Vad har man på sig på ultraljud?
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Vad har man på sig på ultraljud?

    Knasig fråga Men, första gången närmar sig, NUPP om en vecka. Vad är praktiskt att ha på sig? Hur mycket klär man av sig? Räcker det att hasa ner byxorna lite och dra upp tröjan, eller..? Tips, något annat att tänka på?
    Mamma till Titus, född 090514
    Min mat-blogg: http://annesfood.blogspot.com
  2. 1
    Vad har man på sig på ultraljud? Knasig fråga Men, första gången närmar sig, NUPP om en vecka. Vad är praktiskt att ha på sig? Hur mycket klär man av sig? Räcker det att hasa ner byxorna lite och dra upp tröjan, eller..? Tips, något annat att tänka på?
  3. P m nr 3
    #2
    Man drar upp tröjan och hasar ner byxorna. Det är ju bara magen som skall fram. Jag minns sen tidigare att det stod att undersökningen underlättades av att man är kissnödig, men det är dumt att vara sprängkissnödig för de klämmer ju på magen med UL-mojängen.
  4. 2
    Man drar upp tröjan och hasar ner byxorna. Det är ju bara magen som skall fram. Jag minns sen tidigare att det stod att undersökningen underlättades av att man är kissnödig, men det är dumt att vara sprängkissnödig för de klämmer ju på magen med UL-mojängen.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Då ser jag till att ha nåt smidigt på mig - typ inte klänning, kanske Tack!
    Mamma till Titus, född 090514
    Min mat-blogg: http://annesfood.blogspot.com
  6. 3
    Då ser jag till att ha nåt smidigt på mig - typ inte klänning, kanske Tack!
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Vanliga kläder.Du behöver bara knäppa upp byxorna i midjan om de är höga och dra upp tröjan.Sedan kletar BM blågelé på magen som hon torkar av när det är klart.Kissa inte på någon timme innan,då är det lättare att se.
  8. 4
    Vanliga kläder.Du behöver bara knäppa upp byxorna i midjan om de är höga och dra upp tröjan.Sedan kletar BM blågelé på magen som hon torkar av när det är klart.Kissa inte på någon timme innan,då är det lättare att se.

Liknande trådar

  1. Ultraljud
    By Trollmor77 in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 09:21
  2. Ultraljud i går.
    By thereshelena in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 18:23
  3. Ultraljud.
    By ar72 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 22:19
  4. Ultraljud
    By ~~Linda~~ in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 10:51
  5. Ultraljud 13.15
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar