ÄNTLIGEN!!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    ÄNTLIGEN!!

    Nu har han kommit! Den som hela världen har väntat på! Universums sötaste bebis!!! I torsdags kväll 20.11 kom han 3580gr och 50 cm lång. Han är lik Milla upp i dagen, men man säger ju att alla asiater ser likadana ut, så det är väl i sin ordning.
    Jag ska absolut skriva mer om denna FANTASTISKA upplevelse, men jag har 40gr feber och ett vrängt underliv som gör ONT att sitta på, så jag tar det en annan dag.
    Han är i alla fall oerhört snäll och lugn och sover mycket och däremellan ligger han och tittar snällt och tyst. Jag är tacksam för det när jag mår så här, även om jag inser att det kan ändra sig fort. Men ÅHHHHHHHHHHHHHHHH vad underbart det är med bebis!!!!!!!
    Massa kramar!!!!!
    "Jag vill vara lika fin som dig mamma. För jag älskar dig!"
    Sagt av min underbara Milla,då 2½ år. Nu 4½ och fortfarande lika underbar!
  2. 1
    ÄNTLIGEN!! Nu har han kommit! Den som hela världen har väntat på! Universums sötaste bebis!!! I torsdags kväll 20.11 kom han 3580gr och 50 cm lång. Han är lik Milla upp i dagen, men man säger ju att alla asiater ser likadana ut, så det är väl i sin ordning.
    Jag ska absolut skriva mer om denna FANTASTISKA upplevelse, men jag har 40gr feber och ett vrängt underliv som gör ONT att sitta på, så jag tar det en annan dag.
    Han är i alla fall oerhört snäll och lugn och sover mycket och däremellan ligger han och tittar snällt och tyst. Jag är tacksam för det när jag mår så här, även om jag inser att det kan ändra sig fort. Men ÅHHHHHHHHHHHHHHHH vad underbart det är med bebis!!!!!!!
    Massa kramar!!!!!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Oj, glömde skriva att han ska heta Tim Carl Arbius.
  4. 2
    Oj, glömde skriva att han ska heta Tim Carl Arbius.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    GRATTIS!!! Gud vad härligt!! Lycka till med Lillebror nu då!
  6. 3
    GRATTIS!!! Gud vad härligt!! Lycka till med Lillebror nu då!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Åh, vad roligt! Stort grattis till lillebror! Hoppas du snart kryar på dig så du kan njuta full ut!
  8. 4
    Åh, vad roligt! Stort grattis till lillebror! Hoppas du snart kryar på dig så du kan njuta full ut!
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Säger STORT grattis även här Och vilket fint namn! Vad säger Milla? Har ni kommit hem fr BB än? Gick allt bra? Tusen frågor som du gärna får svara på någon dag när underlivet lagt sig

    Kramisar
  10. 5
    Säger STORT grattis även här Och vilket fint namn! Vad säger Milla? Har ni kommit hem fr BB än? Gick allt bra? Tusen frågor som du gärna får svara på någon dag när underlivet lagt sig

    Kramisar
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6

    åhhh

    världens största grattis!!!
    välkommen Tim, ser verkligen fram emot att få se bild på dig
    krya på dig vännen, ser fram emot fullständig berättelse senare!
    massa kramar till er alla
  12. 6
    åhhh världens största grattis!!!
    välkommen Tim, ser verkligen fram emot att få se bild på dig
    krya på dig vännen, ser fram emot fullständig berättelse senare!
    massa kramar till er alla
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7
    Vad kul att det blev Tim!!! Jag tyckte han såg ut som en Tim direkt när jag fick mms:et

    Grattis igen och kram till er alla fyra! Ser så fram emot en mer detaljerad berättelse vad som hände före 20.11 ... och efter ....och nu och nu

    Krya på dig!!!
  14. 7
    Vad kul att det blev Tim!!! Jag tyckte han såg ut som en Tim direkt när jag fick mms:et

    Grattis igen och kram till er alla fyra! Ser så fram emot en mer detaljerad berättelse vad som hände före 20.11 ... och efter ....och nu och nu

    Krya på dig!!!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Jättegrattis!
    Vad roligt att höra att ni utökats med en pojke. Och krya på dig. Ser framemot en rapport om alla detaljer! Kram
  16. 8
    Jättegrattis!
    Vad roligt att höra att ni utökats med en pojke. Och krya på dig. Ser framemot en rapport om alla detaljer! Kram
  17. Medlem sedan
    Oct 1999
    #9

    Jättegrattis till er allihop!

    Vad mysigt med en liten bebis - och att han kom ut rätt väg och allt sånt! Ser fram emot att få höra resten.
    Och du , krya på dig! Du har väl inte råkat ut för nån livmoderinflammation hoppas jag...
    KRAM!!!
  18. 9
    Jättegrattis till er allihop! Vad mysigt med en liten bebis - och att han kom ut rätt väg och allt sånt! Ser fram emot att få höra resten.
    Och du , krya på dig! Du har väl inte råkat ut för nån livmoderinflammation hoppas jag...
    KRAM!!!
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10
    Stort grattis till lilla Tim!!! Ser fram emot en förlossningsberättelse sen. Hoppas du snart ska må bättre.
    Kram!
  20. 10
    Stort grattis till lilla Tim!!! Ser fram emot en förlossningsberättelse sen. Hoppas du snart ska må bättre.
    Kram!
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11

    Stort grattis

    Skönt att väntan är över och grattis till sonen!
  22. 11
    Stort grattis Skönt att väntan är över och grattis till sonen!
  23. Medlem sedan
    Jun 2005
    #12
    Stort Grattis!!!
  24. 12
    Stort Grattis!!!
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13

    Supergrattis!!!

    Grattis till lille killen Ska bli spännande att höra mer om förlossning och Millas reaktion.

    Hoppas du tillfrisknar snabbt.

    Kram
  26. 13
    Supergrattis!!! Grattis till lille killen Ska bli spännande att höra mer om förlossning och Millas reaktion.

    Hoppas du tillfrisknar snabbt.

    Kram
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14
    Åh vad roligt att allt har gått bra (verkar det som!)!! Stort Grattis till er alla!! Mys med den lille och ta det lugnt! Kram
  28. 14
    Åh vad roligt att allt har gått bra (verkar det som!)!! Stort Grattis till er alla!! Mys med den lille och ta det lugnt! Kram
  29. Medlem sedan
    Sep 2000
    #15
    GRATTIS!!! Vad härligt med bebis. Inte för att jag vill ha nån, men ändå.
  30. 15
    GRATTIS!!! Vad härligt med bebis. Inte för att jag vill ha nån, men ändå.
  31. Medlem sedan
    Dec 2002
    #16
    GRATTIS! Vad roligt att han äntligen har kommit! Och fint namn!

    Är inte inne här så ofta längre så därför blir gratulationen lite sen, men jag är jätteglad för er skull!
  32. 16
    GRATTIS! Vad roligt att han äntligen har kommit! Och fint namn!

    Är inte inne här så ofta längre så därför blir gratulationen lite sen, men jag är jätteglad för er skull!
  33. Medlem sedan
    Oct 2003
    #17
    Jätte stort Grattis till er ! Massor med kramar
  34. 17
    Jätte stort Grattis till er ! Massor med kramar

Liknande trådar

  1. Äntligen äntligen! Hungerspelen!
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-03-23, 22:09
  2. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  3. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
  4. Äntligen ÄNTLIGEN tillbaka!!!
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 12:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar