Då var det här man hamnade då
Missfall
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Då var det här man hamnade då

    Fick veta idag efter två veckors väntan att det verkligen var ett MA och inte någon felräkning. Nu ska jag vänta en vecka sedan blir det tabletter och sen återbesök för att se om kroppen gjort sig av med allt.
    Nu ska jag gråta, gråta, gråta och sen när jag är redo försöka hamna i en ny ankomstgrupp.

    Kram
    Ledsna mamman
  2. 1
    Då var det här man hamnade då Fick veta idag efter två veckors väntan att det verkligen var ett MA och inte någon felräkning. Nu ska jag vänta en vecka sedan blir det tabletter och sen återbesök för att se om kroppen gjort sig av med allt.
    Nu ska jag gråta, gråta, gråta och sen när jag är redo försöka hamna i en ny ankomstgrupp.

    Kram
    Ledsna mamman
  3. -Myran-
    #2
    Hej! Vad tråkigt att även du hamnade här... Vi var många från majgruppen som hade otur Det blev MA även för mig. Vet du hur stort fostret/hinnsäcken blev? Min blev 10-12 mm och jag gjorde en missfallsbehandling (samma som du ska göra) i fredags. Det gick väldigt bra, måste jag säga. De hade talat om att det skulle göra ont men det gjorde det inte. Tog däremot 4 tim innan det hände nåt. Var skönt att ha maken med, så hoppas du oxå kan få sällskap. Jag kände mig mer eller mindre borta i huvudet när jag var där. Det tar ju på krafterna och psyket att gå igenom nåt sånt här! Vi ordnade även barnvakt på natten så vi fick sova ut dagen efter.

    Jobbigt att behöva vänta en hel vecka, men hoppas det går bra när du väl är där! Ska tänka på dig! Ja, nu är det bara att gråta och sörja och sen får man ta en dag i taget och se när kroppen är mogen för en ny graviditet. Vi kanske ses i en annan ankomstgrupp, vem vet?

    Stor kram!
    /Myran ("Tvåan i maj")
  4. 2
    Hej! Vad tråkigt att även du hamnade här... Vi var många från majgruppen som hade otur Det blev MA även för mig. Vet du hur stort fostret/hinnsäcken blev? Min blev 10-12 mm och jag gjorde en missfallsbehandling (samma som du ska göra) i fredags. Det gick väldigt bra, måste jag säga. De hade talat om att det skulle göra ont men det gjorde det inte. Tog däremot 4 tim innan det hände nåt. Var skönt att ha maken med, så hoppas du oxå kan få sällskap. Jag kände mig mer eller mindre borta i huvudet när jag var där. Det tar ju på krafterna och psyket att gå igenom nåt sånt här! Vi ordnade även barnvakt på natten så vi fick sova ut dagen efter.

    Jobbigt att behöva vänta en hel vecka, men hoppas det går bra när du väl är där! Ska tänka på dig! Ja, nu är det bara att gråta och sörja och sen får man ta en dag i taget och se när kroppen är mogen för en ny graviditet. Vi kanske ses i en annan ankomstgrupp, vem vet?

    Stor kram!
    /Myran ("Tvåan i maj")
  5. _Hanna_
    #3
    Hade verkligen hoppas på att inte behöva se dig här inne. Fy va jobbigt för er.

    Hoppas att allt kommer gå bra nu och att du snart är redo igen.
    Men som du skriver tycker jag du skall ta och sörja detta barn nu först.

    Stor kram till dig!! /Hanna
  6. 3
    Hade verkligen hoppas på att inte behöva se dig här inne. Fy va jobbigt för er.

    Hoppas att allt kommer gå bra nu och att du snart är redo igen.
    Men som du skriver tycker jag du skall ta och sörja detta barn nu först.

    Stor kram till dig!! /Hanna
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Nej, vad tråkigt. Det var ledsamt att läsa att du inte fick fortsätta i majgruppen. Jag höll tummarna för dig.

    Vi verkar vara flera stycken från majgruppen som har hamnat här. Min lilla ärta var 11 mm och det skulle ha varit 7+2 tydligen. Det känns så sorgligt.
    Jag hoppas att vi får fortsätta i en ny ankomstgrupp snart!

    Kramar från mig
  8. 4
    Nej, vad tråkigt. Det var ledsamt att läsa att du inte fick fortsätta i majgruppen. Jag höll tummarna för dig.

    Vi verkar vara flera stycken från majgruppen som har hamnat här. Min lilla ärta var 11 mm och det skulle ha varit 7+2 tydligen. Det känns så sorgligt.
    Jag hoppas att vi får fortsätta i en ny ankomstgrupp snart!

    Kramar från mig

Liknande trådar

  1. hur hamnade jag här ...
    By uppsalamamman in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 13:51
  2. Ja, jag hamnade här
    By Stina2 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-28, 19:50
  3. Men hur hamnade jag här
    By Starfish in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 13:53
  4. Ops hamnade fel
    By AnJoJeLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:28
  5. Hur då "hamnade fel"?
    By smil in forum Pappasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar