En timme kvar tills jag måste gå,
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    En timme kvar tills jag måste gå,

    och fi fan vad jag hinner med mycket på morgonen. Hundpromenad, fixat håret, tänkt igenom vad jag har på mig istället för att ta det som ligger/hänger bäst till hands i garderoben....

    Och igår, vet ni vad jag gjorde då? Hahahaha. Jag malde själv bönor i min lilla kaffekvarn till morgonkaffet och laddade perkulatorn! Så imorse var det bara i med kontakten och *poff* morgonkaffe på nymalda bönor.... Fattar ni? OCH jag har tagit mina vitaminer! Men, slår det mig nu, jag har INTE tagit upp kvällens middag ur frysen....*rusar ner i källaren* Så!!

    Japp. Ett nytt och bättre liv, minsann. Och jag ska GÅ till jobbet. Eller cykla.
  2. 1
    En timme kvar tills jag måste gå, och fi fan vad jag hinner med mycket på morgonen. Hundpromenad, fixat håret, tänkt igenom vad jag har på mig istället för att ta det som ligger/hänger bäst till hands i garderoben....

    Och igår, vet ni vad jag gjorde då? Hahahaha. Jag malde själv bönor i min lilla kaffekvarn till morgonkaffet och laddade perkulatorn! Så imorse var det bara i med kontakten och *poff* morgonkaffe på nymalda bönor.... Fattar ni? OCH jag har tagit mina vitaminer! Men, slår det mig nu, jag har INTE tagit upp kvällens middag ur frysen....*rusar ner i källaren* Så!!

    Japp. Ett nytt och bättre liv, minsann. Och jag ska GÅ till jobbet. Eller cykla.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Vad du är duktig! Själv har jag inte gjort mycket ännu idag, men jag ska snart ta mig samman..*S*
  4. 2
    Vad du är duktig! Själv har jag inte gjort mycket ännu idag, men jag ska snart ta mig samman..*S*
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    jag har hängt tvätt, samt plockat in frotte i vårt nya linneskåp, jag är också duktig, samt läst jobbmailen.
  6. 3
    jag har hängt tvätt, samt plockat in frotte i vårt nya linneskåp, jag är också duktig, samt läst jobbmailen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Det var bra gjort av dig. Här är det höstlov och vi softar lite nu på morgonkvisten för snart är det dax att ta tag i "allt".
  8. 4
    Det var bra gjort av dig. Här är det höstlov och vi softar lite nu på morgonkvisten för snart är det dax att ta tag i "allt".
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Snart är kusin med aldrig som älsklingens gamla pappa alltid säger. Han är såååå käck.
  10. 5
    Snart är kusin med aldrig som älsklingens gamla pappa alltid säger. Han är såååå käck.
  11. Medlem sedan
    Dec 2007
    #6
    Bra jobbat!!
  12. 6
    Bra jobbat!!
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Höstlov, vad skönt!! Jag hade höstlov i långhelg förra helgen.....
  14. 7
    Höstlov, vad skönt!! Jag hade höstlov i långhelg förra helgen.....
  15. Medlem sedan
    Jul 2008
    #8
    och jag! och jag! jag har minsann gjort frukost, spelat spel med skrutten och sen fått iväg henne till sin far och läst ett halv kapitel i Viktiga Boken. Bara 300 sidor och en joggingtur kvar så har jag också varit duktig
  16. 8
    och jag! och jag! jag har minsann gjort frukost, spelat spel med skrutten och sen fått iväg henne till sin far och läst ett halv kapitel i Viktiga Boken. Bara 300 sidor och en joggingtur kvar så har jag också varit duktig
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Heja, heja!! Joggingtur förresten, det får jag ta i kväll. Eller jogging och jogging...Flåstur blir det nog.
  18. 9
    Heja, heja!! Joggingtur förresten, det får jag ta i kväll. Eller jogging och jogging...Flåstur blir det nog.
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    hahaha *imt*
  20. 10
    hahaha *imt*
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Hurtigt! Själv har jag bara varit ute med hunden, iklädd morgonrock och dunjacka.. Och sorterat och fyllt i en massa papper och fixat frukost åt sonen. Funderar iaf på att klä på mig...
  22. 11
    Hurtigt! Själv har jag bara varit ute med hunden, iklädd morgonrock och dunjacka.. Och sorterat och fyllt i en massa papper och fixat frukost åt sonen. Funderar iaf på att klä på mig...

Liknande trådar

  1. Två dar kvar tills bf då...
    By secretsister in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 07:58
  2. 5300 kr kvar tills lön:-(
    By Slösa? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-04-11, 19:37
  3. 1 timme kvar tills Lost börjar
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 20:51
  4. 23 minuter kvar tills
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 15:40
  5. 55 min kvar tills
    By DeckarMia i UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-25, 16:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar