Måste också skryta då *varning*
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Måste också skryta då *varning*

    Såg att det efterlystes mer skryt

    Ar är helt torr nu! Har blöja då vi går ut och på natten men är alltid torr, nån gång på natten kan den vara lite blöt dock, men sällan.

    Säger då han ska kissa och bajsa :-D! Var till tom tits i södertälje (REKOMENDERAS!) igår och inte en enda gång kissade han ner sig, troys att vi åkte bil lång stund och färja.
    "Det är bara barnen som blir äldre, inte jag"
    /L med D-97, A-99 och Ar jan-07 och lilla S 6 aug -09
  2. 1
    Måste också skryta då *varning* Såg att det efterlystes mer skryt

    Ar är helt torr nu! Har blöja då vi går ut och på natten men är alltid torr, nån gång på natten kan den vara lite blöt dock, men sällan.

    Säger då han ska kissa och bajsa :-D! Var till tom tits i södertälje (REKOMENDERAS!) igår och inte en enda gång kissade han ner sig, troys att vi åkte bil lång stund och färja.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    OJ! Det var tidigt. Här pottränar vi inte ens. Igår satte hon sig cok på pottan när jag var på toaletten och sympatikissade Fast det kom inget i pottan....Kanske ska börja träna lite nu när vi ska ha syskon. Kan nog vara skönt om en är mindre blöjberoende....
  4. 2
    OJ! Det var tidigt. Här pottränar vi inte ens. Igår satte hon sig cok på pottan när jag var på toaletten och sympatikissade Fast det kom inget i pottan....Kanske ska börja träna lite nu när vi ska ha syskon. Kan nog vara skönt om en är mindre blöjberoende....
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    vilken duktig kille!suveränt ju
  6. 3
    vilken duktig kille!suveränt ju
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Men shit! Vilken kille!!
    Leia kissar på toaletten nån gång om dagen. Sätter man henne där kissar hon alltid åtminstonde en liten droppe. Men inget bajs hittils. Gruvar mig lite för att börja träna det. Känns som att det kan bli rätt kladdigt.
  8. 4
    Men shit! Vilken kille!!
    Leia kissar på toaletten nån gång om dagen. Sätter man henne där kissar hon alltid åtminstonde en liten droppe. Men inget bajs hittils. Gruvar mig lite för att börja träna det. Känns som att det kan bli rätt kladdigt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Å vad duktig kille! Här så sätter han sig gärna på pottan med förslagsvis en bok i händerna men det kommer inget och han har inte alls grejat vad det går ut på! Jag kör ingen träning alls heller.....utan han får sitta där om han vill när han går med ngn av familjen på toa. Ja det gör han ju, han ska ju vara med i allt.
  10. 5
    Å vad duktig kille! Här så sätter han sig gärna på pottan med förslagsvis en bok i händerna men det kommer inget och han har inte alls grejat vad det går ut på! Jag kör ingen träning alls heller.....utan han får sitta där om han vill när han går med ngn av familjen på toa. Ja det gör han ju, han ska ju vara med i allt.

Liknande trådar

  1. Jag måste också skryta
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 17:17
  2. Får jag också skryta lite?
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 18:01
  3. Åh, jag vill också skryta! :)
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 19:20
  4. Idag ska jag skryta!! *varning*
    By aasha in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 10:52
  5. måste skryta lite här också...
    By gröna hönan in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 10:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar