Alla tajders bästa teveserie
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Alla tajders bästa teveserie

    Fawlty towers... imt
    PANG I BYGGET, kan se hur många gånger soim helst...
    Så´n är jag
    /Pappa AJ, han med Tonårs-aj,
    a k a Inor,
    a k a Arvid Jaur med Lilla aj...

    "Jag är 55+ så skriv långsamt, tack!!!"
  2. 1
    Alla tajders bästa teveserie Fawlty towers... imt
    PANG I BYGGET, kan se hur många gånger soim helst...
    Så´n är jag
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Ja, det var en bra serie. Jag älskar när de bommar igen dörren till köket, och Manuel springer in i väggen. *s*
  4. 2
    Ja, det var en bra serie. Jag älskar när de bommar igen dörren till köket, och Manuel springer in i väggen. *s*
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Då delar vi humor. Jag skrattar nästan omkull, tonåringarna tycker jag är helt knäpp, dom ser inte alls storheten i detta.

    SYBIIIIILLL!!!
  6. 3
    Då delar vi humor. Jag skrattar nästan omkull, tonåringarna tycker jag är helt knäpp, dom ser inte alls storheten i detta.

    SYBIIIIILLL!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4

    Näää!

    Inte alls min humor men i och för sig bättre än mr Bean eller vad han nu heter. Gillar inte sån humor där det är meningen att man ska skratta. Gillar mest när jag själv är rolig, eller att göra narr av andra människor.
  8. 4
    Näää! Inte alls min humor men i och för sig bättre än mr Bean eller vad han nu heter. Gillar inte sån humor där det är meningen att man ska skratta. Gillar mest när jag själv är rolig, eller att göra narr av andra människor.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Ja, det var det absolut roligaste jag någonsin har sett på TV! Det går, precis som du säger, att se hur många gånger som helst!
  10. 5
    Ja, det var det absolut roligaste jag någonsin har sett på TV! Det går, precis som du säger, att se hur många gånger som helst!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Manuel är ju bara sååå bäst!!!
    Han är ju egentligen engelsman, i Barcelona-TV är han inte från Barcelona...
    "I know nooooooothing..."
    Och Cleese med sin galenskap, slår huvudet i disken för att öppna kassaapparaten, ska hänga upp en tavla när telefonen ringer oich Manuel kommer i precis rätt - för sent - ögonblick
    Och när de får tyskar i matsalen, och han milkitären som inte får sin Gin and tonic...
    Minns du eller någon TWTWTW - That was the week that was, brittisk galenserie med blandat innehåll ca 1963-65...?
    Föregångare till Monthy Pyyyyton (eller Pajthon, som ickeförtståsigpåarna sa)...
    Så Lasse och Ardy, Magnus och Brasse (före jättebra elefanterna med Eva), Rolv Wesenlund hos tandläkaren (senare "dee-oooh")
    och Arve Opsahls "Lissabönner..."...
  12. 6
    Manuel är ju bara sååå bäst!!!
    Han är ju egentligen engelsman, i Barcelona-TV är han inte från Barcelona...
    "I know nooooooothing..."
    Och Cleese med sin galenskap, slår huvudet i disken för att öppna kassaapparaten, ska hänga upp en tavla när telefonen ringer oich Manuel kommer i precis rätt - för sent - ögonblick
    Och när de får tyskar i matsalen, och han milkitären som inte får sin Gin and tonic...
    Minns du eller någon TWTWTW - That was the week that was, brittisk galenserie med blandat innehåll ca 1963-65...?
    Föregångare till Monthy Pyyyyton (eller Pajthon, som ickeförtståsigpåarna sa)...
    Så Lasse och Ardy, Magnus och Brasse (före jättebra elefanterna med Eva), Rolv Wesenlund hos tandläkaren (senare "dee-oooh")
    och Arve Opsahls "Lissabönner..."...
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Hehehe, du är ju som en levande minnesbank!
  14. 7
    Hehehe, du är ju som en levande minnesbank!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Ja, hans fru på riktigt... imt
  16. 8
    Ja, hans fru på riktigt... imt
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Mr Bean var roligast i början, med sin lilla nalle. Sedan har skämten tagits om och om igen...
    Och den tecknade gillar barn, men jag tycker den är helt urvattnad.
    Då älskade jag TOMMY COOPER!!!
  18. 9
    Mr Bean var roligast i början, med sin lilla nalle. Sedan har skämten tagits om och om igen...
    Och den tecknade gillar barn, men jag tycker den är helt urvattnad.
    Då älskade jag TOMMY COOPER!!!
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    MACKEN - så buskis och ändå så träffsäkert bilverkstaden BILVERKSTADEN...
    Inklusive Bengt Grive och "ska du köpa förgfilm utan att få kort behöver du ju inte köpa nå´n film" (han skulle köpa dia-film, om någon minns vad det var - inte barnbilder!!!)
  20. 10
    MACKEN - så buskis och ändå så träffsäkert bilverkstaden BILVERKSTADEN...
    Inklusive Bengt Grive och "ska du köpa förgfilm utan att få kort behöver du ju inte köpa nå´n film" (han skulle köpa dia-film, om någon minns vad det var - inte barnbilder!!!)
  21. Medlem sedan
    Dec 2007
    #11
    Nejnej. Penny är hans fru. I samma serie. Inte Sybill. Tror jag.
  22. 11
    Nejnej. Penny är hans fru. I samma serie. Inte Sybill. Tror jag.
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12
    Du har rätt, det är ju tvärtom än i serien...
    Tänkte lite för snabbt (!) där imt
  24. 12
    Du har rätt, det är ju tvärtom än i serien...
    Tänkte lite för snabbt (!) där imt

Liknande trådar

  1. Nån bra teveserie?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-01-19, 21:58
  2. Bästa alla hjärtanspresenten
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-15, 09:03
  3. Vill ha alla era bästa
    By Guinan in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 16:27
  4. Bästa Alla Hjärtans dag presenten
    By Anna m Isak & Adam in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-17, 10:19
  5. Hej alla bästa föräldrar!!
    By frejalove in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 21:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar