Snart ÄL dags
Försöker bli med barn
  1. Anis
    #1

    Snart ÄL dags

    och denna månad har jag ingen lust... Jag känner mig just nu inte så ledsen över att jag inte har en liten bebis, men jag är såååå less på att försöka bli gravid. Det känns liksom lönlöst, nästan bortkastat. F-n är det inte trist i överkant när man börjar se sex som bortkastat? Det sk jau liksom vara skoj i sig självt. Skit, nu blir jag mer deppig, när jag tänker på hur illa det egentligen är...

    Kram på er
  2. 1
    Snart ÄL dags och denna månad har jag ingen lust... Jag känner mig just nu inte så ledsen över att jag inte har en liten bebis, men jag är såååå less på att försöka bli gravid. Det känns liksom lönlöst, nästan bortkastat. F-n är det inte trist i överkant när man börjar se sex som bortkastat? Det sk jau liksom vara skoj i sig självt. Skit, nu blir jag mer deppig, när jag tänker på hur illa det egentligen är...

    Kram på er
  3. Medlem sedan
    Jan 1998
    #2

    Ja visst är det hemskt!!!

    Och jag tycker det är så fruktansvärt veckan efter äl, när man då "jobbat på" en vecka, då är jag så less på allt sex och vill bara gå och sova på kvällarna. Stackars man jag är gift med. Är livrädd för att han snart ska känna sej som ett avelsdjur och vägra fortsätta.
    Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan hellre korta lätta ord som "Vill du ha lite mat?"

    (Nalle Puhs lilla instruktionsbok)
  4. 2
    Ja visst är det hemskt!!! Och jag tycker det är så fruktansvärt veckan efter äl, när man då "jobbat på" en vecka, då är jag så less på allt sex och vill bara gå och sova på kvällarna. Stackars man jag är gift med. Är livrädd för att han snart ska känna sej som ett avelsdjur och vägra fortsätta.
  5. Blåklockan ...
    #3
    Kram till dig också, och jag känner tyvärr också igen mig.
  6. 3
    Kram till dig också, och jag känner tyvärr också igen mig.
  7. Annanym
    #4
    Förstår så väl förstår så väl.

    Whats the point? känns det som.... det går ju ändå inte. Men samtidigt, inget mys absolut ingen chans alls...

    Vi är oxå där....
  8. 4
    Förstår så väl förstår så väl.

    Whats the point? känns det som.... det går ju ändå inte. Men samtidigt, inget mys absolut ingen chans alls...

    Vi är oxå där....

Liknande trådar

  1. Snart dags att åka...
    By Annapanna31 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 19:30
  2. Snart dags:(
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 14:47
  3. snart är det dags.....
    By undrande mamma in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 07:08
  4. Nu är det snart dags...
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 16:24
  5. Snart är det dags
    By Denise m M01,L04&E07 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 08:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar