Tröött
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Tröött

    Vet inte vad jags ka skylla på men tror att mina amningshormoner håller på att gå ur kroppen nu när jag trappat ner på amningen för jag är så himla trött hela tiden. Jag har inte känt mig så speciellt trött det här halvåret även om det inneburit en del vaknätter och så men nu känner jag mig som klubbad vissa eftermiddagar. Ja, ja..får väl börja dricka lite mer kaffe och hoppas att det blir bättre.
  2. 1
    Tröött Vet inte vad jags ka skylla på men tror att mina amningshormoner håller på att gå ur kroppen nu när jag trappat ner på amningen för jag är så himla trött hela tiden. Jag har inte känt mig så speciellt trött det här halvåret även om det inneburit en del vaknätter och så men nu känner jag mig som klubbad vissa eftermiddagar. Ja, ja..får väl börja dricka lite mer kaffe och hoppas att det blir bättre.
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2
    Mhmmm! Jag är i samma stadium, känner mig helt överkörd! Fattar inte heller vad det är frågan om.. Själv skyller jag på mörkret!
  4. 2
    Mhmmm! Jag är i samma stadium, känner mig helt överkörd! Fattar inte heller vad det är frågan om.. Själv skyller jag på mörkret!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Kaffe är Guds gåva till småbarnsmammor, tror jag Varenda morgon när jag vaknar efter en upphackad natt känner jag att NEEJ, det finns inte en chans att jag orkar stiga upp. Men när jag fått min kaffemugg så börjar det hela otroligt nog rulla på ändå
    Det kan ju också hända att du har lågt hb? Järn är ju speciellt viktigt under amningen och iaf jag känner att jag mycket möjligt kan ha lågt hb, speciellt eftersom jag blött så mycket det senaste halvåret. Borde nog kolla det där nästa gång jag är till bvc.
    Känner med dig iaf, jag går omkring som en zombie för det mesta
  6. 3
    Kaffe är Guds gåva till småbarnsmammor, tror jag Varenda morgon när jag vaknar efter en upphackad natt känner jag att NEEJ, det finns inte en chans att jag orkar stiga upp. Men när jag fått min kaffemugg så börjar det hela otroligt nog rulla på ändå
    Det kan ju också hända att du har lågt hb? Järn är ju speciellt viktigt under amningen och iaf jag känner att jag mycket möjligt kan ha lågt hb, speciellt eftersom jag blött så mycket det senaste halvåret. Borde nog kolla det där nästa gång jag är till bvc.
    Känner med dig iaf, jag går omkring som en zombie för det mesta
  7. Medlem sedan
    Aug 2007
    #4
    Tröttheten är verkligen ett gissel inser man som förälder. Det var ju ifs sånt man fick höra från andra föräldrar när man var gravid, men jag tog det nog inte på så stort allvar. Men nu förstår man vad de menade.

    Inte för att jag vill göra dig avundsjuk, men jag måste säga att jag känner mig betydligt piggare nu när jag i princip slutat amma, ammar bara en gång per natt. Kanske kan jag känna mig trött men huvudet är vaket, jag kan tänka igen!!!!
  8. 4
    Tröttheten är verkligen ett gissel inser man som förälder. Det var ju ifs sånt man fick höra från andra föräldrar när man var gravid, men jag tog det nog inte på så stort allvar. Men nu förstår man vad de menade.

    Inte för att jag vill göra dig avundsjuk, men jag måste säga att jag känner mig betydligt piggare nu när jag i princip slutat amma, ammar bara en gång per natt. Kanske kan jag känna mig trött men huvudet är vaket, jag kan tänka igen!!!!

Liknande trådar

  1. Tröött.. risig och en sån där magkänsla
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:58
  2. söndagkväll. och jag är tröött
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 22:15
  3. urk... jag är TRÖÖTT
    By NinnaA in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 09:52
  4. Tröött...
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 08:58
  5. Blir så tröött...
    By Susanne in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar