Igår åkte jag hemifrån vid fem för att spela bowling med fyra andra tjejer och äta buffë. Oh vad skönt att faktiskt vara barnfri och "snacka skit" Ingen av oss var väl så bra på bowling, utan det var bufen vi såg fram emot ju! Mmmm, färdiglagad mat och ingen disk
Jag var hemma vid halv tio igen, och då sov alla tre. L hade ätit sin gröt, och sedan 140 ml Nan1 innnan han slocknade halv nio. Arg som ett bi hade han varit när de andra två skulle nattas, så då fick han äta ur nappflaskan under nattningen. När jag kom hem låg han och sov i vagnen, och han vaknade inte ens när jag bar upp honom - utan sov till fyra... aj, mitt bröst då! Han ammarr ju bara ett i taget så då hade han inte ätit på det sedan kl 14 (fast jag mjölkade ur värsta trycket innan jag gick och la mig) När han vaknade till igen vid sex så tryckte jag in andra tutten, för då var det sprängfullt liksom (inte ätit sedan kl 16 på det ju). Så det märktes att han inte hade ammat på kvällen, men det var ändå skönt med en barnfri kväll! Snart åker maken till Norge och kommer nog inte hem förrän torsdag så då är jag själv med alla tre