Min första 60-årsfest :)
Medelålders 45+
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Min första 60-årsfest :)

    Helt fantastiskt vilken aktivitet det är här. Jag har varit borta från datorn sen i förrgår kväll och har ju missat massor av både tokiga och intressanta inlägg!

    Ska upp 05.00 imorgon så det är dags att gå och knoppa nu. Ska till Helsinborg på jobb imorgon kombinerat med en stor fest på lördag - mitt livs första 60-årsfest. Senast jag var på 60-årsfest var ju typ när mamma, pappa och äldre släktingar fyllde år och det var ett bra tag sen. Men nu är det alltså dags att själv uppvakta en god manlig vän som fyller 60. Jag är faktiskt helt säker på att det kommer bli en urtrevlig fest, han har hyrt lokal och har bjudit närmare 70 personer. Jag åker ner själv till Helsingborg och lämnar alltså familjen hemma, så jag ska lyxa mig på hotell 2 nätter alldeles själv. Gissa om det ska bli skönt!

    Får förska läsa ikapp på måndag - hur nu det ska gå med denna aktivitet...
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  2. 1
    Min första 60-årsfest :) Helt fantastiskt vilken aktivitet det är här. Jag har varit borta från datorn sen i förrgår kväll och har ju missat massor av både tokiga och intressanta inlägg!

    Ska upp 05.00 imorgon så det är dags att gå och knoppa nu. Ska till Helsinborg på jobb imorgon kombinerat med en stor fest på lördag - mitt livs första 60-årsfest. Senast jag var på 60-årsfest var ju typ när mamma, pappa och äldre släktingar fyllde år och det var ett bra tag sen. Men nu är det alltså dags att själv uppvakta en god manlig vän som fyller 60. Jag är faktiskt helt säker på att det kommer bli en urtrevlig fest, han har hyrt lokal och har bjudit närmare 70 personer. Jag åker ner själv till Helsingborg och lämnar alltså familjen hemma, så jag ska lyxa mig på hotell 2 nätter alldeles själv. Gissa om det ska bli skönt!

    Får förska läsa ikapp på måndag - hur nu det ska gå med denna aktivitet...
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2

    Jag blir också borta ett tag

    Min karl kommer hit över helgen och då blir det inte att sitta här och surfa. Tar också igen det på måndag och hoppas på många intressanta inlägg på måndag. I morgon jobbar jag dock så än slipper ni mig inte!
  4. 2
    Jag blir också borta ett tag Min karl kommer hit över helgen och då blir det inte att sitta här och surfa. Tar också igen det på måndag och hoppas på många intressanta inlägg på måndag. I morgon jobbar jag dock så än slipper ni mig inte!
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hehe, du får sätta på dig läsbrillorna så du ser _tydligt_ vad som är skrivet här.

    Kul med 60-årskalas! Jag har inte heller varit på speciellt många, men desto fler 50-års förstås... hehe

    Helsingborg blir säkert kanonskönt att vara i under helgen. Hoppas du får en underbar helg!
  6. 3
    Hehe, du får sätta på dig läsbrillorna så du ser _tydligt_ vad som är skrivet här.

    Kul med 60-årskalas! Jag har inte heller varit på speciellt många, men desto fler 50-års förstås... hehe

    Helsingborg blir säkert kanonskönt att vara i under helgen. Hoppas du får en underbar helg!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4

    Det gör du rätt i

    Fast du kan ju kanske bara "kika in" lite snabbt...
    Vi kommer ju att sakna dig här!
    Och så vänder vi på bladet.
    ♫ ♪ ♪ ... Never ending story ... ♪ ♫♪ ♪♪♫
  8. 4
    Det gör du rätt i Fast du kan ju kanske bara "kika in" lite snabbt...
    Vi kommer ju att sakna dig här!
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    DEt är konstigt att så många ungdomar fyller 50 och 60 år numera...
    Inflation???
  10. 5
    DEt är konstigt att så många ungdomar fyller 50 och 60 år numera...
    Inflation???
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Man får väl förbereda sig...
    Räknar ned, veckor eller dagar???
  12. 6
    Man får väl förbereda sig...
    Räknar ned, veckor eller dagar???
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Timmar, minutrar? imt
  14. 7
    Timmar, minutrar? imt
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Språkpilisen...
    Jag har hört att man får säga metrar men inte minutrar...
    Sedan säger jag som jag vill, gamlast här...
  16. 8
    Språkpilisen...
    Jag har hört att man får säga metrar men inte minutrar...
    Sedan säger jag som jag vill, gamlast här...
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9
    Pilutta mig - pilosen, så klart imt
  18. 9
    Pilutta mig - pilosen, så klart imt
  19. Medlem sedan
    Oct 2007
    #10
    hehehe imt
  20. 10
    hehehe imt

Liknande trådar

  1. CK dag 14 och 4-årsfest!
    By Grodan in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 07:58
  2. 30-årsfest
    By Efemeris in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-25, 22:52
  3. 30 årsfest
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 13:22
  4. Ska på 30-årsfest...
    By Anna m J&A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 15:19
  5. 30-årsfest -vad ska jag ta på mig?
    By Hanna in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar