Grattis alla nya!
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Grattis alla nya!

    Välkomna!
    Var på ultraljud idag och såg pyret! Den såg ut som en kidneyböna på 2,4 mm med ett tickande hjärta. Så söt!
    Blev framflyttad en vecka så nu hamnar jag egentligen i maj-gruppen. Men jag tror oddsen är att den kommer i juni så jag hänger kvar här ändå.
    Kram på er från en lycklig tjej!
  2. 1
    Grattis alla nya! Välkomna!
    Var på ultraljud idag och såg pyret! Den såg ut som en kidneyböna på 2,4 mm med ett tickande hjärta. Så söt!
    Blev framflyttad en vecka så nu hamnar jag egentligen i maj-gruppen. Men jag tror oddsen är att den kommer i juni så jag hänger kvar här ändå.
    Kram på er från en lycklig tjej!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2
    Hej och grattis själv!
    Vi ska på UL på fredag, och jag håller på att längta ihjäl mig. Jag har inga symtom annat än att jag är vansinnigt trött, så jag vill verkligen veta att lilla bönan stannat hos mig och att det finns ett litet hjärta som slår!
  4. 2
    Hej och grattis själv!
    Vi ska på UL på fredag, och jag håller på att längta ihjäl mig. Jag har inga symtom annat än att jag är vansinnigt trött, så jag vill verkligen veta att lilla bönan stannat hos mig och att det finns ett litet hjärta som slår!
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Jag hakar på...grattis och välkomna alla. Och grattis till ultraljudet chimp!
  6. 3
    Jag hakar på...grattis och välkomna alla. Och grattis till ultraljudet chimp!

Liknande trådar

  1. GRATTIS GRATTIS till alla
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:29
  2. tack för alla grattis och grattis
    By molga in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 11:29
  3. Hej alla och GRATTIS alla Marsbarn!
    By -Bina- in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 18:59
  4. Hej Alla! o grattis alla 1 åringar!!
    By Blubben in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 20:34
  5. hej alla och grattis alla 1 åringar
    By MALJE in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 14:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar