Hej!
_0312 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Hej!

    Hoppas ni mår bra allihopa? Det var återigen evigheter sen jag skrev härinne, men mellan barnen, heltidsjobb, bloggande och allt annat, finns det knappt tid för att existera.

    Vad har ni för er? Jobbar, föräldralediga med nya pyren? Hel eller deltid? Får ni ihop vardagen?

    //Sema.
  2. 1
    Hej! Hoppas ni mår bra allihopa? Det var återigen evigheter sen jag skrev härinne, men mellan barnen, heltidsjobb, bloggande och allt annat, finns det knappt tid för att existera.

    Vad har ni för er? Jobbar, föräldralediga med nya pyren? Hel eller deltid? Får ni ihop vardagen?

    //Sema.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Hej!

    Jag har precis börjat jobba (på nytt jobb) efter nästan 3 års föräldraledighet och det är skönt MEN jag fattar inte hur man ska hinna med allt annat. Hålla koll på allt både hemma, på jobbet, på dagis och på fritiden... Men men man kanske vänjer sig?!?

    Elias har lugnat ner sig och är nog snart universums gulligaste (helt opartiskt), han hjälper mig med allt och lite till. T ex häromdagen när vi kom från dagis och Sofia och Felix gallskrek och jag försökte fixa mat fort då gick han och frågade Sofia om hon ville sitta i hans knä en stund. Och det hjälper ju för hon älskar ju när han tar hand om henne och jag kunde snabbare få fram maten och det blev lite lugnare.

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Hej! Jag har precis börjat jobba (på nytt jobb) efter nästan 3 års föräldraledighet och det är skönt MEN jag fattar inte hur man ska hinna med allt annat. Hålla koll på allt både hemma, på jobbet, på dagis och på fritiden... Men men man kanske vänjer sig?!?

    Elias har lugnat ner sig och är nog snart universums gulligaste (helt opartiskt), han hjälper mig med allt och lite till. T ex häromdagen när vi kom från dagis och Sofia och Felix gallskrek och jag försökte fixa mat fort då gick han och frågade Sofia om hon ville sitta i hans knä en stund. Och det hjälper ju för hon älskar ju när han tar hand om henne och jag kunde snabbare få fram maten och det blev lite lugnare.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Ja, vardagen är inte alltid så lätt att få ihop. Jag känner alltid att jag inte hinner med det jag vill. Jag läser sista terminen på lärarprg och jobbar vid sidan av en del.
    Ha det bra!
  6. 3
    Ja, vardagen är inte alltid så lätt att få ihop. Jag känner alltid att jag inte hinner med det jag vill. Jag läser sista terminen på lärarprg och jobbar vid sidan av en del.
    Ha det bra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar