Födelsedagspresenter och julklappar?
_02/03 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Födelsedagspresenter och julklappar?

    Har era barn börjat fundera på vad de önskar sig? Matilda fyller ju år dagen innan julafton så det känns som att man måste komma pådubbelt så mycket. Blir nog pengar från oss i julklapp. Hon kommer ändå få så mycket av alla andra. Några småpaket köper jag såklart. Hon satt igår och skrev en lista och jag är nog rätt nöjd med hennes önskningar. Brukar bestå av en uppsjö leksaker men inte i år. Hon önskar sig bla:

    Ny cykel
    Prenumeration på Prinsesstidningen
    Ny baddräkt
    Badsemester med mormor och morfar (tyckte jag var lite gulligt förslag av henne, de är i Malaysia nu och hon ville hemskt gärna komma med dem dit)
    Örhängen
    Tv-spel
    Gameboy
    En klocka

    Vill ha tips på vad era barn vill ha. Kanske kommer på något oväntat som hon skulle gilla.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  2. 1
    Födelsedagspresenter och julklappar? Har era barn börjat fundera på vad de önskar sig? Matilda fyller ju år dagen innan julafton så det känns som att man måste komma pådubbelt så mycket. Blir nog pengar från oss i julklapp. Hon kommer ändå få så mycket av alla andra. Några småpaket köper jag såklart. Hon satt igår och skrev en lista och jag är nog rätt nöjd med hennes önskningar. Brukar bestå av en uppsjö leksaker men inte i år. Hon önskar sig bla:

    Ny cykel
    Prenumeration på Prinsesstidningen
    Ny baddräkt
    Badsemester med mormor och morfar (tyckte jag var lite gulligt förslag av henne, de är i Malaysia nu och hon ville hemskt gärna komma med dem dit)
    Örhängen
    Tv-spel
    Gameboy
    En klocka

    Vill ha tips på vad era barn vill ha. Kanske kommer på något oväntat som hon skulle gilla.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Nu har det ju börjat komma leksakskataloger som barnen tittar mycket i.
    Dottern har bl.a. sett en robothund som hon skulle vilja ha. Även någon radiostyrd bil. En bebisdocka och färg till håret. Men hon vill ha det mesta!
  4. 2
    Nu har det ju börjat komma leksakskataloger som barnen tittar mycket i.
    Dottern har bl.a. sett en robothund som hon skulle vilja ha. Även någon radiostyrd bil. En bebisdocka och färg till håret. Men hon vill ha det mesta!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Precis som hos Nissa läses leksakskataloger här hemma. Nemo bläddrar och bläddrar och ringar in det han vill ha med en penna. Vilket är nästan allt!

    Hans högsta önskan är ett Nintendo DS, men det håller han på att spara till själv. Annars är Power Rangers och Lego Starwars högt på önskelistan.
  6. 3
    Precis som hos Nissa läses leksakskataloger här hemma. Nemo bläddrar och bläddrar och ringar in det han vill ha med en penna. Vilket är nästan allt!

    Hans högsta önskan är ett Nintendo DS, men det håller han på att spara till själv. Annars är Power Rangers och Lego Starwars högt på önskelistan.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Vi har samma problem. Våra tre 6-åringar fyller år 28:e resp 29:e december. Känns lite hopplöst. Allra helst nu när jag är mammaledig och inte får normal lön.
  8. 4
    Vi har samma problem. Våra tre 6-åringar fyller år 28:e resp 29:e december. Känns lite hopplöst. Allra helst nu när jag är mammaledig och inte får normal lön.

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresenter
    By Frugo in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:30
  2. Födelsedagspresenter
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:34
  3. födelsedagspresenter
    By Lotta m Albin in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-12, 08:35
  4. Födelsedagspresenter
    By Helena med Evelina in forum _02 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar