Heeelt ot ! ;)
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Heeelt ot ! ;)

    Jag sitter här med saxen o kammen i handen....jag e inne på att klippa lugg...

    Ska jag eller ska jag inte? *S*

    Dum fråga, men jag behöver en liten hejjarklack *s*
  2. 1
    Heeelt ot ! ;) Jag sitter här med saxen o kammen i handen....jag e inne på att klippa lugg...

    Ska jag eller ska jag inte? *S*

    Dum fråga, men jag behöver en liten hejjarklack *s*
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    På dig själv? imt

    ...
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  4. 2
    På dig själv? imt ...
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3

    Ja :)

    Glömde ju skriva att det var på mig
  6. 3
    Ja :) Glömde ju skriva att det var på mig
  7. S-mamman
    #4
    har du hår som böjer sig åt det håll du vill det ska böja sig? I så fall - go girl!
    Annars är du som jag och då rekommenderar jag att du INTE klipper lugg. Alla hårtestar åt olika håll - snygg lugg?! Nope!
  8. 4
    har du hår som böjer sig åt det håll du vill det ska böja sig? I så fall - go girl!
    Annars är du som jag och då rekommenderar jag att du INTE klipper lugg. Alla hårtestar åt olika håll - snygg lugg?! Nope!
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    jag har...

    ....ganska rakt o platt hår o då ligger hårstråna som jag vill, eller ja
    Tunt hår fast med många hårstrån....*hm*...hur låter det

    Vet att jag brukar ångra mig, men nu e jag ganska så trött på mitt nästan jämnlånga hår....
  10. 5
    jag har... ....ganska rakt o platt hår o då ligger hårstråna som jag vill, eller ja
    Tunt hår fast med många hårstrån....*hm*...hur låter det

    Vet att jag brukar ångra mig, men nu e jag ganska så trött på mitt nästan jämnlånga hår....
  11. S-mamman
    #6
    Nä men då så - låt saxen jobba! Jag hade också tunt hår med många hårstrån förut men nuförtiden är det tunt hår med några hårstrån. Är såå trött på mitt hår också och har riktigt radikala förändringar i tankarna...men man ska ju våga också! Och helst utan att ångra sig efteråt...
  12. 6
    Nä men då så - låt saxen jobba! Jag hade också tunt hår med många hårstrån förut men nuförtiden är det tunt hår med några hårstrån. Är såå trött på mitt hår också och har riktigt radikala förändringar i tankarna...men man ska ju våga också! Och helst utan att ångra sig efteråt...
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7

    Säger som S-mamman...

    Har du ett hår som är lätt att forma så go for it!
    Själv har jag ett hår som är omöjligt. Mycket hår, fast fina hårstrån som gärna ligger åt ett enda håll... framåt! Jag borde fötts med ansiktet åt andra hållet...
    Fast... jag hade nog gått till frisören om jag skulle klippt lugg. Min erfarenhet säger att det liksom inte är att bara klippa rakt av. Jag vet inte vad frisören gör men inte är det samma som jag gör.
    Lycka till!
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  14. 7
    Säger som S-mamman... Har du ett hår som är lätt att forma så go for it!
    Själv har jag ett hår som är omöjligt. Mycket hår, fast fina hårstrån som gärna ligger åt ett enda håll... framåt! Jag borde fötts med ansiktet åt andra hållet...
    Fast... jag hade nog gått till frisören om jag skulle klippt lugg. Min erfarenhet säger att det liksom inte är att bara klippa rakt av. Jag vet inte vad frisören gör men inte är det samma som jag gör.
    Lycka till!
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8

    Jag klippte.....

    ...o är helnöjd

    Tack för peppningen! *s*
  16. 8
    Jag klippte..... ...o är helnöjd

    Tack för peppningen! *s*
  17. S-mamman
    #9
    vad kul att du blev nöjd!
  18. 9
    vad kul att du blev nöjd!

Liknande trådar

  1. Heeelt OT, men..
    By gabbiz in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 22:54
  2. Gör om mig! Heeelt OT*
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 16:00
  3. Heeelt *ot*... :D
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 16:57
  4. Heeelt OT
    By kayak in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 18:16
  5. Yes yes yes! (heeelt OT!)
    By J m T, M & L in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 19:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar