Även jag sluter mig tilll denna grupp
Missfall
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Även jag sluter mig tilll denna grupp

    Ytterligare en majmamma. Fick kraftiga blödningar i helgen och var på VUL idag. Där fanns inget kvar. Jag flög i torsdags och fick en konstig känning i magen när vi landade. Jag tror att bebisen var för sjuk för att klara det. Känns ändå bra att missfallet kom nu i helgen trots att vi var på semester utomlands. Vi hade tid för KUB idag och det hade varit värre att komma dit och förvänta sig att se ett litet hjärta som slog. Vad det gäller flygningen ska ett friskt barn klara sig. Vi har bestämt oss för att inte vänta utan så fot jag känner av ÄL kör vi på igen. Någon majbebis blir det inte.
    Idag ska jag vara hemma för att gråta och sova.
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  2. 1
    Även jag sluter mig tilll denna grupp Ytterligare en majmamma. Fick kraftiga blödningar i helgen och var på VUL idag. Där fanns inget kvar. Jag flög i torsdags och fick en konstig känning i magen när vi landade. Jag tror att bebisen var för sjuk för att klara det. Känns ändå bra att missfallet kom nu i helgen trots att vi var på semester utomlands. Vi hade tid för KUB idag och det hade varit värre att komma dit och förvänta sig att se ett litet hjärta som slog. Vad det gäller flygningen ska ett friskt barn klara sig. Vi har bestämt oss för att inte vänta utan så fot jag känner av ÄL kör vi på igen. Någon majbebis blir det inte.
    Idag ska jag vara hemma för att gråta och sova.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Åh nej... Sörjer med dig. Det är otroligt vad fort man kan fästa sig vid en liten klump som rent fysiskt bara givit halsbränna och ömma bröst... Skulle också fått en majbebis...
    Kram till dig
  4. 2
    Åh nej... Sörjer med dig. Det är otroligt vad fort man kan fästa sig vid en liten klump som rent fysiskt bara givit halsbränna och ömma bröst... Skulle också fått en majbebis...
    Kram till dig
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Åh, jag är hemskt ledsen för din skull!
    Stor kram
  6. 3
    Åh, jag är hemskt ledsen för din skull!
    Stor kram
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Nej, vad tråkigt! Kram
  8. 4
    Nej, vad tråkigt! Kram

Liknande trådar

  1. Ny i denna grupp!
    By Anonym in forum _1212 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-25, 08:17
  2. Ny i denna grupp...
    By ullen in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 18:39
  3. Ny i denna grupp!
    By Gitski in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 12:19
  4. Ny här i denna grupp
    By sagis in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 14:46
  5. nu har även jag fallit för grupp..
    By Annelie m.två tjejer in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar