I natt slog mitt hjärta volter.
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    I natt slog mitt hjärta volter.

    I natt gick jag upp för att lyfta över E till min säng, amningsdags.
    När jag hade honom i min famn och skulle tillbaka i min säng så fastnar knät under vår bäddmadrass och jag faller framåt med E i famnen.
    Det var ju tur att det var en mjuk säng och på nåt sätt lyckades jag få i armbågarna först så fallet dämpades för E.
    Men... trevligt var det inte, mitt i natten. Tog ett tag innan hjärtat slutade slå dubbelslag medan jag ammade.
    Till råga på allt så har Store E fått feber, och han kräks alltid när febern stiger så jag låg och lyssnade efter ljud i hans rum också.
    Lite trött idag... *gäsp*
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  2. 1
    I natt slog mitt hjärta volter. I natt gick jag upp för att lyfta över E till min säng, amningsdags.
    När jag hade honom i min famn och skulle tillbaka i min säng så fastnar knät under vår bäddmadrass och jag faller framåt med E i famnen.
    Det var ju tur att det var en mjuk säng och på nåt sätt lyckades jag få i armbågarna först så fallet dämpades för E.
    Men... trevligt var det inte, mitt i natten. Tog ett tag innan hjärtat slutade slå dubbelslag medan jag ammade.
    Till råga på allt så har Store E fått feber, och han kräks alltid när febern stiger så jag låg och lyssnade efter ljud i hans rum också.
    Lite trött idag... *gäsp*
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    Usch ja!

    Jag har oxå gjort ngt liknande o man får verkligen hjärtat i halsgropen!

    Hoppas din stora E´s feber går ner snart!

    Kram
  4. 2
    Usch ja! Jag har oxå gjort ngt liknande o man får verkligen hjärtat i halsgropen!

    Hoppas din stora E´s feber går ner snart!

    Kram

Liknande trådar

  1. Iget hjärta som slog....
    By krukan04 in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-27, 07:56
  2. Inget hjärta som slog....
    By krukan04 in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-08-19, 19:49
  3. Mitt hjärta slog ett extra varv nyss.
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 20:15
  4. Slog volter ner för trappan!
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 20:51
  5. Ett hjärta till som slog
    By Alldeles överumplad in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar