Vet ni vad vi har köpt idag?
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Vet ni vad vi har köpt idag?

    taadaaaaam... Vi skulle bara in på stan och köpa färgat papper till halloweenpysslet och så slutade med att vi beställt förlovningsringar! Så kan det gå!! Å så kul vi hade då vi skulle bestämma gravyren :-) Typ "skit i pysselpappret , Per okt 2008" ...osv Men det blev vackert till slut! Så vi får se när vi slår till, det står ju okt i ringarna så tills dess må han ha fått fingrarna ur och friat! Ska bli kul att se vad han hittar på!

    Färdigsyndat med andra ord! ;-))
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  2. 1
    Vet ni vad vi har köpt idag? taadaaaaam... Vi skulle bara in på stan och köpa färgat papper till halloweenpysslet och så slutade med att vi beställt förlovningsringar! Så kan det gå!! Å så kul vi hade då vi skulle bestämma gravyren :-) Typ "skit i pysselpappret , Per okt 2008" ...osv Men det blev vackert till slut! Så vi får se när vi slår till, det står ju okt i ringarna så tills dess må han ha fått fingrarna ur och friat! Ska bli kul att se vad han hittar på!

    Färdigsyndat med andra ord! ;-))
  3. S-mamman
    #2
    nä men ojojoj! Kan det gå så då man bara ska handla pysselpapper?!! GRATTIS!
  4. 2
    nä men ojojoj! Kan det gå så då man bara ska handla pysselpapper?!! GRATTIS!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    *fniss*

    Blir det måhända en förlovningsdag iförda: svart hatt, cape, draculatänder och med maaaassor av godis?
    I ringarna kan det stå: "Bus eller godis"
    Grattis till inköpet.
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  6. 3
    *fniss* Blir det måhända en förlovningsdag iförda: svart hatt, cape, draculatänder och med maaaassor av godis?
    I ringarna kan det stå: "Bus eller godis"
    Grattis till inköpet.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Det var en annorlunda spontanshoping Grattis och han kommer nog på något riktigt romantiskt ska du se
  8. 4
    Det var en annorlunda spontanshoping Grattis och han kommer nog på något riktigt romantiskt ska du se
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Åh va roligt! GRATTIS; när är det jag som blir tårögd!
    Fy va roligt! Behöver du en weddingplanner så hojta, jag har stenkoll hehe
    Glad för er skull!
    Kram
  10. 5
    Åh va roligt! GRATTIS; när är det jag som blir tårögd!
    Fy va roligt! Behöver du en weddingplanner så hojta, jag har stenkoll hehe
    Glad för er skull!
    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    hihi du är för golig!!!
  12. 6
    hihi du är för golig!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2007
    #7
    rolig skulle det då vara haha
  14. 7
    rolig skulle det då vara haha
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8

    Umgås du för mycket med barn?

    Man bjukaj börja pjata lite goligt då!
    Nu ska jag ta itu med en gigantisk stryktvätt!
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  16. 8
    Umgås du för mycket med barn? Man bjukaj börja pjata lite goligt då!
    Nu ska jag ta itu med en gigantisk stryktvätt!
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    hihi så kul de är så roligt med de spontana i livet.. jag och min man gifte oss spontant eller inte så spontant men vi frågade prästen som skulle döpa Gabriel om hon ville viga oss samtidigt utan att de andra visste om de för vi tyckte de var så viktigt att fokusera sig på Gabriel och inte oss....

    Såå kul för er .. snart får man då höra när de blir bröllop här inne igen då kul Kram
  18. 9
    hihi så kul de är så roligt med de spontana i livet.. jag och min man gifte oss spontant eller inte så spontant men vi frågade prästen som skulle döpa Gabriel om hon ville viga oss samtidigt utan att de andra visste om de för vi tyckte de var så viktigt att fokusera sig på Gabriel och inte oss....

    Såå kul för er .. snart får man då höra när de blir bröllop här inne igen då kul Kram
  19. Medlem sedan
    Jun 2005
    #10
    ha ha! ja så kan det gå vad kul gratulerar♥
  20. 10
    ha ha! ja så kan det gå vad kul gratulerar♥
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    Åhh vad kul;P grattis!
  22. 11
    Åhh vad kul;P grattis!
  23. Medlem sedan
    Jan 2008
    #12
    Grattis!!!
  24. 12
    Grattis!!!
  25. Medlem sedan
    Nov 2007
    #13
    Precis min tanke...hehe
    Men jag bjuder på det
  26. 13
    Precis min tanke...hehe
    Men jag bjuder på det
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14

    Nämen grattis!!

    Åh va kul!!

    Ja det där med vad man skulle skriva i ringarna va vi rätt så påhittiga om, men vi fega ur o skrev det tradionella...fast la till ett litet hjärta
  28. 14
    Nämen grattis!! Åh va kul!!

    Ja det där med vad man skulle skriva i ringarna va vi rätt så påhittiga om, men vi fega ur o skrev det tradionella...fast la till ett litet hjärta
  29. Medlem sedan
    Aug 2002
    #15
    tackar alla söta! Ja det var sannerligen lite annorlunda spontanshopping! Jag berättar mer då han friat!
  30. 15
    tackar alla söta! Ja det var sannerligen lite annorlunda spontanshopping! Jag berättar mer då han friat!

Liknande trådar

  1. idag har jag köpt:
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 21:36
  2. Idag har jag köpt...
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 19:53
  3. Köpt WS idag!
    By Innerjoin in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 17:53
  4. Idag har jag köpt
    By ellabella in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 19:45
  5. Vet ni vad jag har köpt idag?
    By Miqa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar