Vilken fin dag.
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Vilken fin dag.

    Soligt fast lite blåsigt.
    Har varit ute mycket idag. E trivs verkligen med att vara ute och det är jag så glad över. Tror verkligen att det är bra att ta tillvara på solljuset så mycket man kan. Nu sover han ute i vagnen, bra med frisk luft.
    Igår var vi inne nästan hela dagen eftersom storebror hade feber, trodde jag skulle börja klättra på väggarna! Jag har verkligen stort behov av luft och dagsljus.
    Det bästa med bärbar dator är ju att man kan hänga med här_och_samtidigt vara ute! (står på altanen)
    Någon mer med stort ute-behov?
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  2. 1
    Vilken fin dag. Soligt fast lite blåsigt.
    Har varit ute mycket idag. E trivs verkligen med att vara ute och det är jag så glad över. Tror verkligen att det är bra att ta tillvara på solljuset så mycket man kan. Nu sover han ute i vagnen, bra med frisk luft.
    Igår var vi inne nästan hela dagen eftersom storebror hade feber, trodde jag skulle börja klättra på väggarna! Jag har verkligen stort behov av luft och dagsljus.
    Det bästa med bärbar dator är ju att man kan hänga med här_och_samtidigt vara ute! (står på altanen)
    Någon mer med stort ute-behov?
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    fantastiskt! jag har varit ute hela dagen
  4. 2
    fantastiskt! jag har varit ute hela dagen
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3

    Kom precis in...

    ... efter innebandymatch ute på gatan med stora sonen, som nu är frisk från feber. VIlken energi barn kan få efter dom varit sjuka! Han har gått på högvarv här idag.
    E tycker det är så himla kul att titta på när storebror spelar innebandy så han kiknar av skratt.
    Ja, man får verkligen ta tillvara de här fina dagarna. Tids nog blir det väl mer innesittande. Faktum är att jag inte är ute_hela_dagarna, (låter väl nästan så...) men det blir några gånger varje dag.
    Av och på med kläder... kommer väl inte bli så många gånger om dagen sedan när det blir mer kallt och det blir mer kläder.
    Mamma till två underbara söner. Stora E född -02 och lilla E född 23 maj -08
  6. 3
    Kom precis in... ... efter innebandymatch ute på gatan med stora sonen, som nu är frisk från feber. VIlken energi barn kan få efter dom varit sjuka! Han har gått på högvarv här idag.
    E tycker det är så himla kul att titta på när storebror spelar innebandy så han kiknar av skratt.
    Ja, man får verkligen ta tillvara de här fina dagarna. Tids nog blir det väl mer innesittande. Faktum är att jag inte är ute_hela_dagarna, (låter väl nästan så...) men det blir några gånger varje dag.
    Av och på med kläder... kommer väl inte bli så många gånger om dagen sedan när det blir mer kallt och det blir mer kläder.

Liknande trådar

  1. Vilken natt och vilken morgon
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-02, 08:50
  2. Vilken vagn till vilken ålder?
    By krimm in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 22:15
  3. Vilken medicin till vilken diagnos?
    By Matilda m. William in forum Bokstavsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 00:17
  4. Vilken klan tillhör du? Vilken stam?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 19:22
  5. Vilken musik! Vilken kvinna!
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 19:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar