Vilka här har tänder/inte tänder och
_0801 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Vilka här har tänder/inte tänder och

    om era små har tänder hur många?

    Min lilla har inga alls än Herr tandlös !!
  2. 1
    Vilka här har tänder/inte tänder och om era små har tänder hur många?

    Min lilla har inga alls än Herr tandlös !!
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    8 var det här helt okej fram tills häromdan då han bet med alla 8 när han ammade...
  4. 2
    8 var det här helt okej fram tills häromdan då han bet med alla 8 när han ammade...
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Leo har åtta tandsingar..Började vid 2.5 m,ånader och nuhar det dock avstannat lite..*skönt*

    Charmigt ju med tandlös kille!!
  6. 3
    Leo har åtta tandsingar..Började vid 2.5 m,ånader och nuhar det dock avstannat lite..*skönt*

    Charmigt ju med tandlös kille!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Ella har fått 4 tänder. Började vid 5 månader. Verkar inte vara några fler på "G" just nu heller.

    /Fiddeli
  8. 4
    Ella har fått 4 tänder. Började vid 5 månader. Verkar inte vara några fler på "G" just nu heller.

    /Fiddeli
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Loke har åtta tänder fick de första vid 4,5 månad..
  10. 5
    Loke har åtta tänder fick de första vid 4,5 månad..
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Dennis fick sin första tand i helgen, på 9-månadersdagen sprack den igenom
  12. 6
    Dennis fick sin första tand i helgen, på 9-månadersdagen sprack den igenom
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    4 har Amaya. De första två i underkäken kom när hon precis fyllt 6 månader och de två i överkäken kom nu i helgen, lite mer än tre månader senare.
  14. 7
    4 har Amaya. De första två i underkäken kom när hon precis fyllt 6 månader och de två i överkäken kom nu i helgen, lite mer än tre månader senare.
  15. Medlem sedan
    Sep 2001
    #8
    2små tänder här... han har haft dom sen kanske 7 månaders ålder... storebror hade munnen full vad jag minns då han var 1... och det är ju om 2 månader drygt
    Jessica m. Benjamin -01 och Casper 3/1-08
    http://casperbenjamin.blogg.se/
  16. 8
    2små tänder här... han har haft dom sen kanske 7 månaders ålder... storebror hade munnen full vad jag minns då han var 1... och det är ju om 2 månader drygt
  17. Medlem sedan
    May 2008
    #9
    Zacharias har 8 tänder, de första två kom vid 3 månader och sedan var det uppehåll fram till 6 månader och sen dess har de nästa 6 kommit i ett kör. Han dreglar och dreglar, och nu har febern kommit också. Kan det vara nummer 9 som är på väg???
  18. 9
    Zacharias har 8 tänder, de första två kom vid 3 månader och sedan var det uppehåll fram till 6 månader och sen dess har de nästa 6 kommit i ett kör. Han dreglar och dreglar, och nu har febern kommit också. Kan det vara nummer 9 som är på väg???
  19. Medlem sedan
    May 2007
    #10
    Molly har en liten bissing som just tittat fram i nederkant
  20. 10
    Molly har en liten bissing som just tittat fram i nederkant
  21. Medlem sedan
    Jul 2005
    #11
    min ha 2 enda tänder och dom fick hon vid 5 mån, nu vid 9 mån så ha hon i 3 dgr bara skrikigt, idag kom snoret o lite feber så nu kommer det nog fler
  22. 11
    min ha 2 enda tänder och dom fick hon vid 5 mån, nu vid 9 mån så ha hon i 3 dgr bara skrikigt, idag kom snoret o lite feber så nu kommer det nog fler
  23. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Alicia har 6 tänder, de första två kom när hon var fem månader.
  24. 12
    Alicia har 6 tänder, de första två kom när hon var fem månader.
  25. Medlem sedan
    May 2002
    #13
    Tandlöst här med! Storsyrran fick sin första tand när hon var 1, så han har lite att brås på.
  26. 13
    Tandlöst här med! Storsyrran fick sin första tand när hon var 1, så han har lite att brås på.
  27. Medlem sedan
    May 2007
    #14
    Lukas har sex tänder, två nere och fyra uppe! De där uppe är jättestora så han ser lite galen ut med fyra enorma tänder...
  28. 14
    Lukas har sex tänder, två nere och fyra uppe! De där uppe är jättestora så han ser lite galen ut med fyra enorma tänder...
  29. Medlem sedan
    Sep 1999
    #15
    Min lilla Mille har sen han va sex månader åtta tänder och nu dregglar han mer än nånsin å vi känner att en kindtand i underkäken e påväg nu... kan inte va långt kvar tills den spricker upp för man känner den klart å tydligt under tandköttet. Tycker inte han vart så himlans gnällig å så då dom andra tänderna kommit iaf inte om man jämför med nu... nu verkar det göra riktigt ont... brukar det göra det? Kommer inte ihåg hur det va när tjejerna fick sina kindtänder...
  30. 15
    Min lilla Mille har sen han va sex månader åtta tänder och nu dregglar han mer än nånsin å vi känner att en kindtand i underkäken e påväg nu... kan inte va långt kvar tills den spricker upp för man känner den klart å tydligt under tandköttet. Tycker inte han vart så himlans gnällig å så då dom andra tänderna kommit iaf inte om man jämför med nu... nu verkar det göra riktigt ont... brukar det göra det? Kommer inte ihåg hur det va när tjejerna fick sina kindtänder...
  31. Medlem sedan
    Aug 2007
    #16
    Clara har två tänder och de sitter i underkäken. Dem fick hon vid fem månader och efter det har det varit lugnt, verkar inte vara fler på G för tillfället heller.
    ...Varje dag i ditt liv är ett blad i din historia...
  32. 16
    Clara har två tänder och de sitter i underkäken. Dem fick hon vid fem månader och efter det har det varit lugnt, verkar inte vara fler på G för tillfället heller.
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17
    3 riskorn i underkäken har min lilla. Hon fick dom 2 första när hon var 6 månader
  34. 17
    3 riskorn i underkäken har min lilla. Hon fick dom 2 första när hon var 6 månader

Liknande trådar

  1. vilka har inte fått tänder
    By elin med vira in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 19:33
  2. Tänder=inte äta?!
    By akkis in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 21:21
  3. tänder inte
    By ananis in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 11:25
  4. Tänder är INTE kul...
    By melkev in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 20:10
  5. Vilka busar har fått tänder????
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 17:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar