Leksak fastnade i munnen
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Leksak fastnade i munnen

    Igår blev jag verkligen livrädd. Jag stod vid diskbänken och Theo satt i sin gåstol bakom ryggen på mig och lekte med en leksak som har ganska stora olikformade kulor i plast. Trodde det var omöjligt att få in hela kulorna i munnen men det gick visst. Hörde att han började skrika i panik och vänder mig om. Då har en kula vänt sig på tvären i munnen och fastnat mellan gommen och under tungan. När jag ska ta ut den sitter den stenhårt så jag måste ta i (Theo gallskriker). När jag fått ut den blöder han i både tandköttet och i mungipan och uppe i gommen men det slutade ganska fort som tur var. Fy va otäckt det var. Behöver jag säga att jag plockat bort denna leksak?
  2. 1
    Leksak fastnade i munnen Igår blev jag verkligen livrädd. Jag stod vid diskbänken och Theo satt i sin gåstol bakom ryggen på mig och lekte med en leksak som har ganska stora olikformade kulor i plast. Trodde det var omöjligt att få in hela kulorna i munnen men det gick visst. Hörde att han började skrika i panik och vänder mig om. Då har en kula vänt sig på tvären i munnen och fastnat mellan gommen och under tungan. När jag ska ta ut den sitter den stenhårt så jag måste ta i (Theo gallskriker). När jag fått ut den blöder han i både tandköttet och i mungipan och uppe i gommen men det slutade ganska fort som tur var. Fy va otäckt det var. Behöver jag säga att jag plockat bort denna leksak?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Å fy sjutton!

    Stackars, stackars er! Vilken fruktansvärd händelse för er båda. Man vill ju gärna tro att bebisleksakerna inte är farliga. Jag står ju liksom inte och tittar hela tiden på E när han leker.
    Måste säga att jag gick och tittade på alla E:s leksaker efter ditt inlägg för att kolla "kulor".
    Hoppas skrutt inte har allför ont och att ditt hjärta har stillat sig!
    Stor kram!
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  4. 2
    Å fy sjutton! Stackars, stackars er! Vilken fruktansvärd händelse för er båda. Man vill ju gärna tro att bebisleksakerna inte är farliga. Jag står ju liksom inte och tittar hela tiden på E när han leker.
    Måste säga att jag gick och tittade på alla E:s leksaker efter ditt inlägg för att kolla "kulor".
    Hoppas skrutt inte har allför ont och att ditt hjärta har stillat sig!
    Stor kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    kräv skadestånd! eller ring till företaget och varna om detta tycker jag. fy så obehagligt!
  6. 3
    kräv skadestånd! eller ring till företaget och varna om detta tycker jag. fy så obehagligt!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4

    Å fy!!

    Usch, förstår att du blev rädd!! JIsses!

    Ja jag ska banne mig kolla hennes leksaker ordentligt jag med, en sån mardröm vill man inte vara med om.

    Stackars Theo!

    Ring företaget som gör denna leksak o kräv att de ska ta bort den ur sortimentet innan det händer en riktig olycka

    Kramrkram!
  8. 4
    Å fy!! Usch, förstår att du blev rädd!! JIsses!

    Ja jag ska banne mig kolla hennes leksaker ordentligt jag med, en sån mardröm vill man inte vara med om.

    Stackars Theo!

    Ring företaget som gör denna leksak o kräv att de ska ta bort den ur sortimentet innan det händer en riktig olycka

    Kramrkram!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Neä men gud vad hemskt! Rapportera den direkt, livsfarlig ju! Tur att det gick bra iaf;/!
  10. 5
    Neä men gud vad hemskt! Rapportera den direkt, livsfarlig ju! Tur att det gick bra iaf;/!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    Gud så läskigt! Ta kontakt med tillverkaren!!!
  12. 6
    Gud så läskigt! Ta kontakt med tillverkaren!!!

Liknande trådar

  1. Fastnade
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-01, 16:31
  2. Leksak som fastnade i munnen!
    By lotwe in forum _0806 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 16:31
  3. Fastnade för...
    By Vilmamamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 08:23
  4. Fastnade
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 16:02
  5. Fastnade här!
    By Elin. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar