En nyfiken frågar...om jag får.?
Adoption
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    En nyfiken frågar...om jag får.?

    Hur går det med BB från Kina. Några viskningar om vilket LID som man hinner beta av denna månaden.
    Min goa väninna väntar och väntar och jag vill inte stressa med att fråga henne jämnt. Var med lite i processen och skrev rek brevet. Tror det börjar närma sig. De har loggade in i okt för två år sen.

    Jost på besök..
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    En nyfiken frågar...om jag får.? Hur går det med BB från Kina. Några viskningar om vilket LID som man hinner beta av denna månaden.
    Min goa väninna väntar och väntar och jag vill inte stressa med att fråga henne jämnt. Var med lite i processen och skrev rek brevet. Tror det börjar närma sig. De har loggade in i okt för två år sen.

    Jost på besök..
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Dessvärre så har just Kinakön växt med fasansfulla väntetider. Just nu är de som har LID runt slutet av februari 2006 näst på tur.
    Så om de "bara" väntat i två år så kommer det att dröja länge innan de får barnbesked. Om de inte anmält sig till 48-timmarslistan vill säga.
  4. 2
    Dessvärre så har just Kinakön växt med fasansfulla väntetider. Just nu är de som har LID runt slutet av februari 2006 näst på tur.
    Så om de "bara" väntat i två år så kommer det att dröja länge innan de får barnbesked. Om de inte anmält sig till 48-timmarslistan vill säga.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Har just undrat

    vad är eg 48 timmarslistan? Så skrev jag förstås fel. De har LID 20 febr så de borde stå på tur kanske nu eller nästa månad. Tack för att du svarade

    /Jost på besök
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Har just undrat vad är eg 48 timmarslistan? Så skrev jag förstås fel. De har LID 20 febr så de borde stå på tur kanske nu eller nästa månad. Tack för att du svarade

    /Jost på besök
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Denna månads brytdatum blev 23 feb-06 så jag förmodar att dina vänner fått sitt efterlängtade besked om vem som väntar på dem i Kina
    48-tim-listan är ett system för s k sn-barn (special needs). Anmäler man sig till den speciella kön får man som regel bb inom allt från någon dag till några veckor !
  8. 4
    Denna månads brytdatum blev 23 feb-06 så jag förmodar att dina vänner fått sitt efterlängtade besked om vem som väntar på dem i Kina
    48-tim-listan är ett system för s k sn-barn (special needs). Anmäler man sig till den speciella kön får man som regel bb inom allt från någon dag till några veckor !

Liknande trådar

  1. Frågar här...
    By znutta in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 18:01
  2. pbsthlm...nyfiken, nyfiken...
    By K-line in forum Bilsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 15:22
  3. Frågar här med.
    By snart cross!? in forum Pappasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 13:42
  4. frågar så här
    By lovisa och maja in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 10:14
  5. frågar här med
    By Ja med 4:a *på besök* in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 14:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar