Nygamla
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Nygamla

    Hej! Här kommer vi tillbaka.. ingen som vet vilka vi är ju så ni är välkomna in på pressen o ta lite saft o bullar..Rebecca är född 1/4-04.
    Kram mamman Helene!
  2. 1
    Nygamla Hej! Här kommer vi tillbaka.. ingen som vet vilka vi är ju så ni är välkomna in på pressen o ta lite saft o bullar..Rebecca är född 1/4-04.
    Kram mamman Helene!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Hej och välkomna tillbaka;-) Nu måste jag bara fråga är ni släkt med oss eller?:-9
    Skojjar bara, jag läste på er sida, vad jobbigt för rebecca med sina allergier och stora syster med JIA. vad ni måste kämpa. Att jag skojjar om att vi kanske är släkt är att min son Elias har haft nästan samma allergier som Rebecca alltså vetemjöl(då ingick alla andra med som är närsläktade som råg, korn, havre mm), soja, ägg, fisk, mjölk, alla stenfrukter, jordnötter(kraftigt) och lite annan skot som pollen, pälsdjur.

    AvElias allergier har mycket vuxit bort nu är det bara soja och jordnötter kvar av matallerigerna med det har tillkommit med pollen allergier och pälsdjur:-(

    Kusinerna är så där hyper mot ägg som era flicka verkar vara, ena kusinen fick åka med ambulans med ilfart in till sjukhus efter två sprutor och diverse annat innan de gav sig av.
    En annan kusin har precis som Rebeccas syster JIA och en massa alleriger. Han har haft JIA från att han var ca 1 1/2 år. Han får skov till och från men mår annars bra.

    Såjag förstår verkligen att ni har det tufft.

    Det är jobbigt med så svåra allergier och jag är så nojjig på Elias jordnötsallergi nu när han börjar bli lite äldre och vill gå hem själv till kompisar och man kan inte kan se vad han äter.

    vad långt inlägg det blev... hur som helst så är du välkommen tillbaka hit. kram
  4. 2
    Hej och välkomna tillbaka;-) Nu måste jag bara fråga är ni släkt med oss eller?:-9
    Skojjar bara, jag läste på er sida, vad jobbigt för rebecca med sina allergier och stora syster med JIA. vad ni måste kämpa. Att jag skojjar om att vi kanske är släkt är att min son Elias har haft nästan samma allergier som Rebecca alltså vetemjöl(då ingick alla andra med som är närsläktade som råg, korn, havre mm), soja, ägg, fisk, mjölk, alla stenfrukter, jordnötter(kraftigt) och lite annan skot som pollen, pälsdjur.

    AvElias allergier har mycket vuxit bort nu är det bara soja och jordnötter kvar av matallerigerna med det har tillkommit med pollen allergier och pälsdjur:-(

    Kusinerna är så där hyper mot ägg som era flicka verkar vara, ena kusinen fick åka med ambulans med ilfart in till sjukhus efter två sprutor och diverse annat innan de gav sig av.
    En annan kusin har precis som Rebeccas syster JIA och en massa alleriger. Han har haft JIA från att han var ca 1 1/2 år. Han får skov till och från men mår annars bra.

    Såjag förstår verkligen att ni har det tufft.

    Det är jobbigt med så svåra allergier och jag är så nojjig på Elias jordnötsallergi nu när han börjar bli lite äldre och vill gå hem själv till kompisar och man kan inte kan se vad han äter.

    vad långt inlägg det blev... hur som helst så är du välkommen tillbaka hit. kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Hej släkting:-)

    Tackar för ditt svar o skriver mer när tiden är bättre.. Kramar helene!
  6. 3
    Hej släkting:-) Tackar för ditt svar o skriver mer när tiden är bättre.. Kramar helene!

Liknande trådar

  1. Nygamla kläder:)
    By fru ragge in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 13:31
  2. Nygamla leksaker
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 22:14
  3. Nya och gamla och nygamla!
    By systerA med David in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 18:30
  4. Nygamla
    By MammaHelene in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 08:22
  5. Nygamla namn
    By Eyrene in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 15:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar