Yes!
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Yes!

    Nu har vi sålt var lilla tvåa, skrev på igår. Nu är det bara o vänta tills man får flytta in...
    Annars går det också bra. Börjat nytt jobb, Linus har fått dagisplats nära där vi skall flytta...
    Det enda som gör mig oroligt är Axels molusker, de är så många och försvinner aldrig!!!
  2. 1
    Yes! Nu har vi sålt var lilla tvåa, skrev på igår. Nu är det bara o vänta tills man får flytta in...
    Annars går det också bra. Börjat nytt jobb, Linus har fått dagisplats nära där vi skall flytta...
    Det enda som gör mig oroligt är Axels molusker, de är så många och försvinner aldrig!!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    KUL med flytt!! Skönt när det gamla är sålt.
    Min son hade sina mollusker i över ett år...de är såååå sega och många var de!

    Kram Hanna
  4. 2
    KUL med flytt!! Skönt när det gamla är sålt.
    Min son hade sina mollusker i över ett år...de är såååå sega och många var de!

    Kram Hanna
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Härligt!! Grattis! alltid skönt när det är gjort tycker jag! Vilket datum flyttar ni?

    Kram Anna
  6. 3
    Härligt!! Grattis! alltid skönt när det är gjort tycker jag! Vilket datum flyttar ni?

    Kram Anna
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Det är sagt 15 januari men flyttar de tidigare så får vi också göra det...
  8. 4
    Det är sagt 15 januari men flyttar de tidigare så får vi också göra det...
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Grattis till försäljningen!

    Och grattis till det nya jobbet!
    Har lite dåligt samvete att jag inte hunnit messa dig, men hoppas vi får till det och kan träffas igen snart!
    Stor kram från mig o min lille Axel!
  10. 5
    Grattis till försäljningen! Och grattis till det nya jobbet!
    Har lite dåligt samvete att jag inte hunnit messa dig, men hoppas vi får till det och kan träffas igen snart!
    Stor kram från mig o min lille Axel!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Oj oj, har ni varit på semester eller?
  12. 6
    Oj oj, har ni varit på semester eller?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar