Fars dags present!?!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Fars dags present!?!

    Fars dag närmar sig med stormfart och jag undrar nu om ni har några planer på present till era barns pappor?

    Jag själv har lite idétorka! Förra året fick min sambo ett namnsmycke med vår dotters namn på..

    Tips mottages
  2. 1
    Fars dags present!?! Fars dag närmar sig med stormfart och jag undrar nu om ni har några planer på present till era barns pappor?

    Jag själv har lite idétorka! Förra året fick min sambo ett namnsmycke med vår dotters namn på..

    Tips mottages
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Här blir det handavtryck i betong :P
    Har köpt en fin ram på IKEA för en billig peng, ordnat cementprover av mannens kollega så ajg slipper köpa och med hjälp av öppna förskolan så ska vi göra handavtryck på alla tre barnen som han kan ha på sitt kontor.

    Vi var upp till öppnis igår för att göra avtrycket men insåg snabbt att pappersparspatut (stavas det så) som hängde med snabbt skulle bli förstört om vi använde det så jag tog bakstycket, sågade ut och målade vitt men så blev storebror sjuk i natt med en massa slemkräkningar så vi får vänta till nästa vecka med att göra avtrycken så jag hoppas vi hinner.
  4. 2
    Här blir det handavtryck i betong :P
    Har köpt en fin ram på IKEA för en billig peng, ordnat cementprover av mannens kollega så ajg slipper köpa och med hjälp av öppna förskolan så ska vi göra handavtryck på alla tre barnen som han kan ha på sitt kontor.

    Vi var upp till öppnis igår för att göra avtrycket men insåg snabbt att pappersparspatut (stavas det så) som hängde med snabbt skulle bli förstört om vi använde det så jag tog bakstycket, sågade ut och målade vitt men så blev storebror sjuk i natt med en massa slemkräkningar så vi får vänta till nästa vecka med att göra avtrycken så jag hoppas vi hinner.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Jag behöver verkligen oxå lite idéer märkte jag....

    Förra året fick min man en liten nalle & ett fint kort med en liten dikt på... Var väl inte så superkul men då hade jag ingen ork att komponera ihop nåt fantasifullare. Så jag hoppas oxå på lite tips från er andra!
  6. 3
    Jag behöver verkligen oxå lite idéer märkte jag....

    Förra året fick min man en liten nalle & ett fint kort med en liten dikt på... Var väl inte så superkul men då hade jag ingen ork att komponera ihop nåt fantasifullare. Så jag hoppas oxå på lite tips från er andra!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    ingenting
    fast Sternas idé med handavtryck skulle vi kanske kunna klara av... med bild också kanske... hmm ska fundera på saker.... men han förväntar sig inget så blir det inget så är han lika glad för det
  8. 4
    ingenting
    fast Sternas idé med handavtryck skulle vi kanske kunna klara av... med bild också kanske... hmm ska fundera på saker.... men han förväntar sig inget så blir det inget så är han lika glad för det
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Vi har ju lite äldre barn också, 5 och 7 år,
    och de fick förra året välja själva, så "eftersom systemet var stängt och de inte kunde köpa rödvin" så blev det mörk choklad och en 6-pack från ICA- pappa blev JÄTTEGLAD! och han tyckte barnen kände honom bra ;o)
    Ska bli spännande se vad de hittar på i år!
  10. 5
    Vi har ju lite äldre barn också, 5 och 7 år,
    och de fick förra året välja själva, så "eftersom systemet var stängt och de inte kunde köpa rödvin" så blev det mörk choklad och en 6-pack från ICA- pappa blev JÄTTEGLAD! och han tyckte barnen kände honom bra ;o)
    Ska bli spännande se vad de hittar på i år!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    shit har ju glömt av det totalt. detta året när jag går hemma utan min sambo så kan jag ju göra ett fint farsdag-kort och låta Noah rita en teckning åt honom och rama in.
  12. 6
    shit har ju glömt av det totalt. detta året när jag går hemma utan min sambo så kan jag ju göra ett fint farsdag-kort och låta Noah rita en teckning åt honom och rama in.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Hahaha vad underbart! Berätta gärna sen vad det blev i år
  14. 7
    Hahaha vad underbart! Berätta gärna sen vad det blev i år
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Jag går också och spånar på en farsdagpresent. Tror att jag ska låta laminera 2 små foton på Ida (i lamineringsmaskin) som hennes pappa kan ha i sin nyckelknipa och i sin plånbok så att han alltid kan bära Ida med sig!

    Sen blir det nog lite blommor i från mig och något annat kul....

    ...får spåna lite till....
  16. 8
    Jag går också och spånar på en farsdagpresent. Tror att jag ska låta laminera 2 små foton på Ida (i lamineringsmaskin) som hennes pappa kan ha i sin nyckelknipa och i sin plånbok så att han alltid kan bära Ida med sig!

    Sen blir det nog lite blommor i från mig och något annat kul....

    ...får spåna lite till....
  17. Medlem sedan
    Jan 2007
    #9
    Oj, våra stora som är lika gammla vet inte ens vad rödvin och 6 pack är. De skulle nog snarare valt ett nytt verktyg eller så. Det är vad deras far brukar vara sysselsatt med!
  18. 9
    Oj, våra stora som är lika gammla vet inte ens vad rödvin och 6 pack är. De skulle nog snarare valt ett nytt verktyg eller så. Det är vad deras far brukar vara sysselsatt med!
  19. Medlem sedan
    Dec 2000
    #10
    Haha, ja han har ju även fått en ny
    tumstock ibland, när de "lånat" den och den är i två bitar.Det lät kanske som vi var ena riktiga slarvare som bara drack vin o öl och barnen hängde mitt i alltihopa, men så är det inte.
    Vi bor i renovering just nu. Pappa tar en öl i bastun om det är helg eller så tar vi ett glas rött till maten, mer än så är det inte.
  20. 10
    Haha, ja han har ju även fått en ny
    tumstock ibland, när de "lånat" den och den är i två bitar.Det lät kanske som vi var ena riktiga slarvare som bara drack vin o öl och barnen hängde mitt i alltihopa, men så är det inte.
    Vi bor i renovering just nu. Pappa tar en öl i bastun om det är helg eller så tar vi ett glas rött till maten, mer än så är det inte.
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #11
    Jag har tryckt barnens händer när de var små, som pappa fick att ha på jobbet. Det blev jättefint!
  22. 11
    Jag har tryckt barnens händer när de var små, som pappa fick att ha på jobbet. Det blev jättefint!
  23. Medlem sedan
    Dec 2000
    #12
    Jag frågade dem nu, och då blev det "en blombukett" från sonen och tjejen ville köpa "en ljusstake"....
    Såå....JAG kommer att bli glad i allafall ;o)
  24. 12
    Jag frågade dem nu, och då blev det "en blombukett" från sonen och tjejen ville köpa "en ljusstake"....
    Såå....JAG kommer att bli glad i allafall ;o)
  25. Medlem sedan
    Nov 2007
    #13
    Här är det inga problem med farsdags present.
    Ett bekymmer mindre.
    Alla vet ju här anledningen.
  26. 13
    Här är det inga problem med farsdags present.
    Ett bekymmer mindre.
    Alla vet ju här anledningen.
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Hur går det för er nu för tiden?
    Känns som det var ett tag sen jag läste en uppdatering om er situation.
    HAr relationen viktor-pappa ändrats något? *hoppas för Viktiors skull att pappa får frispel och inser hur dum han är och ändrar sig med omedelbar verkan*
  28. 14
    Hur går det för er nu för tiden?
    Känns som det var ett tag sen jag läste en uppdatering om er situation.
    HAr relationen viktor-pappa ändrats något? *hoppas för Viktiors skull att pappa får frispel och inser hur dum han är och ändrar sig med omedelbar verkan*

Liknande trådar

  1. Fars dags present!?!
    By Lojsy in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 23:43
  2. Fars dags present?
    By Familjnu in forum Mammasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 23:27
  3. Fars dags present
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 09:22
  4. Ska göra fars dag present
    By anodjnka1111dagmamma in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 18:05
  5. fars dag present???
    By lorena in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 18:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar