lite tidigt, jag vet :)
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    lite tidigt, jag vet :)

    men vad önskar era tre-åringar sig i julklapp?
    Min son ÄÄlskar spiderman, alla killar på hans dagis har sånt (har börjat gå överstyr)

    julen e iof långt kvar men tiden går snabbt och jag har redan börjar fundera och klura så vad säger ni ?
  2. 1
    lite tidigt, jag vet :) men vad önskar era tre-åringar sig i julklapp?
    Min son ÄÄlskar spiderman, alla killar på hans dagis har sånt (har börjat gå överstyr)

    julen e iof långt kvar men tiden går snabbt och jag har redan börjar fundera och klura så vad säger ni ?
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Till Filip har vi köpt en Timmerbil än så länge men han vill ha en skateboard. Fast vi har bara grusvägar här så det funkar ju inte. Sen så vill han ha jobbargrejer, verktyg och maskiner. Men allra mest vill han har en MrIncredible-dräkt.
    Han kommer nog få lite köksgrejer, leksaksmat och sånt, som jag vet nu men det hinner ju ändra sig.
  4. 2
    Till Filip har vi köpt en Timmerbil än så länge men han vill ha en skateboard. Fast vi har bara grusvägar här så det funkar ju inte. Sen så vill han ha jobbargrejer, verktyg och maskiner. Men allra mest vill han har en MrIncredible-dräkt.
    Han kommer nog få lite köksgrejer, leksaksmat och sånt, som jag vet nu men det hinner ju ändra sig.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Helt ärligt så har vi ingen aning.
    Bruksförådet av kritor, lera och pärlor ska fyllas på och så pratar vi oma tt köpa en Wii till hela familjen så det blir nog itne så ofantligt mycket mer än så i år.
  6. 3
    Helt ärligt så har vi ingen aning.
    Bruksförådet av kritor, lera och pärlor ska fyllas på och så pratar vi oma tt köpa en Wii till hela familjen så det blir nog itne så ofantligt mycket mer än så i år.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    vi kommer köpa ett nitendo ds till honom. Storebror har ett och Valter lånar ofta det och säger att han vill ha ett eget. Så det blir det och sen lite småsaker. Barnen får alldeles för många julklappar eftersom vi har stor släkt så jag försöker begränsa mig, brukar dessvärre inte gå bra för jag älskar att shoppa
  8. 4
    vi kommer köpa ett nitendo ds till honom. Storebror har ett och Valter lånar ofta det och säger att han vill ha ett eget. Så det blir det och sen lite småsaker. Barnen får alldeles för många julklappar eftersom vi har stor släkt så jag försöker begränsa mig, brukar dessvärre inte gå bra för jag älskar att shoppa
  9. Anonym
    #5
    Som min son, han är kär i Spindelman och robotar :-)
    Kanske någon stor robort blir det iallafall till jul, han har som tillräkligt med spindelman grejer :-)

    Eller kanske en liten spindel ;-)
  10. 5
    Som min son, han är kär i Spindelman och robotar :-)
    Kanske någon stor robort blir det iallafall till jul, han har som tillräkligt med spindelman grejer :-)

    Eller kanske en liten spindel ;-)

Liknande trådar

  1. Lite tidigt ute...
    By Naturelle in forum _1007 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 08:28
  2. lite tidigt.
    By Zand in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:22
  3. Lite tidigt men...
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 23:28
  4. Lite tidigt..
    By Malou in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 20:20
  5. lite för tidigt men...
    By patricia76 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 23:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar