Vilka teveprogram kollar ni...
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Vilka teveprogram kollar ni...

    kontinuerligt som är på tablån just nu?

    Själv är jag en riktig såpaälskare. Jag älskar program som går ut på att tävla, rösta ut, rösta in och dom får gärna vara fåniga, mig stör det inte.

    Just nu kollar jag: Stjärnor på is, idol, bonde söker fru, ensam mamma söker och så ibland den nya modellsåpan med både kvinnor och män.

    Sen gillar jag efterlyst också och program med Janne Josefsson.

    Igår spelade jag in det där programmet om den 450-kilo tunga kvinnan men det har jag inte kollat på än. Sådana program är också kul, när man får häpnas och förundras!
  2. 1
    Vilka teveprogram kollar ni... kontinuerligt som är på tablån just nu?

    Själv är jag en riktig såpaälskare. Jag älskar program som går ut på att tävla, rösta ut, rösta in och dom får gärna vara fåniga, mig stör det inte.

    Just nu kollar jag: Stjärnor på is, idol, bonde söker fru, ensam mamma söker och så ibland den nya modellsåpan med både kvinnor och män.

    Sen gillar jag efterlyst också och program med Janne Josefsson.

    Igår spelade jag in det där programmet om den 450-kilo tunga kvinnan men det har jag inte kollat på än. Sådana program är också kul, när man får häpnas och förundras!
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Heroes, Desperate Houswifwes, Oskyldigt dömd, Hål i väggen, Stor i Japan, Fornmel 1..
  4. 2
    Heroes, Desperate Houswifwes, Oskyldigt dömd, Hål i väggen, Stor i Japan, Fornmel 1..
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Idol är nog det enda som jag följer faktiskt..
    Det där programmet om den jättetjocka kvinnan (som "bara" vägde 280) såg jag igår.. man häpnar..
  6. 3
    Idol är nog det enda som jag följer faktiskt..
    Det där programmet om den jättetjocka kvinnan (som "bara" vägde 280) såg jag igår.. man häpnar..
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Jag har också spelat in programmet om den stora kvinnan, men inte tittat på ännu.

    Parlamentet, IT-supporten, Black Books, The Office, debatter, historiska program och naturprogram, och så idrott av olika slag, mest fotboll.
  8. 4
    Jag har också spelat in programmet om den stora kvinnan, men inte tittat på ännu.

    Parlamentet, IT-supporten, Black Books, The Office, debatter, historiska program och naturprogram, och så idrott av olika slag, mest fotboll.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    House räcker bra för mig. Nu när vi har skaffat bredbandsTV blir det en del filmer från History channel - väldigt bra!
  10. 5
    House räcker bra för mig. Nu när vi har skaffat bredbandsTV blir det en del filmer från History channel - väldigt bra!
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6

    Vem håller du på i Idol?

    Själv håller jag på Lars och Johan och bland tjejerna får det bli Sephide.
  12. 6
    Vem håller du på i Idol? Själv håller jag på Lars och Johan och bland tjejerna får det bli Sephide.
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7

    Där var det 0 träff

    tittar inte på ngt av dem. Blir vi ihop får vi ha två tv-apparater :-0!
  14. 7
    Där var det 0 träff tittar inte på ngt av dem. Blir vi ihop får vi ha två tv-apparater :-0!
  15. Medlem sedan
    Dec 2007
    #8

    Ingen träff här heller

    parlamentet har jag sett ngn gång, rätt kul! Fotboll bara vägrar jag, sport ö h t är trist förutom att utöva det själv.
  16. 8
    Ingen träff här heller parlamentet har jag sett ngn gång, rätt kul! Fotboll bara vägrar jag, sport ö h t är trist förutom att utöva det själv.
  17. Medlem sedan
    Jun 1998
    #9
    Raka motsatsen - jag avskyr allt vad tävlingar heter, har inget tålamod med oändliga såpor. Så jag har inte så mycket att se på haha. Simpsons ibland. Och jag såg Sopranos när det gick, alla säsongerna. Six Feet Under var bra i början, men lite tröttsamt mot slutet. Har följt en och annan brittisk serie, bland annat The Office som är det hemskaste, mest genanta, briljanta och roligaste som visats i tv på mången god dag.

    Nej, ser jag på tv nu blir det någon enstaka film (fast jag avskyr reklam och väljer oftast bort filmer som visas i kommersiella kanaler) och dokumentärer. Läser hellre.
  18. 9
    Raka motsatsen - jag avskyr allt vad tävlingar heter, har inget tålamod med oändliga såpor. Så jag har inte så mycket att se på haha. Simpsons ibland. Och jag såg Sopranos när det gick, alla säsongerna. Six Feet Under var bra i början, men lite tröttsamt mot slutet. Har följt en och annan brittisk serie, bland annat The Office som är det hemskaste, mest genanta, briljanta och roligaste som visats i tv på mången god dag.

    Nej, ser jag på tv nu blir det någon enstaka film (fast jag avskyr reklam och väljer oftast bort filmer som visas i kommersiella kanaler) och dokumentärer. Läser hellre.
  19. Medlem sedan
    Jun 1998
    #10
    Lite sport: landskamper och stora mästerskap i fotboll och så friidrott.
  20. 10
    Lite sport: landskamper och stora mästerskap i fotboll och så friidrott.
  21. Medlem sedan
    May 1999
    #11
    Det kan vi väl fixa.
    Fast TV tittar jag knappt på när jag har annat att göra!
  22. 11
    Det kan vi väl fixa.
    Fast TV tittar jag knappt på när jag har annat att göra!
  23. Medlem sedan
    May 1999
    #12
    Glömde: Idol, Stjärnor på is.
  24. 12
    Glömde: Idol, Stjärnor på is.
  25. Medlem sedan
    Oct 2002
    #13
    Alla riktiga frågeprogram, där man får chansen att jämföra sig själv med de som deltager...
    Vem vill bli miljonär och f.a. Kvitt eller dubbelt saknar jag dock...
    Kändisar som pajasar sig ligger en bit ned på listan, Robinson dock okej och På spåret är ju bra...
  26. 13
    Alla riktiga frågeprogram, där man får chansen att jämföra sig själv med de som deltager...
    Vem vill bli miljonär och f.a. Kvitt eller dubbelt saknar jag dock...
    Kändisar som pajasar sig ligger en bit ned på listan, Robinson dock okej och På spåret är ju bra...
  27. Medlem sedan
    Oct 2002
    #14
    Tittade också gärna på Fångarna på fortet... imt
  28. 14
    Tittade också gärna på Fångarna på fortet... imt
  29. Medlem sedan
    Oct 2002
    #15
    Jag har redan två teveapparater... När kommer du? imt
  30. 15
    Jag har redan två teveapparater... När kommer du? imt
  31. Medlem sedan
    Dec 2007
    #16

    Under förutsättning

    att du också har två datorer (laptops) så kommer jag nu.
  32. 16
    Under förutsättning att du också har två datorer (laptops) så kommer jag nu.
  33. Medlem sedan
    Mar 2008
    #17
    och dokusåpor är verkligen inte min grej alls....
    Det tar verkligen fram elitisten i mig - medan jag lugnt kan sunka ner mig på andra områden...
    (ostbågar och billiga deckare)
  34. 17
    och dokusåpor är verkligen inte min grej alls....
    Det tar verkligen fram elitisten i mig - medan jag lugnt kan sunka ner mig på andra områden...
    (ostbågar och billiga deckare)
  35. Medlem sedan
    Dec 2007
    #18

    Vem håller du på? IMT

    brab
  36. 18
    Vem håller du på? IMT brab
  37. Medlem sedan
    Mar 2008
    #19
    huskors - man ska aldrig vara beroende av att killen håller en med rätt grejer....
    :-D
  38. 19
    huskors - man ska aldrig vara beroende av att killen håller en med rätt grejer....
    :-D
  39. Medlem sedan
    May 1999
    #20
    Hon som heter nått med Z....
  40. 20
    Hon som heter nått med Z....
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kollar på TV 11, vilka knäppa föräldrar.
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 22:26
  2. Nytt teveprogram:
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 14:41
  3. kollar tid
    By ulrika84 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 08:58
  4. Familjer sökes till nytt teveprogram
    By Uppsnappat Aff in forum Stora barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar