Fotoleken?
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Fotoleken?

    Kommer ni ihåg att nån drog igång en fotolek här i augustigruppen? För si så där ett par hundra år sen...
    Nu vill vi göra nåt liknande i min nya ankomstgrupp, och jag vet att jag tyckte att det funkade rätt bra och var enket och man behövde inte nån som "administrerade" det hela, men nu kan jag inte komma på var vi la grejerna.... AT tipsade mig om att det var nåt MSN hade, men sen försvan hon och koppade ner, och jag kan inte hitta det själv. Jag kommer ju inte ens ihåg vad det hette... Nåt med "grupp" har jag för mig, men jag httar inget...
    Nån som minns?

    Och tror ni vår gamla "grupp" finns kvar? Kasnke dags för ett nytt uppdrag? Ett foto på alla fyraåringar kanske?

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Fotoleken? Kommer ni ihåg att nån drog igång en fotolek här i augustigruppen? För si så där ett par hundra år sen...
    Nu vill vi göra nåt liknande i min nya ankomstgrupp, och jag vet att jag tyckte att det funkade rätt bra och var enket och man behövde inte nån som "administrerade" det hela, men nu kan jag inte komma på var vi la grejerna.... AT tipsade mig om att det var nåt MSN hade, men sen försvan hon och koppade ner, och jag kan inte hitta det själv. Jag kommer ju inte ens ihåg vad det hette... Nåt med "grupp" har jag för mig, men jag httar inget...
    Nån som minns?

    Och tror ni vår gamla "grupp" finns kvar? Kasnke dags för ett nytt uppdrag? Ett foto på alla fyraåringar kanske?

    //A
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    AT har hjälpt mig...

    Kommer ni ihåg?
    http://groups.msn.com/FOTOLEK/shoebox.msnw

    Vilka guldklimpar vi har!

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  4. 2
    AT har hjälpt mig... Kommer ni ihåg?
    http://groups.msn.com/FOTOLEK/shoebox.msnw

    Vilka guldklimpar vi har!

    //A
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Men, vad roligt

    att titta på de där bilderna! Det känns som i en annan värld .
    Kanske skulle ha en fotolek snart igen...bara för att uppdatera lite och se hur stora barnen blivit!

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  6. 3
    Men, vad roligt att titta på de där bilderna! Det känns som i en annan värld .
    Kanske skulle ha en fotolek snart igen...bara för att uppdatera lite och se hur stora barnen blivit!

    Kram
    /Ango
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Ja, funderade på det...

    Kanske helt enkelt en bild på 4-åringar?

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  8. 4
    Ja, funderade på det... Kanske helt enkelt en bild på 4-åringar?

    //A
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    Uppdraget utfört

    Skapade en mapp och Tuva finns nu på plats!

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  10. 5
    Uppdraget utfört Skapade en mapp och Tuva finns nu på plats!
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Skyll på mig va!


    Ok, jag skaaaa....

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  12. 6
    Skyll på mig va!
    Ok, jag skaaaa....

    //A
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7

    Victor finns också

    på plats nu! Hoppas många lägger in bilder så man får se hur alla ser ut!

    Kram
    /Ango
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  14. 7
    Victor finns också på plats nu! Hoppas många lägger in bilder så man får se hur alla ser ut!

    Kram
    /Ango
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8
    Nu finns Tilia också med!

    Roligt att få se lite bilder på våra 4-åringar. Jag är lite dålig på att kika in här emellanåt men nu så är jag glad att jag faktiskt tog mig tid att titta in.
  16. 8
    Nu finns Tilia också med!

    Roligt att få se lite bilder på våra 4-åringar. Jag är lite dålig på att kika in här emellanåt men nu så är jag glad att jag faktiskt tog mig tid att titta in.
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9
    Minns att jag älskade kategorin "Smarta lösningar". Jag vet inte vad det är men jag faller för alla såna där fiffiga idéer som folk har om allt och inget. Det är lite som att titta på Äntligen hemma eller nåt annat inredningsprogram där jag bara suckar avundsjukt över all denna kreativitet som de medverkande verkar ha i överflöd.

    Nu blev jag även ganska glad över att se båda kategorierna Fulast i hemmet och Ditt dåliga samvete. Så skönt att se att man inte är ensam... men dessvärre skulle jag nog kunnat ha bidragit till vartenda ett av de där bilderna i de två kategorierna.
  18. 9
    Minns att jag älskade kategorin "Smarta lösningar". Jag vet inte vad det är men jag faller för alla såna där fiffiga idéer som folk har om allt och inget. Det är lite som att titta på Äntligen hemma eller nåt annat inredningsprogram där jag bara suckar avundsjukt över all denna kreativitet som de medverkande verkar ha i överflöd.

    Nu blev jag även ganska glad över att se båda kategorierna Fulast i hemmet och Ditt dåliga samvete. Så skönt att se att man inte är ensam... men dessvärre skulle jag nog kunnat ha bidragit till vartenda ett av de där bilderna i de två kategorierna.
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10
    Utfört även av oss.
  20. 10
    Utfört även av oss.
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11

    Gick inte så bra för mig

    Försökte och försökte, men jag vet inte vad som hänt. Kunde inte logga in längre. Ingen av mina gamla bilder verkar finnas kvar heller. Minns inte om jag själv tagit bort mig. *förvirrad*
    Skickar en nytagen bild på båda barnen till mitt album här på aff istället.
    Lajla - mamma till sommarbarnen Tilde -02 och Filip -04
  22. 11
    Gick inte så bra för mig Försökte och försökte, men jag vet inte vad som hänt. Kunde inte logga in längre. Ingen av mina gamla bilder verkar finnas kvar heller. Minns inte om jag själv tagit bort mig. *förvirrad*
    Skickar en nytagen bild på båda barnen till mitt album här på aff istället.
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12

    Åååkej...

    Nu är min unge på plats hon med...

    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  24. 12
    Åååkej... Nu är min unge på plats hon med...

  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    Länk? Hittar inte ed mitt login!
  26. 13
    Länk? Hittar inte ed mitt login!
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14
    Konstigt. jag blir alldeles lipig när jag sitter och går igenom bilderna. minns hur kul vi hade med den där leken - Och minns plöötsligt mycket mer från Hjalmars bebistid! Jag har lite lite minnen, när folk ber om jämförelser mellan S och H så känner jag ofta att jag inte kan svara.... men när jag ser hur det såg ut hos oss då, och hur Hjalmar såg ut och sådär så minns jag mycket mer!

    Dom där bilderna vi tog är ju också sådana som man liksom inte klistrar in i ett fotoalbun
  28. 14
    Konstigt. jag blir alldeles lipig när jag sitter och går igenom bilderna. minns hur kul vi hade med den där leken - Och minns plöötsligt mycket mer från Hjalmars bebistid! Jag har lite lite minnen, när folk ber om jämförelser mellan S och H så känner jag ofta att jag inte kan svara.... men när jag ser hur det såg ut hos oss då, och hur Hjalmar såg ut och sådär så minns jag mycket mer!

    Dom där bilderna vi tog är ju också sådana som man liksom inte klistrar in i ett fotoalbun
  29. Medlem sedan
    Dec 2003
    #15
    Kollade in i min kyl...från 2005. Den där Rapsoljeflaskan som står i dörren...slängde jag häromdagen. rapsolja går vist inte åt här i hushållet.... haha vad roligt detta var! Nu ska jag sluta vara nostalgisk och se på teve och somna!


    Men vad roligt det är!jag hade mycket mer ordning överallt ser jag nu när jag titar. kanske inte så konstigt, nu med fyraåring och bebis till på samma yta..suckar, men snart blir det flytt! Vi ska få tolv kvm till
  30. 15
    Kollade in i min kyl...från 2005. Den där Rapsoljeflaskan som står i dörren...slängde jag häromdagen. rapsolja går vist inte åt här i hushållet.... haha vad roligt detta var! Nu ska jag sluta vara nostalgisk och se på teve och somna!


    Men vad roligt det är!jag hade mycket mer ordning överallt ser jag nu när jag titar. kanske inte så konstigt, nu med fyraåring och bebis till på samma yta..suckar, men snart blir det flytt! Vi ska få tolv kvm till
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Du vet du, jag klickade på "sista"-knappen här och läste lite liksom från början och jag fattar inte. VEM är det som använt mitt nick för att skriva inlägg?
    Åh, jag är helt fascinerad! Hur kan man förändras så himla mycket? Och samma när jag tittar på bilderna och komme rihåg saker som jag tyckte var svinviktiga då som jag bara skakar på huvudet åt idag, och jag minns en massa konstiga känslor och så från då.

    Det var roligt att se, och lite sorgligt. Men mest bra.
  32. 16
    Du vet du, jag klickade på "sista"-knappen här och läste lite liksom från början och jag fattar inte. VEM är det som använt mitt nick för att skriva inlägg?
    Åh, jag är helt fascinerad! Hur kan man förändras så himla mycket? Och samma när jag tittar på bilderna och komme rihåg saker som jag tyckte var svinviktiga då som jag bara skakar på huvudet åt idag, och jag minns en massa konstiga känslor och så från då.

    Det var roligt att se, och lite sorgligt. Men mest bra.
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17
    Men du! 27 okt? Du menar väl sept?
  34. 17
    Men du! 27 okt? Du menar väl sept?

Liknande trådar

  1. Nya Fotoleken!! hjälp!
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 08:10
  2. Jag får ge upp fotoleken, tyvärr
    By ellem in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 15:08
  3. Ang Fotoleken
    By mie. in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-26, 14:27
  4. Ang fotoleken
    By erica76 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 20:47
  5. Nu!!!! är jag också med på Fotoleken
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 18:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar