Väntar på blödning...
Missfall
  1. Funderingar
    #1

    Väntar på blödning...

    Mitt första missfall. Konstaterades ännu förra fredagen, och jag väntar på att börja blöda. Jag vill verkligen inte behöva åka för skrapning. Hur länge kan man få vänta på denna blödning? Kroppen verkar inte fatta något.
    Kram till er alla som kämpar på.
  2. 1
    Väntar på blödning... Mitt första missfall. Konstaterades ännu förra fredagen, och jag väntar på att börja blöda. Jag vill verkligen inte behöva åka för skrapning. Hur länge kan man få vänta på denna blödning? Kroppen verkar inte fatta något.
    Kram till er alla som kämpar på.
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Beklagar...
    Hur konstaterades missfallet om du inte fått någon blödning? Men VUL? Fick du inga "utdrivningstabletter"? Hoppas du slipper skrapningen i alla fall!
    Kram till dig
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  4. 2
    Beklagar...
    Hur konstaterades missfallet om du inte fått någon blödning? Men VUL? Fick du inga "utdrivningstabletter"? Hoppas du slipper skrapningen i alla fall!
    Kram till dig
  5. Funderingar
    #3
    Tack för ditt svar! Det var vid VUL man såg det i v. 6. Har inte fått någon medicinering, men skulle höra av mig om en vecka om blödning inte kommit igång.
  6. 3
    Tack för ditt svar! Det var vid VUL man såg det i v. 6. Har inte fått någon medicinering, men skulle höra av mig om en vecka om blödning inte kommit igång.
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Har vänner som via vul konstaterade missfall men upptäckte när det var dags för skrapning att ett embryo fanns kvar där. Nu har dom en liten Einar.
    Vul i vecka sex känns lite godtyckligt. Med mig ville dom vänta till vecka sju för att tidigare vul än så var så osäkra.
    Du kanske kan kan ha lite, lite hopp kvar... Jag håller tummarna för dig!!
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  8. 4
    Har vänner som via vul konstaterade missfall men upptäckte när det var dags för skrapning att ett embryo fanns kvar där. Nu har dom en liten Einar.
    Vul i vecka sex känns lite godtyckligt. Med mig ville dom vänta till vecka sju för att tidigare vul än så var så osäkra.
    Du kanske kan kan ha lite, lite hopp kvar... Jag håller tummarna för dig!!
  9. Funderingar
    #5
    Hej igen! Nej, vi har varit på VUL två gånger och konstaterat att inget hjärta slog. Så vi har inga förhoppningar om annat, även om man drömmer om att det skule vara så =)
    Kram
  10. 5
    Hej igen! Nej, vi har varit på VUL två gånger och konstaterat att inget hjärta slog. Så vi har inga förhoppningar om annat, även om man drömmer om att det skule vara så =)
    Kram

Liknande trådar

  1. åhhh va jag väntar o väntar
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2011-03-19, 20:11
  2. idag väntar vi.. o väntar o väntar...
    By rocker79 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-17, 10:14
  3. idag väntar vi.. o väntar o väntar...
    By rocker79 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 12:56
  4. Alla väntar och väntar...
    By Kelly-Joe m. fyra in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 21:29
  5. Väntar å väntar... *lite långt*
    By lina_s in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 08:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar