Fame
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fame

    tror ni att det kan vara något för en 8-åring att gå på musikalföreställning av Fame (på franska) och sitta längst upp på balkongen ? Kan inte bestämma mig för om jag ska reservera två platser (till mig och S) eller inte. Föreställningen är på 2,5 timmar och går av stapeln en lördag kl. 15. Jag tror att S skulle gilla den "egentligen", men frågan är vad man ser på det avståndet - och hur mycket man behöver se.
  2. 1
    Fame tror ni att det kan vara något för en 8-åring att gå på musikalföreställning av Fame (på franska) och sitta längst upp på balkongen ? Kan inte bestämma mig för om jag ska reservera två platser (till mig och S) eller inte. Föreställningen är på 2,5 timmar och går av stapeln en lördag kl. 15. Jag tror att S skulle gilla den "egentligen", men frågan är vad man ser på det avståndet - och hur mycket man behöver se.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Ta med en

    kikare.
    Jag tror säkert det är kul upplevelse för dig och din tjej.
  4. 2
    Ta med en kikare.
    Jag tror säkert det är kul upplevelse för dig och din tjej.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Hon kommer att älska det. Ta med kikare och lite snacks och dricka. Man kan lätt bli törstig och trött på teater.
  6. 3
    Hon kommer att älska det. Ta med kikare och lite snacks och dricka. Man kan lätt bli törstig och trött på teater.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ja, det tycker jag låter som en toppen idé! Jag säger som de andra, ta med en kikare och något att få upp blodsockret med! När jag var liten var jag på både opera, balett och musikaler och jag älskade det, även om jag ofta somnade en stund i mitten
  8. 4
    Ja, det tycker jag låter som en toppen idé! Jag säger som de andra, ta med en kikare och något att få upp blodsockret med! När jag var liten var jag på både opera, balett och musikaler och jag älskade det, även om jag ofta somnade en stund i mitten

Liknande trådar

  1. Mina 15 min of fame!
    By Carola m 8 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-02-05, 19:01
  2. FAME 2009?
    By Charlotte A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:43
  3. filmen Fame
    By Charlotte A in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:23
  4. På tal om gay - i Fame igår
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 18:13
  5. 15 seconds of fame...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 17:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar