När gravid igen?
Missfall
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    När gravid igen?

    I helgen fick jag mitt första missfall och förhoppningsvis det sista. Vi bli gravid igen så snart som möjligt. Tilläggas att jag var i tolfte veckan och allt har kommit ut av sig själv.

    När jag läser runt på internet så får jag så olika svar så nu frågar jag er.

    Har ni väntat till första mensen? Hur har det gått för er?
    Nettan m Anton-01, Märta-04 & Lina-10
  2. 1
    När gravid igen? I helgen fick jag mitt första missfall och förhoppningsvis det sista. Vi bli gravid igen så snart som möjligt. Tilläggas att jag var i tolfte veckan och allt har kommit ut av sig själv.

    När jag läser runt på internet så får jag så olika svar så nu frågar jag er.

    Har ni väntat till första mensen? Hur har det gått för er?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Beklagar verkligen att du behöver gå igenom det!

    Under mina månader här så verkar det som att det för de flesta tar runt 28 dagar från att missfallet varit (alt skrapningen om det behövts).
    kram
    Anneli
  4. 2
    Beklagar verkligen att du behöver gå igenom det!

    Under mina månader här så verkar det som att det för de flesta tar runt 28 dagar från att missfallet varit (alt skrapningen om det behövts).
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Hej Amnettan!

    Jag fick missfall den 30 juni och var då också i v. 12. Jag valde att vänta tills jag fått en menstruation och blev gravid återigen på första försöket.

    Lycka till!
  6. 3
    Hej Amnettan!

    Jag fick missfall den 30 juni och var då också i v. 12. Jag valde att vänta tills jag fått en menstruation och blev gravid återigen på första försöket.

    Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4
    Ja,jag väntade en mens,dels för att det kändes "säkrare",att vänta in kroppen,dels för att det blivit för konstigt mentalt att bli gravid utan att fått tillbaka mens.Mensen kom efter ganska ungefär en månad.Sen blev jag gravid igen direkt.
  8. 4
    Ja,jag väntade en mens,dels för att det kändes "säkrare",att vänta in kroppen,dels för att det blivit för konstigt mentalt att bli gravid utan att fått tillbaka mens.Mensen kom efter ganska ungefär en månad.Sen blev jag gravid igen direkt.

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Är jag gravid igen?
    By Ungmamma080809 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 11:58
  3. Gravid igen
    By Ensam in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 22:16
  4. Gravid igen
    By Ensam in forum Ensamförälder
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-28, 14:12
  5. Jag är gravid igen!
    By Alyana m M 05-01, bf 11/7 in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 21:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar