Vilken fart det var här då...
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Vilken fart det var här då...

    har inte varit inne sedan igår eftermiddag och OJ, vad det skrivs här på snacket
    Nästan i stil med OÄF.. (fast bättre ).
    Vad har ni på agendan idag då? Jag har precis kommit på jobbet, tog lite komp i förmiddags för att bla lämna husbilen på service samt gå på utvecklingssamtal med sonen. Så nu blir det till att jobba några timmar, kvällen kommer nog att bli lugn, laddar inför imorgon när vi har höstfest på jobbet
    "Så länge min chef låtsas som om jag har hög lön,
    låtsas jag som om att jag har mycket att göra"
  2. 1
    Vilken fart det var här då... har inte varit inne sedan igår eftermiddag och OJ, vad det skrivs här på snacket
    Nästan i stil med OÄF.. (fast bättre ).
    Vad har ni på agendan idag då? Jag har precis kommit på jobbet, tog lite komp i förmiddags för att bla lämna husbilen på service samt gå på utvecklingssamtal med sonen. Så nu blir det till att jobba några timmar, kvällen kommer nog att bli lugn, laddar inför imorgon när vi har höstfest på jobbet
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Borde vi ha skiv-bromsar? Hoppas allt gick bra... imt
  4. 2
    Borde vi ha skiv-bromsar? Hoppas allt gick bra... imt
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Idag har jag lite blandat att göra. Ska ringa gamla svärmor som kommit hem från sjukhuset idag, och höra om hon behöver någon hjälp. Hon har ju hemtjänst flera gånger om dagen, så det är mest för att vara lite social. Hjälp får hon ju.

    Sedan ska jag iväg till en lokal som jag ska hyra längre fram iår, fika lite med hon som jobbar där och prata bort lite tid.

    Jag har också en del att läsa och skriva, lite som jag ligger efter med.

    Och ikväll ska jag på ett möte, som jag behöver förbereda mig inför.
  6. 3
    Idag har jag lite blandat att göra. Ska ringa gamla svärmor som kommit hem från sjukhuset idag, och höra om hon behöver någon hjälp. Hon har ju hemtjänst flera gånger om dagen, så det är mest för att vara lite social. Hjälp får hon ju.

    Sedan ska jag iväg till en lokal som jag ska hyra längre fram iår, fika lite med hon som jobbar där och prata bort lite tid.

    Jag har också en del att läsa och skriva, lite som jag ligger efter med.

    Och ikväll ska jag på ett möte, som jag behöver förbereda mig inför.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4

    En vanlig dag

    Jobb, promenera hem (25 min), käka lite, ungen sitter vid datorn, jag sitter vid teven, sova...

    I morgon blir livet annorlunda för då kommer min särboman hit över helgen.
  8. 4
    En vanlig dag Jobb, promenera hem (25 min), käka lite, ungen sitter vid datorn, jag sitter vid teven, sova...

    I morgon blir livet annorlunda för då kommer min särboman hit över helgen.
  9. Medlem sedan
    Jun 1998
    #5
    Jag jobbar järnet i dag och i morrn - allmänpolitisk debatt i riksdagen och budgetdebatt i Stockholms stadshus. Mycket att skriva:-)

    Ute regnar det, men hemma är åtminstone målarn klar med det han ska så i morse behövde vi inte störta upp för att vara klara tidigt:-)

    Maken bortrest, kommer hem i kväll, jag jobbar till efter midnatt - i morrn lär jag vara mör. Då ska vi väl möblera haha
  10. 5
    Jag jobbar järnet i dag och i morrn - allmänpolitisk debatt i riksdagen och budgetdebatt i Stockholms stadshus. Mycket att skriva:-)

    Ute regnar det, men hemma är åtminstone målarn klar med det han ska så i morse behövde vi inte störta upp för att vara klara tidigt:-)

    Maken bortrest, kommer hem i kväll, jag jobbar till efter midnatt - i morrn lär jag vara mör. Då ska vi väl möblera haha
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6

    lite ovanlig kanske för,

    nu har jag blivit inspiratör, KUL!
  12. 6
    lite ovanlig kanske för, nu har jag blivit inspiratör, KUL!
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7

    Och nu leder vi

    Vet du, det finns bara 3 inspiratörer, och alla 3 är här. Är inte det en högvinst?
    *mera tävling*
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  14. 7
    Och nu leder vi Vet du, det finns bara 3 inspiratörer, och alla 3 är här. Är inte det en högvinst?
    *mera tävling*
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Då får du vara arbetsledare i morgon, typ visar hur de andra ska jobba med möblerna.
  16. 8
    Då får du vara arbetsledare i morgon, typ visar hur de andra ska jobba med möblerna.
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9
    Haha.. ja, det kanske vore något... eller nä, det är ju kul när det rör på sig tycker jag..
    Allt gick bra i morse
  18. 9
    Haha.. ja, det kanske vore något... eller nä, det är ju kul när det rör på sig tycker jag..
    Allt gick bra i morse
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10
    Hur går det för dig med jobbsökandet då? Något napp i dessa dystra tider?
  20. 10
    Hur går det för dig med jobbsökandet då? Något napp i dessa dystra tider?
  21. Medlem sedan
    Oct 2002
    #11
    Längre ner blev vi ju bild-ade... imt
  22. 11
    Längre ner blev vi ju bild-ade... imt
  23. Medlem sedan
    Apr 2003
    #12
    När jag byter jobb ska jag också börja promenera till jobbet - tar mig ca 20 minuter att gå dit - det blir skönt
    Låter som du får en trevlig helg
  24. 12
    När jag byter jobb ska jag också börja promenera till jobbet - tar mig ca 20 minuter att gå dit - det blir skönt
    Låter som du får en trevlig helg
  25. Medlem sedan
    Apr 2003
    #13
    Oj, det låter som om du har mycket att göra några dagar.. glöm inte att vila också
  26. 13
    Oj, det låter som om du har mycket att göra några dagar.. glöm inte att vila också
  27. Medlem sedan
    Mar 2008
    #14
    avtalsförhandlingar med kund, tonårsförhandlingar om ev fest hos oss (nej), modevisning med vin och mingel på kvällen - utbjuden av kompis. De två första är vanliga, den sista extremt ovanlig ;-)
  28. 14
    avtalsförhandlingar med kund, tonårsförhandlingar om ev fest hos oss (nej), modevisning med vin och mingel på kvällen - utbjuden av kompis. De två första är vanliga, den sista extremt ovanlig ;-)
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    Nej, men jag har vidgat mitt sökfält. Har hittat ett mindre chefsjobb i en annan branch. Det kom ut i måndags, så jag ska vänta tills efter helgen med att söka. Och det verkar vara ett kanonkul jobb dessutom, men inte så jättemycket teknik.
  30. 15
    Nej, men jag har vidgat mitt sökfält. Har hittat ett mindre chefsjobb i en annan branch. Det kom ut i måndags, så jag ska vänta tills efter helgen med att söka. Och det verkar vara ett kanonkul jobb dessutom, men inte så jättemycket teknik.
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Jo, jag tog ditt tips och sökte som trainee samma dag vi pratades vid. Glömt att säga det.
  32. 16
    Jo, jag tog ditt tips och sökte som trainee samma dag vi pratades vid. Glömt att säga det.
  33. Medlem sedan
    Apr 2003
    #17
    Haha.. jag känner igen det där med tonårsförhandlingar - sådana är relativt vanliga hos oss också
  34. 17
    Haha.. jag känner igen det där med tonårsförhandlingar - sådana är relativt vanliga hos oss också

Liknande trådar

  1. Vilken fart
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-27, 09:35
  2. Vilken låg fart det är på aff
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 17:45
  3. Vilken fart det är nu!
    By valkyriana in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 14:02
  4. vilken fart
    By annikaz71 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 12:18
  5. Vilken FART!
    By *GLAD* in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 23:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar