lycklig Greta
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    lycklig Greta

    hon har i flera månader pratat om att hon vill leka med någon kompis.
    Vi känner liksom ingen som har barn i hennes ålder och ingen på dagis kändes som någon som kunde passa.
    Så hon tag saken i egna händer. Klädde på sig, satte sig på cykeln och sa hej nu åker jag till A. A bor nära men är ett år yngre så ingen vi tänkt på, väldigt trevliga föräldrar dock
    Hon cyklade dit, ringde på och gick in. Lilla rädda Greta som inte vågar någonting liksom. Helt förstummad mamma .

    Ringde såklart upp och frågade om hon kommit fram och gick sen dit och hämtade henne (och blev kvar någon timme.... Både pappan här och i den familjen såg på fotboll ändå
  2. 1
    lycklig Greta hon har i flera månader pratat om att hon vill leka med någon kompis.
    Vi känner liksom ingen som har barn i hennes ålder och ingen på dagis kändes som någon som kunde passa.
    Så hon tag saken i egna händer. Klädde på sig, satte sig på cykeln och sa hej nu åker jag till A. A bor nära men är ett år yngre så ingen vi tänkt på, väldigt trevliga föräldrar dock
    Hon cyklade dit, ringde på och gick in. Lilla rädda Greta som inte vågar någonting liksom. Helt förstummad mamma .

    Ringde såklart upp och frågade om hon kommit fram och gick sen dit och hämtade henne (och blev kvar någon timme.... Både pappan här och i den familjen såg på fotboll ändå
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vad kul! Var med om precis samma sak. Majsan stövlar iväg till Emil som bor granne med oss (vad jag gillar att bo i hus ) och sen var hon borta i princip hela helgen. Hon är ju bara fyra!!!

    Kul med kompisar
  4. 2
    Vad kul! Var med om precis samma sak. Majsan stövlar iväg till Emil som bor granne med oss (vad jag gillar att bo i hus ) och sen var hon borta i princip hela helgen. Hon är ju bara fyra!!!

    Kul med kompisar
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    hehe

    hatar att bo i hus och ska flytta fortast möjligt men just att de kan gå hem till kompisar är ju himla smidigt
    Men det är så mycket annat som uppväger att flytta så....

    Kul att ni trivs iaf!
  6. 3
    hehe hatar att bo i hus och ska flytta fortast möjligt men just att de kan gå hem till kompisar är ju himla smidigt
    Men det är så mycket annat som uppväger att flytta så....

    Kul att ni trivs iaf!
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Fasntastiskt! Det hade blyga David aldrig fixat. Go Greta!
  8. 4
    Fasntastiskt! Det hade blyga David aldrig fixat. Go Greta!
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Jaja, jag vill också bo i lägenhet i Vasastan, men det är ju toppen för barnen!! Om 20 år flyttar vi på deltid till Thailand. Bara jag & H Tills dess håller vi ut
  10. 5
    Jaja, jag vill också bo i lägenhet i Vasastan, men det är ju toppen för barnen!! Om 20 år flyttar vi på deltid till Thailand. Bara jag & H Tills dess håller vi ut
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Härligt!!

    De börjar bli kavata nu våra 4-åringar (eller snart 5-åringar är det väl mer nu). Saga har inte varit själv hos nån kompis ännu men det verkar som att det närmar sig...
  12. 6
    Härligt!! De börjar bli kavata nu våra 4-åringar (eller snart 5-åringar är det väl mer nu). Saga har inte varit själv hos nån kompis ännu men det verkar som att det närmar sig...

Liknande trådar

  1. GRETA 1 år!
    By Caen in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 14:30
  2. Greta
    By hedvig in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:02
  3. Greta?
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 10:58
  4. Greta är här!
    By Humlan21 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 18:37
  5. Greta
    By 1977bella in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar