Ont efter missfall?
Missfall
  1. anonymt namn
    #1

    Ont efter missfall?

    Hej!
    Fick missfall på torsdag för 4 veckor sedan. Har inte fått någon mens än, nu har jag sedan nästan en vecka tillbaks fått ont över äggstockarna, kan ibland känna lätt illamående men inget mer. Väntar på att mensen skall komma så att värken kanske släpper eller övergår till mensvärk, men inget händer.
    Är det någon annan som känner igen att värk uppstått så "långt" efter missfallet? Det är molande värk som inte ger sig... Har ringt och kollat men inget tyder på att det skall vara infektion. Jag blev inte skrapad och var i v 13 när missfallet inträffade.
  2. 1
    Ont efter missfall? Hej!
    Fick missfall på torsdag för 4 veckor sedan. Har inte fått någon mens än, nu har jag sedan nästan en vecka tillbaks fått ont över äggstockarna, kan ibland känna lätt illamående men inget mer. Väntar på att mensen skall komma så att värken kanske släpper eller övergår till mensvärk, men inget händer.
    Är det någon annan som känner igen att värk uppstått så "långt" efter missfallet? Det är molande värk som inte ger sig... Har ringt och kollat men inget tyder på att det skall vara infektion. Jag blev inte skrapad och var i v 13 när missfallet inträffade.
  3. -Myran-
    #2
    Hej! Har du varit på något återbesök på gyn efter missfallet? Om inte så kan det väl vara bra att göra det så du får veta att allt är som det ska. Kan värken vara ägglossning annars? De kan ju se på VUL om du har ÄL eller om det är något annat. Lycka till!!
  4. 2
    Hej! Har du varit på något återbesök på gyn efter missfallet? Om inte så kan det väl vara bra att göra det så du får veta att allt är som det ska. Kan värken vara ägglossning annars? De kan ju se på VUL om du har ÄL eller om det är något annat. Lycka till!!
  5. Anonym
    #3
    Var på gyn dagen det inträffade, en torsdag, sen på söndag när jag hade så ont så jag inte visste vart jag skullt ta vägen... Sen måndagen (planerat besök) Jag ringde senast idag igen om värken och jag vet inte ärligt talat, jag känner själv som du säger att det skulle kunna vara ägglossning och att allt skulle lösa sig om man bara fick tillbaks mensen. Men kan verkligen äl göra ont i en hel vecka? Jag har aldrig känt av den förut..
    Aldrig har man väl varit tacksammare för att få se mensen igen??

    Tack för svaret!!
  6. 3
    Var på gyn dagen det inträffade, en torsdag, sen på söndag när jag hade så ont så jag inte visste vart jag skullt ta vägen... Sen måndagen (planerat besök) Jag ringde senast idag igen om värken och jag vet inte ärligt talat, jag känner själv som du säger att det skulle kunna vara ägglossning och att allt skulle lösa sig om man bara fick tillbaks mensen. Men kan verkligen äl göra ont i en hel vecka? Jag har aldrig känt av den förut..
    Aldrig har man väl varit tacksammare för att få se mensen igen??

    Tack för svaret!!

Liknande trådar

  1. Ont efter missfall
    By kjamisloveemma in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 06:04
  2. Efter missfall?
    By Katja_73 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 15:45
  3. Efter missfall...
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 15:23
  4. Missfall efter FVP
    By Berättalse + frågor in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 07:57
  5. Sex efter missfall
    By Orolig in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar