Hur hamnade ni
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Hur hamnade ni

    här initialt?

    Jag sökte på tonårssajter för att få lite feedback med min ena dotter för länge sedan
    Därav mitt häng här nu
    " Vissa behöver mer - för att få lika mycket "
  2. 1
    Hur hamnade ni här initialt?

    Jag sökte på tonårssajter för att få lite feedback med min ena dotter för länge sedan
    Därav mitt häng här nu
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ankomstgrupperna var det som lockade hit mig. Nu har jag kommit till förskoleklass!
  4. 2
    Ankomstgrupperna var det som lockade hit mig. Nu har jag kommit till förskoleklass!
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    När jag var gravid med lillan och sjukskriven för foglossning... Kunde inget om att surfa på nätet innan men oj så roligt jag fick
  6. 3
    När jag var gravid med lillan och sjukskriven för foglossning... Kunde inget om att surfa på nätet innan men oj så roligt jag fick
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Såg en annons i en tidning på mödravården om föräldranätverk på nätet... tyckte det lät otroligt intressant så jag registrerade mig.

    Sedan har jag haft mina inne- och uteperioder även om jag blivit mer och mer fast (jag har inte varit lika närvarande under alla 7 år som jag är för tillfället )
  8. 4
    Såg en annons i en tidning på mödravården om föräldranätverk på nätet... tyckte det lät otroligt intressant så jag registrerade mig.

    Sedan har jag haft mina inne- och uteperioder även om jag blivit mer och mer fast (jag har inte varit lika närvarande under alla 7 år som jag är för tillfället )
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Tror det var höstbarn-99

    som lockade hit mig
  10. 5
    Tror det var höstbarn-99 som lockade hit mig
  11. Medlem sedan
    Mar 1998
    #6
    Kom hit via nån reklambanner för Föräldranätet 1997
  12. 6
    Kom hit via nån reklambanner för Föräldranätet 1997
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Via namnsnack.
  14. 7
    Via namnsnack.
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8

    Var ute och amatörsurfade, för

    jag var verkligen amatör på den tiden, och hamnade av någon anledning på en sida här på aff som jag inte hörde hemma alls på, men jag var länkad dit. Gick in där med jämna mellarum och efter en tid förstod jag att det ju fanns en massa andra snack, men det tog sin lilla tid att förstå.

    OÄF kom jag inte in på förrän säkert efter någor eller några år, för det var så himla segt att komma in där och kunna läsa inlägg.
  16. 8
    Var ute och amatörsurfade, för jag var verkligen amatör på den tiden, och hamnade av någon anledning på en sida här på aff som jag inte hörde hemma alls på, men jag var länkad dit. Gick in där med jämna mellarum och efter en tid förstod jag att det ju fanns en massa andra snack, men det tog sin lilla tid att förstå.

    OÄF kom jag inte in på förrän säkert efter någor eller några år, för det var så himla segt att komma in där och kunna läsa inlägg.
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Jag hittade hit..

    2002 när vi planerade vårt första barn. Har sedan dess varit med här på oäf och i två ankomstgrupper. Förut var jag en flitig medlem, nu blir det ett par besök i månaden.
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  18. 9
    Jag hittade hit.. 2002 när vi planerade vårt första barn. Har sedan dess varit med här på oäf och i två ankomstgrupper. Förut var jag en flitig medlem, nu blir det ett par besök i månaden.
  19. Medlem sedan
    May 2000
    #10
    Har hängt här från och till sedan -00, då vi planerade att skaffa lilltjejen, som numera är 8 år.

    Sökte efter föräldrasnack, gillade inte familjeliv, utan AFF bättre (eller FN som det hette då).
  20. 10
    Har hängt här från och till sedan -00, då vi planerade att skaffa lilltjejen, som numera är 8 år.

    Sökte efter föräldrasnack, gillade inte familjeliv, utan AFF bättre (eller FN som det hette då).
  21. Medlem sedan
    Dec 2001
    #11
    Via en kompis, då jag väntade barn nr2.
  22. 11
    Via en kompis, då jag väntade barn nr2.
  23. Medlem sedan
    Feb 2008
    #12
    Via Anna Toss, hon och jag var med på samma mailinglista och hon skrev om sin nya sajt där. Detta var inte igår direkt, utan i tidernas begynnelse, när fN var nystartat, -97.
  24. 12
    Via Anna Toss, hon och jag var med på samma mailinglista och hon skrev om sin nya sajt där. Detta var inte igår direkt, utan i tidernas begynnelse, när fN var nystartat, -97.
  25. Medlem sedan
    Aug 2008
    #13
    Tack vare Linda Skugge Läste en krönika av henne på nätet, o där skrev hon att hon var väldigt FN-beroende.. det hette ju FöräldraNätet då..
    Jag kollade sidan, o var sedan fast. Har varit medlem sedan 2003.
  26. 13
    Tack vare Linda Skugge Läste en krönika av henne på nätet, o där skrev hon att hon var väldigt FN-beroende.. det hette ju FöräldraNätet då..
    Jag kollade sidan, o var sedan fast. Har varit medlem sedan 2003.
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14

    Jag såg en annons på

    hjärtebarnsföreningens hemsida och sedan hittade jag vidare till höstbarn -03 (som de lagt ner) och sedan till andra grupper.
  28. 14
    Jag såg en annons på hjärtebarnsföreningens hemsida och sedan hittade jag vidare till höstbarn -03 (som de lagt ner) och sedan till andra grupper.
  29. Medlem sedan
    Apr 2008
    #15
    Var på någon annan sidan, men alla grälade där hela tiden, och det kunde blir redigt elakt. ja, mycket värre än här, faktisk. så en bekanting tippsade om FN, och här blev jag kvar. Hm, lite initiativlöst låter det onekligen, det var mååång år sedan...
  30. 15
    Var på någon annan sidan, men alla grälade där hela tiden, och det kunde blir redigt elakt. ja, mycket värre än här, faktisk. så en bekanting tippsade om FN, och här blev jag kvar. Hm, lite initiativlöst låter det onekligen, det var mååång år sedan...
  31. Medlem sedan
    May 1999
    #16
    En kvinna jag var förälskad i rekommenderade sajten.
  32. 16
    En kvinna jag var förälskad i rekommenderade sajten.
  33. Medlem sedan
    Dec 2003
    #17

    Jag också via henne!

    Träffade henne på en fest... det var nog också 97, men det var inte förrän 98 som jag pallrade mig hit. Och då var det boksnack som jag hittade först.
    aka Sulan
  34. 17
    Jag också via henne! Träffade henne på en fest... det var nog också 97, men det var inte förrän 98 som jag pallrade mig hit. Och då var det boksnack som jag hittade först.
  35. Medlem sedan
    Apr 2007
    #18
    intialt hamnde jag här då jag googlade på missfall och hittade missfallssidan på FN, därefter såg jag april-gruppen och så var jag fast. Det är 8 år sen nu....
  36. 18
    intialt hamnde jag här då jag googlade på missfall och hittade missfallssidan på FN, därefter såg jag april-gruppen och så var jag fast. Det är 8 år sen nu....
  37. Medlem sedan
    Oct 2002
    #19
    Jag tror att det var via "Stora barn", när min stora började må dåligt i mellanstadiet. Jag hade kollat på sidan tidigare, men inte fattat att det var i alla snackgrupper som all action var. Tror att det var i början av 2000, typ 2002 eller något sånt.
  38. 19
    Jag tror att det var via "Stora barn", när min stora började må dåligt i mellanstadiet. Jag hade kollat på sidan tidigare, men inte fattat att det var i alla snackgrupper som all action var. Tror att det var i början av 2000, typ 2002 eller något sånt.
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20

    Via en kompis..

    ..och jag tyckte det var ett märkligt sätt att umgås på till en början vill jag minnas
  40. 20
    Via en kompis.. ..och jag tyckte det var ett märkligt sätt att umgås på till en början vill jag minnas
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. hur hamnade jag här ...
    By uppsalamamman in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 13:51
  2. Ja, jag hamnade här
    By Stina2 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-28, 19:50
  3. Men hur hamnade jag här
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 13:53
  4. Ops hamnade fel
    By AnJoJeLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:28
  5. Hur då "hamnade fel"?
    By smil in forum Pappasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar