Hemma från sjukhuset...
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Hemma från sjukhuset...

    Hej igen. Jag fick åka in akut till gynakuten på KS i onsdags lunch, med värkar. Efter 4 timmars väntan fick jag träffa läkaren och lades sedan in akut på gynavdelning vid 18-tiden. Värkarna avstannade under natten och behandling påbörjades nästa dag. Efter 4-5 timmar var allt över och jag fick åka hem torsdag kväll vid 20-tiden.

    Jag måste säga att jag aldrig upplevt så många underbara stöttande pch medkännande människor på samma ställe. Tack alla USKr, SSK, BM, läkare och även sjuksköterskestudenten på gynakuten och C14, ni är värda allt vårt tack för hur ni hjälpte mig och min man genom den svåraste tid vi hittills varit med om.
  2. 1
    Hemma från sjukhuset... Hej igen. Jag fick åka in akut till gynakuten på KS i onsdags lunch, med värkar. Efter 4 timmars väntan fick jag träffa läkaren och lades sedan in akut på gynavdelning vid 18-tiden. Värkarna avstannade under natten och behandling påbörjades nästa dag. Efter 4-5 timmar var allt över och jag fick åka hem torsdag kväll vid 20-tiden.

    Jag måste säga att jag aldrig upplevt så många underbara stöttande pch medkännande människor på samma ställe. Tack alla USKr, SSK, BM, läkare och även sjuksköterskestudenten på gynakuten och C14, ni är värda allt vårt tack för hur ni hjälpte mig och min man genom den svåraste tid vi hittills varit med om.
  3. -Myran-
    #2
    Skönt att det är över och att ni fick träffa så bra personal. Usch, det är verkligen tufft att gå igenom nåt sånt här! Kram!
  4. 2
    Skönt att det är över och att ni fick träffa så bra personal. Usch, det är verkligen tufft att gå igenom nåt sånt här! Kram!

Liknande trådar

  1. hemma från sjukhuset!
    By Trollmor in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-17, 18:59
  2. hemma från sjukhuset nu
    By tuffinghund in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 16:30
  3. Hemma från sjukhuset :-(
    By Maria m. 3 gullungar in forum _0807 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 12:09
  4. Hemma från sjukhuset..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 22:20
  5. hemma från sjukhuset..
    By zuccess~snittas 16/5~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 13:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar