Hej alla...
_0408 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Hej alla...

    Åhh vad länge sen det var jag var här inne. Vill börja med att gratuelra till småsyskon som kommit och till de som är på väg...
    Tiden rusar iväg och inget hinns med känns det som. Satt och läste igenom lite inlägg här och såg att ni hade nytt uppdrag i fotolek..

    Oj vad det väckte minnen med alla de gamla bilderna... Var ju tvungen att lägga in en bild på vår lilla (stora) skrutta.
    Vad fina alla barnen är, och tänk vad stora dom blivit. Man tänker inte så mycket på det när man ser på sina egna barn, men det bli så tydligt när man ser andras tycker jag.

    Här har det hänt grejer.. Nova blev ju storasyster i Maj-06, vilket jag minns att jag berättade. Nu i somras fick vi också en liten bror i familjen, men det tror jag inte att jag sagt.? Den 7:e juli föddes flickornas (och min store pojkes) lillebror och mitt 6:e barn. Han kom till världen med ett illvrål och det satte standarden för hans första tre månader i livet...
    Nu äntligen har han lugnat ner sig och vi börjar, på riktigt, lära känna vår lille kille.
    Loke är namnet och om tre veckor ska han döpas.

    Nova har börjat på dagis 15 timmar i veckan. Hon kan och vet en massa, ritar både människor och djur och skriver dessutom några ord (mest namn). Hon älskar att sjunga och dansa och idolen är Mika..

    Har ni sidor med bilder på era barn..? Vore kul att få se lite mer. Det är ju så himla kul att kolla barn i samma ålder som ens egna..
    Här är vår sida http://www.familjeliv.se/hem/ulrika73/galleri.php och där finns bilder på hela vår hög med barn.

    Må gott alla mammor och Aug-barn.
  2. 1
    Hej alla... Åhh vad länge sen det var jag var här inne. Vill börja med att gratuelra till småsyskon som kommit och till de som är på väg...
    Tiden rusar iväg och inget hinns med känns det som. Satt och läste igenom lite inlägg här och såg att ni hade nytt uppdrag i fotolek..

    Oj vad det väckte minnen med alla de gamla bilderna... Var ju tvungen att lägga in en bild på vår lilla (stora) skrutta.
    Vad fina alla barnen är, och tänk vad stora dom blivit. Man tänker inte så mycket på det när man ser på sina egna barn, men det bli så tydligt när man ser andras tycker jag.

    Här har det hänt grejer.. Nova blev ju storasyster i Maj-06, vilket jag minns att jag berättade. Nu i somras fick vi också en liten bror i familjen, men det tror jag inte att jag sagt.? Den 7:e juli föddes flickornas (och min store pojkes) lillebror och mitt 6:e barn. Han kom till världen med ett illvrål och det satte standarden för hans första tre månader i livet...
    Nu äntligen har han lugnat ner sig och vi börjar, på riktigt, lära känna vår lille kille.
    Loke är namnet och om tre veckor ska han döpas.

    Nova har börjat på dagis 15 timmar i veckan. Hon kan och vet en massa, ritar både människor och djur och skriver dessutom några ord (mest namn). Hon älskar att sjunga och dansa och idolen är Mika..

    Har ni sidor med bilder på era barn..? Vore kul att få se lite mer. Det är ju så himla kul att kolla barn i samma ålder som ens egna..
    Här är vår sida http://www.familjeliv.se/hem/ulrika73/galleri.php och där finns bilder på hela vår hög med barn.

    Må gott alla mammor och Aug-barn.
  3. Medlem sedan
    Mar 2001
    #2
    Hej vilka fina barn du har!!
    vad får de att äta eftersom de har såååå fint och långt hår??? ler jag älskar verkligen deras hår så himla fint.
    kram patricia
  4. 2
    Hej vilka fina barn du har!!
    vad får de att äta eftersom de har såååå fint och långt hår??? ler jag älskar verkligen deras hår så himla fint.
    kram patricia
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Jadu... Vad dom får att äta är inte alls det samma som det dom verkligen äter.. Vi serverar det mesta, men barnen äter helst makaroner med massor av ketchup och så några köttbullar. Det finns annat som går hem också, men allt ska ackompanjeras av ketchup i litervis. Så.. kanske är det ketchupen som gör det. Hmm.. tror att jag får prova nu när mitt hår börjar trilla efter grav. och intensiv amning..

    Tack för de vänliga orden om mina ungar..
    Kram på dig!
  6. 3
    Jadu... Vad dom får att äta är inte alls det samma som det dom verkligen äter.. Vi serverar det mesta, men barnen äter helst makaroner med massor av ketchup och så några köttbullar. Det finns annat som går hem också, men allt ska ackompanjeras av ketchup i litervis. Så.. kanske är det ketchupen som gör det. Hmm.. tror att jag får prova nu när mitt hår börjar trilla efter grav. och intensiv amning..

    Tack för de vänliga orden om mina ungar..
    Kram på dig!

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  5. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar