Pust! ångest ångest
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Pust! ångest ångest

    Jag har just sagt upp mig från mitt jobb, hjälp vad ångestfyllt. Jag har fått ett nytt jobb som verkligen lockar men det var definitivt inte något lätt beslut att ta då jag verkligen trivts på mitt nuvarande jobb. Usch, just nu har jag lätt ångest, kändes inget kul att snacka med min chef...

    Egentligen är jag ju glad för det nya jobbet, men ja, usch det känns jobbigt ändå.
  2. 1
    Pust! ångest ångest Jag har just sagt upp mig från mitt jobb, hjälp vad ångestfyllt. Jag har fått ett nytt jobb som verkligen lockar men det var definitivt inte något lätt beslut att ta då jag verkligen trivts på mitt nuvarande jobb. Usch, just nu har jag lätt ångest, kändes inget kul att snacka med min chef...

    Egentligen är jag ju glad för det nya jobbet, men ja, usch det känns jobbigt ändå.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Åh, jag har just varit där.. det är jobbigt innan man sagt upp sig.. Sen känns allt bättre - i allafall för mig
    Grattis till nya jobbet
  4. 2
    Åh, jag har just varit där.. det är jobbigt innan man sagt upp sig.. Sen känns allt bättre - i allafall för mig
    Grattis till nya jobbet
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3

    Det hedrar dig!

    ...i mina ögon, det att du inte bara släpper en arbetsplats som du stortrivts på, rycker på axlarna & går vidare, utan att ta i för mycket nu , så är det ofta så att den som verkligen känner för sitt arbete/chefer/medarbetare - DE gör dessutom oftast en suverän insats...
    Så Grattis till nya arbetsplatsen! *s*
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  6. 3
    Det hedrar dig! ...i mina ögon, det att du inte bara släpper en arbetsplats som du stortrivts på, rycker på axlarna & går vidare, utan att ta i för mycket nu , så är det ofta så att den som verkligen känner för sitt arbete/chefer/medarbetare - DE gör dessutom oftast en suverän insats...
    Så Grattis till nya arbetsplatsen! *s*
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Åh svårt! Jag känner lite så med mitt jobb också, jag trivs så bra nu men jag vill nog göra något annat i alla fall. Men det kommer inte bli lätt i så fall .

    Grattis till nya jobbet dårå
  8. 4
    Åh svårt! Jag känner lite så med mitt jobb också, jag trivs så bra nu men jag vill nog göra något annat i alla fall. Men det kommer inte bli lätt i så fall .

    Grattis till nya jobbet dårå
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Tack tack!

    Jag tycker det var jobbigt innan jag sa upp mig och nu känns det fortfarande jobbigt *s*
  10. 5
    Tack tack!

    Jag tycker det var jobbigt innan jag sa upp mig och nu känns det fortfarande jobbigt *s*
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Tack tack, självklart är det så ;-)
  12. 6
    Tack tack, självklart är det så ;-)
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Tack!

    Nä, usch det var inget kul samtal.
  14. 7
    Tack!

    Nä, usch det var inget kul samtal.

Liknande trådar

  1. *aj* Ångest! :)
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 18:52
  2. VA?? -ångest-
    By Anna-Elias in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 20:56
  3. Ångest. :(
    By MYZOXE! in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 11:10
  4. Ångest
    By asal in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 17:49
  5. ångest ångest ågest...
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar