaginos Var på cellprov nyss, det var ok, men visade på bakteriell vaginos, som jag inte märkt av. Ska inte sånt lukta väldigt illa?

    Jag fick nån slags kräm som ska upp i slidan 5 kvällar på raken. Nu läste jag på paketet att vaginos ofta går i hand med könssjukdomar som klamydia och gonnorre och att de bör uteslutas...usch, kan detta betyda att jag har könssjukdom??? (har haft oskyddat sex, klantigt och dumt, jag vet)

    Jag blev ganska skraj!
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Jag antar att de tagit tillräckligt med tester för att veta vad det är du har och inte har och svaret var att du har bakteriell vaginos. Du kan ju kontakta läkaren som du varit hos för att säkerställa vilka tester de tagit.

    Man brukar ha en starkare lukt vid bakeriell vaginos men den behöver inte vara så stark att du blivit besvärad av den eller så kanske du har vant dig vid den.
  4. 2
    Jag antar att de tagit tillräckligt med tester för att veta vad det är du har och inte har och svaret var att du har bakteriell vaginos. Du kan ju kontakta läkaren som du varit hos för att säkerställa vilka tester de tagit.

    Man brukar ha en starkare lukt vid bakeriell vaginos men den behöver inte vara så stark att du blivit besvärad av den eller så kanske du har vant dig vid den.

Liknande trådar

  1. Bakteriell Vaginos??
    By tuva06 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-04-03, 06:17
  2. Bakteriell vaginos...
    By sofie in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-08-03, 10:28
  3. Bakteriell vaginos?
    By anonym idag in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-08-03, 10:28
  4. Bakteriell vaginos?
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 19:35
  5. bakteriell vaginos?
    By Sintra in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 22:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar