morrn morrn
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    morrn morrn

    hur är det med er?

    Tänkte passa på o skriva ett possitivt inlägg medans vi är friska

    Var och sjöng karaoke i fredags med mannens syrra. Har inte sjungit på flera år och har ingen sångröst men det spelade ingen roll. Det var så roligt och sjunga. Kommer att lägga upp lite bilder ikväll från den kvällens bravader ha ha

    Drack bara lite men det var mysigt och komma ut fast det var här i närheten.Det var hyresgästföreningen som hade ordna detta i en lokal. Jätte trevligt var det.

    Men jag var hemma ca halv 2 o gick o la mig 2 sen så vaknade lillan 5 så vi gick upp o var uppe till 6 o sen sov mellan 6 till halv 8 sen skulle vi iväg med ishockey skola med sonen.

    Gå gärna in på bloggen ikväll och kolla.
    www.svelin.blogg.se

    Kram
  2. 1
    morrn morrn hur är det med er?

    Tänkte passa på o skriva ett possitivt inlägg medans vi är friska

    Var och sjöng karaoke i fredags med mannens syrra. Har inte sjungit på flera år och har ingen sångröst men det spelade ingen roll. Det var så roligt och sjunga. Kommer att lägga upp lite bilder ikväll från den kvällens bravader ha ha

    Drack bara lite men det var mysigt och komma ut fast det var här i närheten.Det var hyresgästföreningen som hade ordna detta i en lokal. Jätte trevligt var det.

    Men jag var hemma ca halv 2 o gick o la mig 2 sen så vaknade lillan 5 så vi gick upp o var uppe till 6 o sen sov mellan 6 till halv 8 sen skulle vi iväg med ishockey skola med sonen.

    Gå gärna in på bloggen ikväll och kolla.
    www.svelin.blogg.se

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Mysigt med lite egentid!

    Jag provade att gå ut med några kompisar för några månader sen men det var allt för tidigt för 'även om jag kom hem vid midnatt så var Lillfisen jätteledsen och låg och snyftade i sömnen på sin pappas bröst när ajg kom hem. Dagarna efter var han som ett plåster så jag har inte vågat att ge mig ut på fler äventyr efter det men nu när han fyllt ett så har något hänt. Han sover hela nätterna och vill inte längre ammas till sömns även om han vill ha tutten under natten så i december har vi bokat in en tjejkväll på stan så får vi se hur det går.

    Hoppas du får vila lite under dagen så du inte är helt färdig i kväll.
  4. 2
    Mysigt med lite egentid!

    Jag provade att gå ut med några kompisar för några månader sen men det var allt för tidigt för 'även om jag kom hem vid midnatt så var Lillfisen jätteledsen och låg och snyftade i sömnen på sin pappas bröst när ajg kom hem. Dagarna efter var han som ett plåster så jag har inte vågat att ge mig ut på fler äventyr efter det men nu när han fyllt ett så har något hänt. Han sover hela nätterna och vill inte längre ammas till sömns även om han vill ha tutten under natten så i december har vi bokat in en tjejkväll på stan så får vi se hur det går.

    Hoppas du får vila lite under dagen så du inte är helt färdig i kväll.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Kul med lite vuxentid! själv lär det väl dröja ett tag
  6. 3
    Kul med lite vuxentid! själv lär det väl dröja ett tag
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Det där behövde du säkert! Komma iväg lite och bara ha kul! Skönt för dej....
  8. 4
    Det där behövde du säkert! Komma iväg lite och bara ha kul! Skönt för dej....
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Var inne på din blogg...måste fråga : på en av bilderna sitter "Greger o hans lillasyster Nina"...är de hon från Ensam mamma söker....? Eller är hon bara väldigt lik henne?
  10. 5
    Var inne på din blogg...måste fråga : på en av bilderna sitter "Greger o hans lillasyster Nina"...är de hon från Ensam mamma söker....? Eller är hon bara väldigt lik henne?

Liknande trådar

  1. morrn morrn,vad ska ni göra idag ?
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 09:51
  2. Morrn morrn, snövel o host
    By Ninbra in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-23, 00:39
  3. morrn morrn alla glada
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 06:32
  4. Morrn morrn! Lasagne o jogg fixat!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-03, 09:29
  5. Morrn, morrn! Inte vidare pigg
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-28, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar