Känslig ålder?
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Känslig ålder?

    Dottern på 3,5 (blir 4 i februari) är så känslig just nu. '
    Säger jag åt henne att sluta med något hon inte får göra så blörjar hon gråta - Mamma är arg på mig
    Igår var vi hos mina föräldrar ett par timmar och Isabelle ville leka med morfar, marfar sa att inte nu jag ska dricka ur mitt kaffe först, ja då springer hon ut ur rummet och säger gråtande till storebror -Morfar vill inte leka med mig
    De tittade på filmen "Landet för längesedan" i början dör den lille dinosauriens mamma, vad händer Isabelle sitter i fotöljen alldels förtvivlad med tårarna rinnande och säger att hon inte tycker om den här filmen... lilla gumman
    Det är uppenbarligen inte lätt att vara en liten Isabelle just nu, mammas lilla snutta

    Är det fler barn här som är så nu? Storebror var aldrig sådan...
    Have fun!

    Mamma till tre, L-0309, I-0502, S-0709
  2. 1
    Känslig ålder? Dottern på 3,5 (blir 4 i februari) är så känslig just nu. '
    Säger jag åt henne att sluta med något hon inte får göra så blörjar hon gråta - Mamma är arg på mig
    Igår var vi hos mina föräldrar ett par timmar och Isabelle ville leka med morfar, marfar sa att inte nu jag ska dricka ur mitt kaffe först, ja då springer hon ut ur rummet och säger gråtande till storebror -Morfar vill inte leka med mig
    De tittade på filmen "Landet för längesedan" i början dör den lille dinosauriens mamma, vad händer Isabelle sitter i fotöljen alldels förtvivlad med tårarna rinnande och säger att hon inte tycker om den här filmen... lilla gumman
    Det är uppenbarligen inte lätt att vara en liten Isabelle just nu, mammas lilla snutta

    Är det fler barn här som är så nu? Storebror var aldrig sådan...
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Jag säger som dig, storebror var aldrig så här men minns att han en natt vaknade upp och storgrät. När ajg frågade vad det var så sa han att ahn var rädd för att dö och sen följde några dagar med extremt mycket prat om döden.

    Becca är inte lika känslig som du beskriver isa men gråter för ingenting om hon snubblar eller river sig lite. Situationer där hon tidigare ryckt på axlarna med ett leende och gått vidare.
  4. 2
    Jag säger som dig, storebror var aldrig så här men minns att han en natt vaknade upp och storgrät. När ajg frågade vad det var så sa han att ahn var rädd för att dö och sen följde några dagar med extremt mycket prat om döden.

    Becca är inte lika känslig som du beskriver isa men gråter för ingenting om hon snubblar eller river sig lite. Situationer där hon tidigare ryckt på axlarna med ett leende och gått vidare.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    så vi gissar på en tjej- och åldersgrej då för Isabelle var heller inte så förut. hon har alltid varit så kavat och tuff men det är så klart hon blir äldre och börjar tänka annorlunda
  6. 3
    så vi gissar på en tjej- och åldersgrej då för Isabelle var heller inte så förut. hon har alltid varit så kavat och tuff men det är så klart hon blir äldre och börjar tänka annorlunda
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    min kille är oxå så

    man kan knappt säga nåt åt honom utan att börjar grina och höja rösten är bara att glömma, lilla minsta så strömmar tårarna och allt är jättehemskt och gör jätteont. Tidigare brydde han sig inte ett dugg men det är skönt att se att det finns fler så det är nog bara en period som ska igenom.
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  8. 4
    min kille är oxå så man kan knappt säga nåt åt honom utan att börjar grina och höja rösten är bara att glömma, lilla minsta så strömmar tårarna och allt är jättehemskt och gör jätteont. Tidigare brydde han sig inte ett dugg men det är skönt att se att det finns fler så det är nog bara en period som ska igenom.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Inte bara tjejer... M är också väldigt känslig just nu. Fast han är oerhört kaxig och uppkäftig mot mig också, så i genomsnitt är han fortfarande världens goaste kille Storasyster hade en likadan fas och det gick över på några månader så jag väntar på att det ska gå över för M med.
    S 030505 och M 050502
  10. 5
    Inte bara tjejer... M är också väldigt känslig just nu. Fast han är oerhört kaxig och uppkäftig mot mig också, så i genomsnitt är han fortfarande världens goaste kille Storasyster hade en likadan fas och det gick över på några månader så jag väntar på att det ska gå över för M med.

Liknande trådar

  1. Känslig ålder - 8 år???
    By kotten2000 in forum _00 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 21:01
  2. Är man känslig eller är man känslig....
    By Helena m Z03 E07 F09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 12:16
  3. Känslig ålder, är det det?
    By Dupin in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 23:23
  4. Är jag känslig?
    By känslig? in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-24, 10:10
  5. Känslig.
    By vicketick, Stockholm in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 09:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar