Längesedan, 1 år och syskon ;)
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Längesedan, 1 år och syskon ;)

    Oj, vad längesedan jag var här. Har haft fullt upp den sista tiden med födelsedagar. Både jag, maken och lilleman har ju fyllt år nu i oktober

    Lilleman blev då 1 år den 29:e och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Han är ett litet yrväder och drar fram som en bulldozer här hemma

    GRATTIS till alla nyblivna 1-åringar i oktobertråden.

    Nu är det väl inte många kvar här inne som väntar på 1-årsdagen?

    Måste berätta en liten nyhet, råkade ju avslöja mig för ett tag sedan, idag har jag plussat på det sjunde försöket Är i ett chocktillstånd för tillfället och så är jag lite orolig då jag har lite blödningar, men jag har ju blödit tidigare i graviditeterna så jag håller tummarna att allt är okej och att lilla femman är här för att stanna!
    ♥ Mamma till 5 + Efterlängtade 6:an BF 22/9-11 ♥
  2. 1
    Längesedan, 1 år och syskon ;) Oj, vad längesedan jag var här. Har haft fullt upp den sista tiden med födelsedagar. Både jag, maken och lilleman har ju fyllt år nu i oktober

    Lilleman blev då 1 år den 29:e och jag fattar inte vart tiden har tagit vägen. Han är ett litet yrväder och drar fram som en bulldozer här hemma

    GRATTIS till alla nyblivna 1-åringar i oktobertråden.

    Nu är det väl inte många kvar här inne som väntar på 1-årsdagen?

    Måste berätta en liten nyhet, råkade ju avslöja mig för ett tag sedan, idag har jag plussat på det sjunde försöket Är i ett chocktillstånd för tillfället och så är jag lite orolig då jag har lite blödningar, men jag har ju blödit tidigare i graviditeterna så jag håller tummarna att allt är okej och att lilla femman är här för att stanna!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2

    Super Grattis!

    Välkommen tillbax, det var inte igår

    Och jättegrattis till bebbe i magen! Det är säkert inget att oroa sej för, håller tummarna för det. Jag blödde flera ggr i början av min graviditet... tror inte det är så ovanligt.

    Kram
  4. 2
    Super Grattis! Välkommen tillbax, det var inte igår

    Och jättegrattis till bebbe i magen! Det är säkert inget att oroa sej för, håller tummarna för det. Jag blödde flera ggr i början av min graviditet... tror inte det är så ovanligt.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Tack! Ja, jag hoppas ju att det är helt ofarliga blödningar. Tror jag har haft blödningar tidigt vid alla mina senaste graviditeter så hoppas att det är okej även denna gång.

    Kram!
  6. 3
    Tack! Ja, jag hoppas ju att det är helt ofarliga blödningar. Tror jag har haft blödningar tidigt vid alla mina senaste graviditeter så hoppas att det är okej även denna gång.

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    GRATTIS på födelsedagen i efterskott.
    Grattis till + också hoppas att det kommer gå bra.
    Kram Inger o Viktor
  8. 4
    GRATTIS på födelsedagen i efterskott.
    Grattis till + också hoppas att det kommer gå bra.
    Kram Inger o Viktor
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Tackar Kram!
  10. 5
    Tackar Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Grattis till + först och främst!! herregud vad kul!! det går nog vägen ska du se. grattis i efterskott också!! många kramisar från mig o skrutten
  12. 6
    Grattis till + först och främst!! herregud vad kul!! det går nog vägen ska du se. grattis i efterskott också!! många kramisar från mig o skrutten
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Tack! Kram tillbaks
  14. 7
    Tack! Kram tillbaks
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Åh vilken fantastisk nyhet att du är gravid, glädjs så med dig!!! Håller tummarna för att allt ska gå vägen så klart!!! Då blir det en liten femma i juli någon gång eller???

    Vill gratulera lilleman också på sin 1-årsdag i efterskott! Hoppas ni haft roliga och mysiga födelsedagar allesammans!!

    Än en gång GRATTIS till bebben i magen!!!
  16. 8
    Åh vilken fantastisk nyhet att du är gravid, glädjs så med dig!!! Håller tummarna för att allt ska gå vägen så klart!!! Då blir det en liten femma i juli någon gång eller???

    Vill gratulera lilleman också på sin 1-årsdag i efterskott! Hoppas ni haft roliga och mysiga födelsedagar allesammans!!

    Än en gång GRATTIS till bebben i magen!!!
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    Tackar! Ja, BF blir i mitten av juli
  18. 9
    Tackar! Ja, BF blir i mitten av juli
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Super-Dupergrattis!! både till Lillemans ett-års dag och naturligtvis till plusset!!
    Äntligen en till i vår grupp som ska ha bebbe
    Jag har blött i 2 av mina graviditeter, och det verkar vara väldigt vanligt! du ska se att det går bra!!
  20. 10
    Super-Dupergrattis!! både till Lillemans ett-års dag och naturligtvis till plusset!!
    Äntligen en till i vår grupp som ska ha bebbe
    Jag har blött i 2 av mina graviditeter, och det verkar vara väldigt vanligt! du ska se att det går bra!!
  21. Medlem sedan
    Apr 2006
    #11
    Tack! Ja, jag hoppas att allt är bra med liten i magen. Har ju också haft blödningar tidigt i graviditet förut men lika orolig bli man för det.
  22. 11
    Tack! Ja, jag hoppas att allt är bra med liten i magen. Har ju också haft blödningar tidigt i graviditet förut men lika orolig bli man för det.
  23. Medlem sedan
    Mar 2005
    #12
    Grattistill 1 åringen och till Plusset!! Lycka till hoppas att allt går bra!!
  24. 12
    Grattistill 1 åringen och till Plusset!! Lycka till hoppas att allt går bra!!
  25. Medlem sedan
    Apr 2006
    #13
    Tack så mycket
  26. 13
    Tack så mycket

Liknande trådar

  1. Längesedan...
    By Emma med twins in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 18:42
  2. Längesedan
    By Basilika & nr 3 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 21:18
  3. nu var det längesedan:)
    By matamala in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 13:09
  4. Längesedan
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 07:48
  5. Längesedan.
    By Kia och tant Lovisa in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar