Det blir en 2009
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Det blir en 2009

    Testade imorse och det visade negativt

    När jag sen vid lunchtid skulle kasta testet slängde jag ett öga på det och såg ett tydligt + så det blir kanske en bebis 5/7 2009 i alla fall

    Är så toklycklig just nu att jag är alldeles yr i huvudet. Hoppas bara att pyret vill stanna!

    kramiz
    MammaMu till fem prinsessor
  2. 1
    Det blir en 2009 Testade imorse och det visade negativt

    När jag sen vid lunchtid skulle kasta testet slängde jag ett öga på det och såg ett tydligt + så det blir kanske en bebis 5/7 2009 i alla fall

    Är så toklycklig just nu att jag är alldeles yr i huvudet. Hoppas bara att pyret vill stanna!

    kramiz
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Oooh! En femma! Vad avis jag blir! <(
    Grattis!
  4. 2
    Oooh! En femma! Vad avis jag blir! <(
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    ett stort grattis!!!!!!
    själv ska jag ha ganska snart...typ 26 November
    lite spännande tiden går så fort

    lycka till!!!!
  6. 3
    ett stort grattis!!!!!!
    själv ska jag ha ganska snart...typ 26 November
    lite spännande tiden går så fort

    lycka till!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jag säger GRATTIS även i detta forum
    Kram!
  8. 4
    Jag säger GRATTIS även i detta forum
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Aug 2007
    #5
    Tack! Känns härligt efter mitt MF i slutet på juli. Hoppas bara att pyret stannar nu
  10. 5
    Tack! Känns härligt efter mitt MF i slutet på juli. Hoppas bara att pyret stannar nu
  11. Medlem sedan
    Aug 2007
    #6
    Ja just det! Du ska ju ha snart. Hur mår du? Slutat jobba? Allt redo för bebisen?

    Jag är så till mig och skulle vilja berätta för hela världen men vågar inte än.
  12. 6
    Ja just det! Du ska ju ha snart. Hur mår du? Slutat jobba? Allt redo för bebisen?

    Jag är så till mig och skulle vilja berätta för hela världen men vågar inte än.
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Tack
  14. 7
    Tack
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jag säger naturligtvis grattis, även om jag skulle testa igen om jag var du. Man kan inte lita på testen när det gått så lång tid nämligen (vet av erfarenhet...). Hoppas dock att det är som du önskar!!!
  16. 8
    Jag säger naturligtvis grattis, även om jag skulle testa igen om jag var du. Man kan inte lita på testen när det gått så lång tid nämligen (vet av erfarenhet...). Hoppas dock att det är som du önskar!!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2007
    #9
    Tack!
    Jo jag blev lite orolig när jag läste igenom instruktionen igen och såg att efter 10 minuter är inte testet tillförlitligt längre, men jag gjorde ett nytt test idag och det visar fortfarande ett starkt plus
  18. 9
    Tack!
    Jo jag blev lite orolig när jag läste igenom instruktionen igen och såg att efter 10 minuter är inte testet tillförlitligt längre, men jag gjorde ett nytt test idag och det visar fortfarande ett starkt plus
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10

    HURRA!



    Åh, vad roligt! En liten femma tänka sig Och en liten sommarbebis då...Det enda vi saknar i vår samling Vi har vinter (feb), vår (april) och höstbebis(sept)...Fast vi får klara oss ändå och istället heja fram ditt lilla sommarbarn.

    Vad GLAD jag är för din skull!! /Kram Lima
  20. 10
    HURRA!

    Åh, vad roligt! En liten femma tänka sig Och en liten sommarbebis då...Det enda vi saknar i vår samling Vi har vinter (feb), vår (april) och höstbebis(sept)...Fast vi får klara oss ändå och istället heja fram ditt lilla sommarbarn.

    Vad GLAD jag är för din skull!! /Kram Lima
  21. Medlem sedan
    Jun 2006
    #11
    Stort grattis! Lycka till med lilla pyret! Kram
  22. 11
    Stort grattis! Lycka till med lilla pyret! Kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2008
    #12
    Åhh vad roligt!! Ett MEGA grattis!
    Blir allt lite avis få se när vår tur är kommen :-)

    Kram
  24. 12
    Åhh vad roligt!! Ett MEGA grattis!
    Blir allt lite avis få se när vår tur är kommen :-)

    Kram
  25. Medlem sedan
    Jul 2006
    #13
    Jättestort grattis till pyret i magen!!!
    Håller alla tummar och tår för dig nu och hoppas att du får må bra!
    Kram
  26. 13
    Jättestort grattis till pyret i magen!!!
    Håller alla tummar och tår för dig nu och hoppas att du får må bra!
    Kram
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Hahah så det kan vända snabbt med andra ord! Grattis o håll di ginne pyret! Kram
  28. 14
    Hahah så det kan vända snabbt med andra ord! Grattis o håll di ginne pyret! Kram
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Grattis IGEN då!
  30. 15
    Grattis IGEN då!
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16
    Vi har ju vinter och sommar - så vi har ju två årstider att täcka upp
  32. 16
    Vi har ju vinter och sommar - så vi har ju två årstider att täcka upp
  33. Medlem sedan
    Dec 2003
    #17

    Svettigt Lillan

    och då funkar det ju inte heller med att ni avslutar med ett tvillingpar. Tur att det ju är såå lätt att beställa barn till "rätt" årstid ändå, hihi.

    Kram Lima
  34. 17
    Svettigt Lillan och då funkar det ju inte heller med att ni avslutar med ett tvillingpar. Tur att det ju är såå lätt att beställa barn till "rätt" årstid ändå, hihi.

    Kram Lima
  35. Medlem sedan
    Aug 2007
    #18
    Tack Lima
    Jag är så lycklig så jag kan spricka men samtidigt så fruktansvärt orolig för att det ska bli pannkaka.

    Vi har ju faktiskt en för varje säsong så en sommarbebis till går alldeles utmärkt. Skönt att få på sommaren när man inte behöver ha så mkt kläder mot slutet när magen är som störst

    kram
  36. 18
    Tack Lima
    Jag är så lycklig så jag kan spricka men samtidigt så fruktansvärt orolig för att det ska bli pannkaka.

    Vi har ju faktiskt en för varje säsong så en sommarbebis till går alldeles utmärkt. Skönt att få på sommaren när man inte behöver ha så mkt kläder mot slutet när magen är som störst

    kram
  37. Medlem sedan
    Aug 2007
    #19
    Tack
    Det ska bli jättespännande!

    Hur går det för er? Är verkstaden öppen eller har ni tagit paus?

    kram
  38. 19
    Tack
    Det ska bli jättespännande!

    Hur går det för er? Är verkstaden öppen eller har ni tagit paus?

    kram
  39. Medlem sedan
    Aug 2007
    #20
    Tack
    Jo jag har varit så avis, och givetvis glad också, för alla andra som plussat efter mitt MF i slutet på juli så känns det skönt att äntligen ha fått plus själv. Oroligt men härligt

    kram
  40. 20
    Tack
    Jo jag har varit så avis, och givetvis glad också, för alla andra som plussat efter mitt MF i slutet på juli så känns det skönt att äntligen ha fått plus själv. Oroligt men härligt

    kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Blir ingen bebis 2009 för mig
    By ~Em~ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 16:46
  2. Är det 2009???
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 15:58
  3. Ank. 2009/11 är här!
    By Beckis m 2 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 22:20
  4. 2009-06-30
    By Jannice in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 06:35
  5. V 33 2009?
    By minette69 in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar