1 År!!!
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    1 År!!!

    Tjoho vad det går undan!!! Alicia fyllde 1 igår! Galet ju, känns som det var igår man gnällde härinne över sina grav-krämpor liksom...

    en härlig dag hade vi iallafall, Alicia fick massor fina saker, men de riktiga "hitarna" var nog ändå en vit leksakspis från BRIO och en "lagom stor" docka :O)

    annars lever livet väl med oss, lite stressigt iofs eftersom vi är mitt uppe i flytten och samtidigt ska göra en himla massa val till nya huset, dålig kombi för mig som redan innan är extremt disträ. Som exempel kom jag NU på att jag tidigare i dag glömde betala för Alicias spruta på BVC... men men får ta mig dit imon igen.

    Och nu har jag för första gången här tänt en brasa i vår braskamin, mysigt, och jag testar att surfa från "lilla huset på landet" med mitt mobila bredband, och imorse kom första snön här, love the shit!

    Ha en härlig vecka alla!!!
    kram kram Anna
  2. 1
    1 År!!! Tjoho vad det går undan!!! Alicia fyllde 1 igår! Galet ju, känns som det var igår man gnällde härinne över sina grav-krämpor liksom...

    en härlig dag hade vi iallafall, Alicia fick massor fina saker, men de riktiga "hitarna" var nog ändå en vit leksakspis från BRIO och en "lagom stor" docka :O)

    annars lever livet väl med oss, lite stressigt iofs eftersom vi är mitt uppe i flytten och samtidigt ska göra en himla massa val till nya huset, dålig kombi för mig som redan innan är extremt disträ. Som exempel kom jag NU på att jag tidigare i dag glömde betala för Alicias spruta på BVC... men men får ta mig dit imon igen.

    Och nu har jag för första gången här tänt en brasa i vår braskamin, mysigt, och jag testar att surfa från "lilla huset på landet" med mitt mobila bredband, och imorse kom första snön här, love the shit!

    Ha en härlig vecka alla!!!
    kram kram Anna
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Grattis i efterskott till lilltjejen Åh, längtar också efter snö. Men här i småland lär det väl dröja ett tag till...
  4. 2
    Grattis i efterskott till lilltjejen Åh, längtar också efter snö. Men här i småland lär det väl dröja ett tag till...
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Grattis till "stora" tösen!
  6. 3
    Grattis till "stora" tösen!
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Grattis såklart!! Massor me kramar från Elsa
  8. 4
    Grattis såklart!! Massor me kramar från Elsa
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    grattis till Alicia!!!
  10. 5
    grattis till Alicia!!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6
    Grattis Alicia, hoppas att födelsedagen var lyckad. kram
  12. 6
    Grattis Alicia, hoppas att födelsedagen var lyckad. kram
  13. Medlem sedan
    Mar 2007
    #7
    Ja,oj vad tiden går. Stora syster sa heromdagen att när Isach börjar hos ulerika så är han ju ingen bebis längre. Får vi snart en ny bebis då mamma?

    Ja, där ifrån är det höga förväntningar.

    Men grattis till den stora damen från Isach och hans mamma.
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  14. 7
    Ja,oj vad tiden går. Stora syster sa heromdagen att när Isach börjar hos ulerika så är han ju ingen bebis längre. Får vi snart en ny bebis då mamma?

    Ja, där ifrån är det höga förväntningar.

    Men grattis till den stora damen från Isach och hans mamma.
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
    Tack för alla grattis!! ;O)
  16. 8
    Tack för alla grattis!! ;O)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar