Hur mycket blod är normalt?
Missfall
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Hur mycket blod är normalt?

    Hej,
    Påbörjade igår efter att ha fått MA en medicinsk missfallsbehandling och tog den sista Cytotec vid 19-tiden igårkväll. Jag hade lite mensverk men inte så farligt och än har det bara kommit några klumpar inte något direkt blod. Är det någon som varit med om en sådan här behandling som kan berätta när det satte igång att blöda för er. Jag är så orolig att det inte fungerar som det ska, inte för att jag vill blöda men för att jag vill att detta skall vara över så jag kan börja försöka igen.

    Tackar och kram till alla er andra drabbade som finns här inne.
  2. 1
    Hur mycket blod är normalt? Hej,
    Påbörjade igår efter att ha fått MA en medicinsk missfallsbehandling och tog den sista Cytotec vid 19-tiden igårkväll. Jag hade lite mensverk men inte så farligt och än har det bara kommit några klumpar inte något direkt blod. Är det någon som varit med om en sådan här behandling som kan berätta när det satte igång att blöda för er. Jag är så orolig att det inte fungerar som det ska, inte för att jag vill blöda men för att jag vill att detta skall vara över så jag kan börja försöka igen.

    Tackar och kram till alla er andra drabbade som finns här inne.
  3. Anonym
    #2
    Hej, jag tar också cytotex, har tagit min andra tablett på morgonen. Men jag hade börjat blöda normalt även innan jag tog tabletten, det är inte så stor skillnad. Som en riklig mens + slemhinnor...
    Du kanske kan ringa in och fråga, kommer det inte ut måste man kanske skrapa?

    Kram till dig...
  4. 2
    Hej, jag tar också cytotex, har tagit min andra tablett på morgonen. Men jag hade börjat blöda normalt även innan jag tog tabletten, det är inte så stor skillnad. Som en riklig mens + slemhinnor...
    Du kanske kan ringa in och fråga, kommer det inte ut måste man kanske skrapa?

    Kram till dig...

Liknande trådar

  1. Hur j-a mycket blod
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 20:40
  2. Hur mycket är normalt att ha kvar som
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 19:19
  3. Hur mycket blod?
    By Ailwa in forum Missfall
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 09:04
  4. Nån som förlorat mycket blod??
    By kaah in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 08:07
  5. Hur mycket VAB är "normalt"?
    By Jobbmamma in forum Föräldraskap
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 08:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar